Ik snap niet dat je dit soort experimenten met je broer/zus gaat uitproberen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente schreef:Zelf heb ik geen broers of zussen maar ik moet eerlijk zijn dat ik niet weet hoe ik er tegenover zou staan. Seks kan ook gewoon lekker zijn en dan met je broer of zus... Waarom niet eigenlijk? Alleen omdat het door de maatschappij niet geaccepteerd is?
Jessix schreef:Persoonlijk val ik niet op mijn broer en hij gelukkig ook niet op mij. Maar als een andere broer en zus of neef en nicht of welke combinatie dan ook dat wel willen heb ik daar geen probleem mee.
Zolang je het maar niet doet met kleine kinderen of dieren, vind ik het best.
kimmysan schreef:Lente schreef:Zelf heb ik geen broers of zussen maar ik moet eerlijk zijn dat ik niet weet hoe ik er tegenover zou staan. Seks kan ook gewoon lekker zijn en dan met je broer of zus... Waarom niet eigenlijk? Alleen omdat het door de maatschappij niet geaccepteerd is?
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Waarom zou je niet een relatie met je broer kunnen hebben? Die heb ik dan wel niet, maar je houdt al van elkaar en een stap verder is dan niet eens zo groot. De maatschappij vindt het raar en daarom kan het niet.
Sammie schreef:Da’s niet zo moeilijk. Dat is eeuwenlang ingeprent en niet zonder reden. Daarbij ook zeer zelfbehoudend voorbehoedsmiddelen waren er vroegâh niet, dus kindjes voorkomen ging toen niet zo makkelijk als nu.
Maar van mij mag die maatschappelijke afkeur lekker blijven bestaanEr zijn nu eenmaal verschillende soorten liefden en om nu die grens te overschrijven om gewoon eens seks om een egoïstische reden te hebben. Sorry.
Waar komt die egoïsme op seksueel gebied vandaan?
shilady schreef:suzanne die liefdes relaties zullen er in het geheim heus wel zijn
maar met het expirimenteren moet je ook aangetrokken tot elkaar zijn van wedezijdse kanten lijkt mij...
kimmysan schreef:Waarom zou dat egoistisch zijn? Zolang je geen kinderen krijgt, zie ik het egoisme er niet van in.
Die grenzen zijn toch al eerder overschreden op het gebied van homoseksualiteit.
Colorado schreef:Ik heb alles meegelezen, maar wil nu toch even meereageren, aangezien ik het zo apart/opvallend vind, dat alle taboes van nu vroeger helemaal niet bestonden. Kijk bijvoorbeeld naar de stamboom van de griekse goden, die is al heel lang geleden 'verzonnen' en die Zeus, nou die kan er wat van hoorEn voor zover ik weet hadden de romeinen ook geen problemen met homoseksualiteit. Ik vraag me zo af waar dit nou allemaal vandaan komt.
Verder sta ik er open tegenover (seks tussen broers en zussen), waarom niet. Iedereen moet doen en laten wat ze willen, zolang het maar vrijwillig gebeurd en niemand er schade aan ondervind.