47 jaar succes volle zaken man heeft alles prima op n rijtje behalve zn gedrag soms
Vroeger heeft hij zoveel katten kwaad uit gehaalt dan denk ik bij mezelf als je dat in deze tijd zou doen dan....
En altijd maar vol houden dat vroeger veel erger was en hij veel beter was dan ons nou die dingen zou ik dus nooit doen oa:
Poepen in het loket van de bioscoop op dat laadje en dan na binnen schuiven (was uiteraard niemand)
Op t bed van zn broer poepen
Zn moeder opsluiten in de kelder onder het mom van je bent stout geweest
En allemaal zn rare vieze dingen
Of m'n broertje neemt zn eerste grote liefde mee na huis beide 16 toen
''He Ian waarom heb je nu ineens kleren aan normaal loop je ook in de blote kont rond''
Nou je kunt je wel voorstellen hoe sneu dat dat was voor m is ook nooit meer gekomen die meid

een jaar of 10 terug waren die ja ik weet even niet meer hoe ze heten zn ronde blauwe plank met onder en boven n bal waar je je voeten aan vast moet knijpen en dan moet springen
Die waren toen zo in en paps had dr eentje voor ons gekocht
''Kijk hoe leuk die zijn ik doe t voor!'' Paps gaat op dat ding staan heeft wel getelt 3 keer gesprongen en belande kei hard op de grond.... Wij natuurlijk kei hard lachen! Arme paps had een zware hersenschudding maarja eigen schuld dikke bult

Edit gevonden http://www.intertoys.nl/speelgoed/sprin ... 65465.html deze
Of toen Toverland net open was op die grote toverhoed springen terwijl die best stijl is en dan vallen naar beneden rollen en n zweepslag hebben en dan denk ik bij mezelf komop je bent oud en wijs genoeg
Allemaal zn rare dingen en je overal voor blok willen zetten waar het maar kan en op je zenuwen werken kan hij ook als de beste!
Net n nieuwe auto gehaalt rijd 500 meter weg bij het des betreffende bedrijf en voor je neus rijd n opel corsa tegen n boom zegtie en zo jij bent de volgende!
Had t niet meer gloedje nieuwe auto onder je kont brrrrt was niet leuk en maar door gaan kijk daar die boom word voor jou pak m!
Hij is gewoon raar denk ik