Surfende bokkers (niet op internet)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aestrith

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:27

Vandaag weer sinds lange tijd op het water gestaan, dat was wel weer even wennen! Maar mn nieuwe plank ik heel fijn :) Nu helemaal moe en voldaan

__Nicky

Re: Surfende bokkers (niet op internet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:34

Haha hier nog eentje!

Ik heb vandaag de GoPro HD Hero2 surf edition gekocht, komt morgen binnen. Gelijk maar even uittesten :))

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 22:45

Leuk dat iedereen lekker bezig is.

Ik heb mn eerste 3 lessen ( elk een uurtje) windsurfen erop zitten op vakantie en vind het echt leuk :D

Eerste keer vrijwel geen wind, tweede keer een beetje, en gister echt super harde wind :P vond dat nog wel heel lastig, snap t ook nog niet zo goed met sturen en je zeil de goede kant op houden voor de wind. Maar dat kon ik eigenlijk alleen de tweede les oefenen, gister als je ook maar iets verkeerd deed met je zeil dan viel ik :')

Maar ga het thuis zeker ook proberen, misschien nog wat lesjes en de tip die hier langs kwam van studenten vereniging is ook een hele goede! :)

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 00:57

SimoneDV schreef:
Leuk dat iedereen lekker bezig is.

Ik heb mn eerste 3 lessen ( elk een uurtje) windsurfen erop zitten op vakantie en vind het echt leuk :D

Eerste keer vrijwel geen wind, tweede keer een beetje, en gister echt super harde wind :P vond dat nog wel heel lastig, snap t ook nog niet zo goed met sturen en je zeil de goede kant op houden voor de wind. Maar dat kon ik eigenlijk alleen de tweede les oefenen, gister als je ook maar iets verkeerd deed met je zeil dan viel ik :')

Maar ga het thuis zeker ook proberen, misschien nog wat lesjes en de tip die hier langs kwam van studenten vereniging is ook een hele goede! :)

Leuk! Ik ben ook net begonnen met windsurfen, en heb tot nu toe ook alleen geoefend met harde wind (25+ knopen)
Vind dat ergens wel fijn, als je iets verkeerd doet word je direct afgestrafd, hoewel ik het ook wel heeeul demotiverend vind als iets na duizend keer proberen nog niet lukt.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 00:58

Ik vond het juist fijn om bij wat meer wind te leren surfen :j Als je nl geen wind hebt is het ook niet te doen :=

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 01:02

Ja daar hoor ik meer gevorderden ook over. Dat zij het geleerd hebben met weinig wind en dat dat prima ging, maar toen ze gingen surfen met harde wind ze er in een keer niks meer van konden.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 01:03

:j
Je wordt wel meteen in het diepe gegooid, maar je bent wel ook meteen op alles berekend zeg maar :=

Waar ik surf, plasje hier om de hoek :+ Draait de wind heel vaak, dat is heel vervelend, want dan ga je hard, dus hang je veel.. bochtje --> wind weg.. Veerle nat :=

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:10

Verliefd op m'n nieuwe cameraatje <3 Alleen zie ik nu pas dat ik mijn voorvoet recht neerzet, die moet wat dwarser :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:17

Oooh wat tof zeg :D ik zag 'em ook liggen, maar ik zie niet helemaal voor me hoe dat met kiten werkt dus maar niet gekocht :+ Komen wel gave foto's uit! :j

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:18

Gaaf Nicky!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:27

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:59

Ook cool, maar toch iets minder leuk dan met bodysurfen :))

Aestrith

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:05

Killyenn schreef:
Ook cool, maar toch iets minder leuk dan met bodysurfen :))

Ik zag laatst een heel vet filmpje van iemand die hem aan zn kite zelf had gemaakt, mooi overzicht krijg je dan!

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 23:08

Ja inderdaad je wordt meteen afgestraft met die wind :P Was wel ideaal dat het niet diep is waar ik nu dan op vakantie windsurf, kost het je wat minder energie denk ik steeds weer op te staan enzo. Ga waarschijnlijk hier nog 1xtje, en dan denk ik in nederland nog, vind het toch makkelijker als het in het nederlands wordt uitgelegd met de wind en draaien enzo.

Ik kan de foto's nu jammer genoeg vanwege dramatisch internet niet zien, maar het idee klinkt wel heel tof :)

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 17:07

Net weer even geweest :D
Afbeelding

Afbeelding

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 00:04

Leuk zeg :D misschien een domme vraag maar hoe zit het dan met wanneer ie een foto maakt?

Vandaag weer een les in harde wind, bakte er echt niks van :') volgende keer in nl proberen.

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 00:07

Hier een windsurfer, klein plankje, alleen met harde wind.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 00:11

Hij filmt constant, dit zijn stills :)

Filmpje van vandaag met alle bloopers :))

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 00:12

Ah ok. Leer je ook wel veel van denk ik?

Geloof met windsurfen, hoe beter je wordt, hoe kleiner de plank en groter het zeil? :P

Was wel gaaf vandaag met die harde wind om andere windsurfers te zien die het wel konden, en kite surfers. Had zelf vandaag ook wel last van de golven :')

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 04:33

Ahhh die camera is echt zo gaaf!! Kan je eens een foto maken van hoe het op je board zit?

Pas inderdaad goed op waar je je voeten zet. Het lijkt op vooral op de eerste foto alsof je achtervoet erg aan de linkerkant van de board staat en als je voorvoet dan net links van het midden met je tenen naar voren staat ben je erg onstabiel.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:39

Guinevere schreef:
Ahhh die camera is echt zo gaaf!! Kan je eens een foto maken van hoe het op je board zit?

Pas inderdaad goed op waar je je voeten zet. Het lijkt op vooral op de eerste foto alsof je achtervoet erg aan de linkerkant van de board staat en als je voorvoet dan net links van het midden met je tenen naar voren staat ben je erg onstabiel.

Ja inderdaad. Ging er gister al op letten en voelt inderdaad stabieler als ie dwars staat :)

Camera zit met een hele stevige plakker vast
Afbeelding

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:43

vet leuk, die filmpjes met de gopro! je staat ook echt super relaxed op haha. welke spot was dat?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:08

My hometown Noordwijk :D

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 02:31

Kan je de camera ook losmaken van de plakker? Dus zeg maar als je een keer de camera thuis wil laten kan dat ook?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:23

Ja je kan hem er gewoon afklikken :)