wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:28

ja is in utrecht, kwam van stage. Was echt niet grappig. alleen was die buschauffeur best jong en wel knap :o
en hij moest ook heel hard lachen :P

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:30

oh ik ken er ook wat van...
ik werk bij thuiszorg en als ik dan bij een client vandaan kom is het mij wel overkomen dat ik de hele straat doorloop omdat ik niet meer weet waar de auto ook alweer stond :o
of gewoon met de sleutel in iemand anders zijn auto probeer te stappen :') en dan snel rondkijken of niemand het zag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:47

Dat ik nog maar pas hier woonde en nog neimand kende van de buurt.
Ja ik wilde graag een goede indruk maken....

Toen kwam de vriendin van mijn buurjongen de straat inrijden, stapt vrolijk uit en zegt mij gedag.
Ik stond in de deuropening van mijn huis. En zeg haar vrolijk gedag terug.
Ze had de autodeur nog open staan.

Rend mijn hond naar buiten, springt haar auto in en gaat vrolijk voorin op de passagietsstoel zitten.
en, nee het is geen chiuwawa maar een duitse dog x sint bernard.

Dus ik mij excuseren en besluit bailey maar te roepen op een manier zodat het lijkt alsof hij altijd direct naar mij toe komt. Maar nee hoor, meneer zat mooi en was er met geen mogelijkheid uit te krijgen.

Ik was eens een heerlijk buitenritje door het dorp aan het maken. Rustig in stap. Zie ik ineens een man met een schep lopen. Ik dacht nog wat doe die man met die schep toch midden opp straat en wat kijkt hij kwaad. Ik zeg hem vriendelijk gedag en rijd verder.

Ik hoor hem nog roepen, meisje met de vlecht, meisje met de vlecht. Dus ik kijk of ik ergens een meisje met een vlecht zie. Nee nergens.

Op de terugweg, komt diezelfde man uit een woonhuis vandaan. Wat bleek, mijn paard had ongemerkt op zijn stoep gepoept.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-01-12 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:48

Talietjuh schreef:
Dat ik nog maar pas hier woonde en nog neimand kende van de buurt.
Ja ik wilde graag een goede indruk maken....

Toen kwam de vriendin van mijn buurjongen de straat inrijden, stapt vrolijk uit en zegt mij gedag.
Ik stond in de deuropening van mijn huis. En zeg haar vrolijk gedag terug.
Ze had de autodeur nog open staan.

Rend mijn hond naar buiten, springt haar auto in en gaat vrolijk voorin op de passagietsstoel zitten.
en, nee het is geen chiuwawa maar een duitse dog x sint bernard.

Dus ik mij excuseren en besluit bailey maar te roepen op een manier zodat het lijkt alsof hij altijd direct naar mij toe komt. Maar nee hoor, meneer zat mooi en was er met geen mogelijkheid uit te krijgen.

leuk zo'n mega grote hond op zo'n moment _O-

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:53

Ik dacht even dat alle Baileys stout waren, maar het was dezelfde hond.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:54

hahahhahahaahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:59

even vervolg: ik barste in lachen uit omdat ik toen pas doorhad dat hij al die tijd naar mij had staan roepen met die schep. (had er niet bij stil gestaan dat ik een vlecht in mijn haar had)

Nou die meneer was woedend, en ik moest alleen maar harder lachen...waardoor hij nog bozer werd

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:02

hahaahaha heerlijke verhalen hier!
ik heb heel vaak genante dingen maar kan zo niet bedenken ben moe :P
Komt nog wel eens voorderest ben ik een stille meelezer

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:15

Ik heb een hele lieve franse bull, helaas heeft ze nog wel eens last van winderigheid.
Je raad het wel net op het moment als ik met haar in een kledingzaak sta...
Gevolg : stank niet te harden .. ja zeg dan maar eens dat het je hond is die dat doet :z

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:21

Happinez schreef:
Ik heb een hele lieve franse bull, helaas heeft ze nog wel eens last van winderigheid.
Je raad het wel net op het moment als ik met haar in een kledingzaak sta...
Gevolg : stank niet te harden .. ja zeg dan maar eens dat het je hond is die dat doet :z

Oeh, bekend verhaal. :))
Alleen heb ik dan een Mopshond, die op z'n tijd behoorlijk hard kan stinken. En dan meestal op de momenten waarop je het absoluut niet wil.

En het helpt ook niet dat je zélf helemaal rood word als ze er een laten. Ze geloven meteen niet meer dat 't de hond was. :=

miepietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:23

hier nog een handig iemand :o

Ik kom 'sochends eerste lesuur met men slaperige hoofd de wiskundeles binnen. Ik plof neer en wil al aan het meisje naast me vragen hoe haar weekend was tot ik tot de conclusie kwam dat ik niet in de goede klas zat :o

of met school naar een CKV voorstelling gaan. We staan met heel veel te wachten voor de garderobe. Ik stond dus halverwege een trap te wachten maar ik struikel ineens en ga vol onderuit. Ik val dus de trap af tegen iemand en die vervolgens ook valt! Genant!!

Op een regenachtige dag, het eerste lesuur liep ik naar biologie. Onze vloer op school heeft af en toe een lijn lopen dus ik wilde daar heel charmant overheen springen :D (had vantevoren al kunnen weten dat dit misging...) maar ga dus door mijn natte schoenen vol onderuit....

Ook ging ik laast hardlopen met vriendinnen in het bos. Ik ren en ik struikel over een boomstronk, probeerde me nog in evenwicht te houden maar dit mislukte helaas. ben dus op mn buik gevallen in de modder en zelfs mn tanden waren bruin.... :+

En inderdaad vallen met de fiets, komt me erg bekend voor en mama tegen leraren zeggen. enz enz....
:P

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:28

Haha! Geniaal! Vooral de Brazilian heb ik enorm om gelachen!

Ik had vorige winter van die chocomelkpads voor in de Senseo gekocht. Tof spul, maar erg plakkerig, dus wilde ik het tuitje van de Senseo schoonmaken. Dat ding moet je schuin naar boven, dus naar je toe trekken. Kreeg dat ding er niet zo makkelijk af, dus ik met twee handen aan dat ding trekken. Plop! Ding los, ik allemaal chocosputters vol in mijn bakkes, leek wel een dalmatier... :D

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:43

Leuke verhalen hier, ik heb er ook nog wel 1.

Toen ik 16/17 jaar was ging ik heel vaak met de trein naar een vriendin in zeeland. Daar gingen we vaak op stap en we gingen altijd met de fiets. Ik een fiets geleend van een vriendin van haar en ik fiets ook best hard een heuveltje af, en wat gebeurt er.... de voorvork breekt gewoon af! En ik fietste echt heel hard dus ging echt vol op mijn gezicht voor een overvol cafe. Eindresultaat in het ziekenhuis, met een hersenschudding, gekneusde ribben, een tand volledig afgebroken tot halverwege de wortel, en mijn lip doormidden tot in mijn neus. Daar zaten intotaal 26 hechtingen in. Dus ik heb er een lekker litteken aan overgehouden. Maar het mooie was dat ik mijn moeder belde om te vragen of mijn vader mij op kon halen zodat ik niet met de trein hoefde aangezien ik net donald duck was met mijn lip. Zegt ze nog doodleuk nee zo erg kan het toch niet zijn kom maar terug met de trein. Nou echt niet dus. Maar balen dat het net voor een vol cafe gebeurt , allemaal mensen naar buiten. Schaamde me echt rot. Later bekeek ik ook die fiets en de wielen zaten gewoon tegen elkaar aan zo hard dat het was gegaan.
Laatst bijgewerkt door xxelviraxx op 21-01-12 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:43

Dit topic maakt mijn dag echt weer helemaal goed!! _O_

Uhmm ik kan zo niet hele erge bloopers bedenken van mezelf, al zijn ze er genoeg..

Oke 1tje dan..

Het was donker, en ik wist bij god niet hoe ik thuis moest komen, aan de andere kant van het fietspad zag ik een weg die ik herkende, dus ik dacht, daar MOET ik heen! Ach ja, wat doe je dan? Met je autootje over het fietspad en hopen dat niemand het ziet. Maar natuurlijk zijn er dan mensen die het wél zien, ik werd érg raar aangekeken. Maar heb wel de weg naar huis gevonden. :))

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:44

xxelviraxx schreef:

Toen ik 16/17 jaar was ging ik heel vaak met de trein naar een vriendin in zeeland. Daar gingen we vaak op stap en we gingen altijd met de fiets. Ik een fiets geleend van een vriendin van haar en ik fiets ook best hard een heuveltje af, en wat gebeurt er.... de voorvork breekt gewoon af! En ik fietste echt heel hard dus ging echt vol op mijn gezicht voor een overvol cafe. Eindresultaat in het ziekenhuis, met een hersenschudding, gekneusde ribben, een tand volledig afgebroken tot halverwege de wortel, en mijn lip doormidden tot in mijn neus. Daar zaten intotaal 26 hechtingen in. Dus ik heb er een lekker litteken aan overgehouden. Maar het mooie was dat ik mijn moeder belde om te vragen of mijn vader mij op kon halen zodat ik neit met de trein hoefde aangezien ik net donald duck was met mijn lip. Zegt ze nog doodleuk nee zo erg kan het toch niet zijn kom maar terug met de trein. Nou echt niet dus. Maar balen dat het net voor een vol cafe gebeurt , allemaal mensen naar buiten. Schaamde me echt rot. Later bekeek ik ook die fiets en de banden zaten gewoon tegen elkaar aan zo hard dat het was gegaan.

Neee! :oo Wat erg, dat is echt een van mijn grootste nachtmerries! :oo

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:45

Ja dat was ook echt erg. Staat nog in mijn geheugen als de dag van gisteren.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:45

xxelviraxx schreef:

Toen ik 16/17 jaar was ging ik heel vaak met de trein naar een vriendin in zeeland. Daar gingen we vaak op stap en we gingen altijd met de fiets. Ik een fiets geleend van een vriendin van haar en ik fiets ook best hard een heuveltje af, en wat gebeurt er.... de voorvork breekt gewoon af! En ik fietste echt heel hard dus ging echt vol op mijn gezicht voor een overvol cafe. Eindresultaat in het ziekenhuis, met een hersenschudding, gekneusde ribben, een tand volledig afgebroken tot halverwege de wortel, en mijn lip doormidden tot in mijn neus. Daar zaten intotaal 26 hechtingen in. Dus ik heb er een lekker litteken aan overgehouden. Maar het mooie was dat ik mijn moeder belde om te vragen of mijn vader mij op kon halen zodat ik niet met de trein hoefde aangezien ik net donald duck was met mijn lip. Zegt ze nog doodleuk nee zo erg kan het toch niet zijn kom maar terug met de trein. Nou echt niet dus. Maar balen dat het net voor een vol cafe gebeurt , allemaal mensen naar buiten. Schaamde me echt rot. Later bekeek ik ook die fiets en de wielen zaten gewoon tegen elkaar aan zo hard dat het was gegaan.

:(:)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 01:03

Niet best... :(:)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:10

Jeetje, dat lijkt me echt vreselijk! :oo :(:)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:13

Gedwongen om 6 uur naast een docent in de bus zitten.
Docent is best wel moe valt in slaap met zijn hoofd op mijn schouder!
Nog nooit zo iets ergs mee gemaakt.
Niet echt een blunder maar ja :')

Of zonet moest nog even naar de BP samen met mijn vader.
Dus ik al luid pratend over een leraar hoe stom hij wel niet was,
blijkt dat we net voor z'n huis langs liepen en hij op het balkon een sigaretje stond te roken...
tja ik kan iets ergs verwachten maandag :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:23

geniaal topic _O-

Ik net nog, wou heel dapper aan mn zit gaan werken. Dus beugels eraf en in mn kast gedaan, en zou dan wel even een stoel pakken om op te stijgen. Kantine was verhuurd en zat stampvol mensen maar so be it ik ga gewoon lekker mn gang. Na dat paardlief al heel vaak wegwas gelopen van de stoel en mensen al zaten te kijken wat ik aan het doen was kreeg ik het ook nog voor elkaar om op het moment dat ik me vanaf de stoel afzet op het paard met stoel en al om te flikkeren onder toeziend oog van heel wat mensen :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:26

xxelviraxx schreef:

:(:) Jeetje!

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:28

Kaus; zoiets heb ik ook eens gehad :') Wij gingen met eindexamenklas naar Parijs, en op de terugweg ging de teamleider naast mij zitten (was verder nergens plaats) en dat was 's nachts, en ik was kei moe, maar mooi niet dat ik ging slapen :')

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 02:07

Hier een blunder toen ik nog 4 was, maar nog steeds ieder jaar op verjaardagen e.d. krijg te horen.
We gingen op vakantie naar Amerika met mijn ouders, zus en opa en oma. Helemaal te gek natuurlijk, want we gingen vliegen! Voor ons als kind zijnde natuurlijk super spannend, vooral het opstijgen!
Toen we een tijdje in de lucht vlogen heb ik dus aan mijn moeder gevraagd: 'mag het raampje open?' :+
Natuurlijk lag de familie helemaal in een deuk evenals andere nederlandse mensen in het vliegtuig. Ze heeft het me toen met moeite proberen uit te leggen, maar ik snapte er nog steeds niet veel van als kind zijnde. Nu is het me gelukkig wel volledig duidelijk, helaas hoor ik het nog steeds ieder jaar.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 02:34

wij hebben hier in de buurt een straat met rijtjes huizen, dan heb je een blok huizen en het volgende blok huizen grenst met de voorpui aan de ingang van de voortuin van het andere blok.
dus dan moet je als je op de fiets fiets op loopt ongeveer 5 meter naar rechts uitwijken en dan kun je voor de tuin van het volgende blok langs.

nou was ik zo in gedachtte dat ik dat helemaal was vergeten
en fiets zo vol tegen het hekje van de tuin aan vlieg met een grote boog door de lucht presies in het perfect bijgehoude kruidentuintje van de bewoonster van het huis, het was midden in de zomer en iedereen zat buiten :')