en hij moest ook heel hard lachen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talietjuh schreef:Dat ik nog maar pas hier woonde en nog neimand kende van de buurt.
Ja ik wilde graag een goede indruk maken....
Toen kwam de vriendin van mijn buurjongen de straat inrijden, stapt vrolijk uit en zegt mij gedag.
Ik stond in de deuropening van mijn huis. En zeg haar vrolijk gedag terug.
Ze had de autodeur nog open staan.
Rend mijn hond naar buiten, springt haar auto in en gaat vrolijk voorin op de passagietsstoel zitten.
en, nee het is geen chiuwawa maar een duitse dog x sint bernard.
Dus ik mij excuseren en besluit bailey maar te roepen op een manier zodat het lijkt alsof hij altijd direct naar mij toe komt. Maar nee hoor, meneer zat mooi en was er met geen mogelijkheid uit te krijgen.
Happinez schreef:Ik heb een hele lieve franse bull, helaas heeft ze nog wel eens last van winderigheid.
Je raad het wel net op het moment als ik met haar in een kledingzaak sta...
Gevolg : stank niet te harden .. ja zeg dan maar eens dat het je hond is die dat doet
xxelviraxx schreef:Leuke verhalen hier, ik heb er ook nog wel 1.
Toen ik 16/17 jaar was ging ik heel vaak met de trein naar een vriendin in zeeland. Daar gingen we vaak op stap en we gingen altijd met de fiets. Ik een fiets geleend van een vriendin van haar en ik fiets ook best hard een heuveltje af, en wat gebeurt er.... de voorvork breekt gewoon af! En ik fietste echt heel hard dus ging echt vol op mijn gezicht voor een overvol cafe. Eindresultaat in het ziekenhuis, met een hersenschudding, gekneusde ribben, een tand volledig afgebroken tot halverwege de wortel, en mijn lip doormidden tot in mijn neus. Daar zaten intotaal 26 hechtingen in. Dus ik heb er een lekker litteken aan overgehouden. Maar het mooie was dat ik mijn moeder belde om te vragen of mijn vader mij op kon halen zodat ik neit met de trein hoefde aangezien ik net donald duck was met mijn lip. Zegt ze nog doodleuk nee zo erg kan het toch niet zijn kom maar terug met de trein. Nou echt niet dus. Maar balen dat het net voor een vol cafe gebeurt , allemaal mensen naar buiten. Schaamde me echt rot. Later bekeek ik ook die fiets en de banden zaten gewoon tegen elkaar aan zo hard dat het was gegaan.
Toen ik 16/17 jaar was ging ik heel vaak met de trein naar een vriendin in zeeland. Daar gingen we vaak op stap en we gingen altijd met de fiets. Ik een fiets geleend van een vriendin van haar en ik fiets ook best hard een heuveltje af, en wat gebeurt er.... de voorvork breekt gewoon af! En ik fietste echt heel hard dus ging echt vol op mijn gezicht voor een overvol cafe. Eindresultaat in het ziekenhuis, met een hersenschudding, gekneusde ribben, een tand volledig afgebroken tot halverwege de wortel, en mijn lip doormidden tot in mijn neus. Daar zaten intotaal 26 hechtingen in. Dus ik heb er een lekker litteken aan overgehouden. Maar het mooie was dat ik mijn moeder belde om te vragen of mijn vader mij op kon halen zodat ik niet met de trein hoefde aangezien ik net donald duck was met mijn lip. Zegt ze nog doodleuk nee zo erg kan het toch niet zijn kom maar terug met de trein. Nou echt niet dus. Maar balen dat het net voor een vol cafe gebeurt , allemaal mensen naar buiten. Schaamde me echt rot. Later bekeek ik ook die fiets en de wielen zaten gewoon tegen elkaar aan zo hard dat het was gegaan.
Toen ik 16/17 jaar was ging ik heel vaak met de trein naar een vriendin in zeeland. Daar gingen we vaak op stap en we gingen altijd met de fiets. Ik een fiets geleend van een vriendin van haar en ik fiets ook best hard een heuveltje af, en wat gebeurt er.... de voorvork breekt gewoon af! En ik fietste echt heel hard dus ging echt vol op mijn gezicht voor een overvol cafe. Eindresultaat in het ziekenhuis, met een hersenschudding, gekneusde ribben, een tand volledig afgebroken tot halverwege de wortel, en mijn lip doormidden tot in mijn neus. Daar zaten intotaal 26 hechtingen in. Dus ik heb er een lekker litteken aan overgehouden. Maar het mooie was dat ik mijn moeder belde om te vragen of mijn vader mij op kon halen zodat ik niet met de trein hoefde aangezien ik net donald duck was met mijn lip. Zegt ze nog doodleuk nee zo erg kan het toch niet zijn kom maar terug met de trein. Nou echt niet dus. Maar balen dat het net voor een vol cafe gebeurt , allemaal mensen naar buiten. Schaamde me echt rot. Later bekeek ik ook die fiets en de wielen zaten gewoon tegen elkaar aan zo hard dat het was gegaan.