Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Boomerang schreef:Nou, als ik in mijn huidige relatie in de beginweken van ons samenzijn bij de Chinees zo'n gesprek was aangegaan kon ik denk ik wel wieberen hoor. Van mij uit idem. En waarom sta je voor aap? Misschien sta je ook wel eens bij de Chinees na een dagje Efteling of weet-ik-wat volledig betaald en georganiseerd door je vriend? Dat weet een ander toch helemaal niet? En daarbij, wat kan het schelen wat die Chinees of ander denkt? De één betaald zus, de ander zo. Ik snap het hele voor-aap-staan gewoon niet zo??
Al die onzin van ik weet het liever nu, bedenk je dat je de boel juist onder een dosis stress zet als er meteen ge-familie-t moet worden en al die sociale aangelegenheden nog meer.
Optiwolk schreef:Jongens, da's haar visie op 't leven, mag perfect toch?
Wij hoeven het daar niet mee eens te zijn, maar beetje respect voor die mening mag best.
Hé, TS.
Ander en beter, sneller en heter.
Goed om weten dat het niet not done is iemand voor de euh, bedsportkwaliteiten aan de kant te zetten
Yv_ schreef:Ik denk ik ga nog eens bijlezen, is een aardig verhaal geworden dat kroeggebeuren.. Maar er is nog veel meer gebeurd.
Ik ben het ook niet helemaal eens met de kijk van de TS, maar kan het me wel voorstellen. Mijn vriendje wil áltijd betalen, waar en wat dan ook. Ik voel me nogal eens bezwaard daardoor: hallo, ik werk ook hard voor mijn centjes, ik kan ook gewoon geld uitgeven..
Een zachte manier om te dumpen bestaat niet. Zou het gewoon simpel en duidelijk houden.
Hoe zit borderline eigenlijk in elkaar?
Citaat:Borderline persoonlijkheidsstoornis
Borderline persoonlijkheidsstoornis (kortweg: borderline) kenmerkt zich door sterke wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag.
Mensen met borderline zijn enorm impulsief, denken vaak zwart-wit, reageren extreem. Relaties zijn moeilijk te onderhouden, en wisselen ook sterk.
Er worden geen verschillende typen borderline persoonlijkheidsstoornissen onderscheiden.
Mensen met borderline kunnen echter wel verschillen in de mate waarin ze bepaald gedrag vertonen (zoals extraversie, neuroticisme).
Boomerang schreef:Gewoon in 1x afkappen en zeggen dat je gevoel voor hem voorbij is, duidelijk en eerlijk
Verder ging het mij zo zeer niet om je mening over thuiszittende/vs werkende moeders, allemaal lekker zelf weten maar ik vond de timing gewoon slecht. Bij de Chinees, na drie weken en 6x ruzie.
En dat zie ik als rode draad die slechte timing. Je bent nog nooit samen een romantische avond uit geweest maar wel in een café met vrienden en dan die geldissues. Je slaapt met je familie met O&N in één kamer en zit meteen bij je ouders binnen zonder samen ooit een weekendje weg geweest te zijn.
Ayasha schreef:Optiwolk schreef:Jongens, da's haar visie op 't leven, mag perfect toch?
Wij hoeven het daar niet mee eens te zijn, maar beetje respect voor die mening mag best.
Hé, TS.
Ander en beter, sneller en heter.
Goed om weten dat het niet not done is iemand voor de euh, bedsportkwaliteiten aan de kant te zetten
Nope maar je mag er wel je mening over geven. En ik ga mee met die van Anouska vrees ik.
Wiebke: Je kan niet rondkomen van 1 loon maar als jij thuis blijft en hij moet fulltime zijn nek af gaan draaien doen jullie het toch ook op 1 loon?