minikatje schreef:Deeday schreef:breng dr niet op een ideeDat je dan nog niet aan schuren doet.... Of daggeren...
Het kwaad is toch al geschiet...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
esmee_2001 schreef:bij ons zijn dit soort dingen heel normaal :
zoenen in de klas
zoenen in het openbaar
hele veel energie drankjes kopen en op zuipen
en afentoe een keer ene sigaret roken
BaileyMix schreef:Sorry maar dit is toch onmogelijk te gelovenEn als het wel waar is kan ik niets anders zeggen dan dat ze dit gezeur meer dan verdient!
Elin_ schreef:esmee_2001 schreef:bij ons zijn dit soort dingen heel normaal :
zoenen in de klas
zoenen in het openbaar
Whahahahah lol. Lach ik je toe? Nee ik lach je uit. Je bent niet stoer je bent niet leuk. Je gedraagt je goedkoop. En sletterig.
Sansje schreef:Beetje rustig aan mensen... We hebben geen enkele reden om aan te nemen dat dit meisje niet echt 10 is. We mogen het zelf abnormaal gedrag vinden, maar in haar beleving is het kennelijk normaal. Ik zou zeggen Esmee. Kijk eens goed naar de geschokte reacties hier. Mensen kunnen haast nie geloven dat dit waar is. Daar kun je uit aflezen dat het gedrag dat je beschrijft ook niet echt als positief wordt ervaren. Trek er een wijze les uit. Overdenk eens waar je mee bezig bent en maak wat verstandige keuzes. Voor je het weet kom je op een punt waarop je spijt krijgt van dingen en dan kun je niet meer terug.
Elin_ schreef:esmee_2001 schreef:bij ons zijn dit soort dingen heel normaal :
zoenen in de klas
zoenen in het openbaar
Whahahahah lol. Lach ik je toe? Nee ik lach je uit. Je bent niet stoer je bent niet leuk. Je gedraagt je goedkoop. En sletterig.
MaritAriel schreef:BaileyMix schreef:Sorry maar dit is toch onmogelijk te gelovenEn als het wel waar is kan ik niets anders zeggen dan dat ze dit gezeur meer dan verdient!
Hmm .. Het gaat tegen woordig ver hoor . Ik had in groep 7 ( das al weer jaren geleden ) ook meiden die onderling met elkaar stonden te zoenen en rookten . Maar goed ander verhaal . Ik vind niet dat een meisje van 10 dat verdient . Ik vind het zelfs belachelijk dat er van dit soort reacties komen , maar goed . Zal wel weer aan mij liggen .
vuurneon schreef:Luister wijs naar deze oude bokken die al wat langer meehuppelen op deze aardbol, de kindertijd en zelfs puberteit hebben doorstaan en ja... Het enge volwassenheid hebben bereikt.
Wees nu nog kind, later kan het niet meer en wordt er meer van je verwacht. Ga lekker naar de speeltuin om lol te hebben, rook niet, laat die energierommel staan en heb gewoon lol en geniet