wat mijn ex bff heeft gedaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Deeday

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:26

minikatje schreef:
Deeday schreef:
Dat je dan nog niet aan schuren doet.... Of daggeren...
breng dr niet op een idee :)

Het kwaad is toch al geschiet...

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:27

:(:)
esmee_2001 schreef:
bij ons zijn dit soort dingen heel normaal :
zoenen in de klas
zoenen in het openbaar
hele veel energie drankjes kopen en op zuipen
en afentoe een keer ene sigaret roken

Ge edit; blijkbaar mag er alleen foei gezegt worden of grapjes :(:)
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 27-12-11 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt

BlackShadowZ

Was er laats niet iets over gummi-drank-beertjes? :')

San

Beetje rustig aan mensen... We hebben geen enkele reden om aan te nemen dat dit meisje niet echt 10 is. We mogen het zelf abnormaal gedrag vinden, maar in haar beleving is het kennelijk normaal. Ik zou zeggen Esmee. Kijk eens goed naar de geschokte reacties hier. Mensen kunnen haast nie geloven dat dit waar is. Daar kun je uit aflezen dat het gedrag dat je beschrijft ook niet echt als positief wordt ervaren. Trek er een wijze les uit. Overdenk eens waar je mee bezig bent en maak wat verstandige keuzes. Voor je het weet kom je op een punt waarop je spijt krijgt van dingen en dan kun je niet meer terug.

Jellebie

BaileyMix schreef:
Sorry maar dit is toch onmogelijk te geloven :') En als het wel waar is kan ik niets anders zeggen dan dat ze dit gezeur meer dan verdient!

Hmm .. Het gaat tegen woordig ver hoor . Ik had in groep 7 ( das al weer jaren geleden ) ook meiden die onderling met elkaar stonden te zoenen en rookten . Maar goed ander verhaal . Ik vind niet dat een meisje van 10 dat verdient . Ik vind het zelfs belachelijk dat er van dit soort reacties komen , maar goed . Zal wel weer aan mij liggen .

Silkaay

Morgen komt ze wel af met het verhaal dat ze zwanger is :Y)

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:28

Elin_ schreef:
esmee_2001 schreef:
zoenen in de klas
zoenen in het openbaar

Whahahahah lol. Lach ik je toe? Nee ik lach je uit. Je bent niet stoer je bent niet leuk. Je gedraagt je goedkoop. En sletterig. :z

OMG . doe even normaal! :roll:

RubyRed

Re: wat mijn ex bff heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:28

Sérieus. :S

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:30

Sansje schreef:
Beetje rustig aan mensen... We hebben geen enkele reden om aan te nemen dat dit meisje niet echt 10 is. We mogen het zelf abnormaal gedrag vinden, maar in haar beleving is het kennelijk normaal. Ik zou zeggen Esmee. Kijk eens goed naar de geschokte reacties hier. Mensen kunnen haast nie geloven dat dit waar is. Daar kun je uit aflezen dat het gedrag dat je beschrijft ook niet echt als positief wordt ervaren. Trek er een wijze les uit. Overdenk eens waar je mee bezig bent en maak wat verstandige keuzes. Voor je het weet kom je op een punt waarop je spijt krijgt van dingen en dan kun je niet meer terug.

Heel goed gezegd Sansje, hier sluit ik mij bij aan. :j

vuurneon

Luister wijs naar deze oude bokken die al wat langer meehuppelen op deze aardbol, de kindertijd en zelfs puberteit hebben doorstaan en ja... Het enge volwassenheid hebben bereikt.

Wees nu nog kind, later kan het niet meer en wordt er meer van je verwacht. Ga lekker naar de speeltuin om lol te hebben, rook niet, laat die energierommel staan en heb gewoon lol en geniet :)

BlackShadowZ

Elin_ eigenlijk ben je zelf net zo kinderachtig bezig als ts....

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:32

Elin_ schreef:
esmee_2001 schreef:
zoenen in de klas
zoenen in het openbaar

Whahahahah lol. Lach ik je toe? Nee ik lach je uit. Je bent niet stoer je bent niet leuk. Je gedraagt je goedkoop. En sletterig. :z

'T kind is wel 10 he.. :\

Pentax

Kun je tegenwoordig niet meer dan 1 vriendin hebben?

Jellebie

BlackShadowZ schreef:
Elin_ eigenlijk ben je zelf net zo kinderachtig bezig als ts....

Hoe kan je TS kinderachtig noemen als ze vanzelf waarschijnlijk nogmaar 10 is ? Djeez , waar zijn jullie ingodsnaam mee bezig ??

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:33

Elin_ gaat te ver ja!

Ik ga slapen, en als ik het red morgen extra vroeg eruit om verder te lezen! :)
Weltruste bokkers! :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:34

MaritAriel schreef:
BaileyMix schreef:
Sorry maar dit is toch onmogelijk te geloven :') En als het wel waar is kan ik niets anders zeggen dan dat ze dit gezeur meer dan verdient!

Hmm .. Het gaat tegen woordig ver hoor . Ik had in groep 7 ( das al weer jaren geleden ) ook meiden die onderling met elkaar stonden te zoenen en rookten . Maar goed ander verhaal . Ik vind niet dat een meisje van 10 dat verdient . Ik vind het zelfs belachelijk dat er van dit soort reacties komen , maar goed . Zal wel weer aan mij liggen .

Zal dan wel per regio verschillen ofzo, bij mij was het in groep 8 al superstoer als iemand een kusje op de mond (met de lippen stijf op elkaar :') ) durfde te geven. Hoop dat ze toch een les kan halen uit deze reacties, mocht het waar zijn. Tjongejonge. Zelfs ik voel me nu oud en dat ben ik echt niet :+ Zoals al eerder gezegd, ga eerst maar eens lekker spelen etc. , daarna hard aan je school zodat jij later niet in Amsterdam hoeft te gaan staan en na je studie komt er ooit wel iemand op je pad die het allemaal waard is. Tegen die tijd weet jij ook wie je echte vrienden zijn, geduld is een schone zaak!

BlackShadowZ

@MaritAriel sorry zo bedoelde ik het niet, verkeerde woorden gebruikt. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel :)

Raineri

Het meisje is nog maar 10.. Los van het zoenen op die leeftijd, ik laat mijn mening in het midden

Lieve ts, ik kan het mij nog goed herinneren dat ik 10 was, voor ik het wist was ik 13 en toen 16 en nu ben ik alweer 17. Volgend jaar ben ik 18 en moet ik belasting betalen! Jouw ouders hebben daar vast al over geklaagd dus jij weet ook wel dat dat geen leuk woord is.
Als je begint met zoenen en bijkomende liefdes (hoewel er niets is met kalverliefdes) gaat er een bepaald knopje om in je instinct. Je gedachten veranderen. Spelen met barbies, hmm tsjaa, het kan. Maar je bent liever met jongens. Wat ik wil zeggen is dat de jaren zó ongelofelijk snel gaan, en die kan je nooit meer terug krijgen. Laat Kim lekker zitten! Nu denk je, ach die Danique, die kan me wat. Maar jaren krijg je nooit terug! En dan denk je, was ik maar 10 en kon ik nog maar niets doen. Geen stress van school/werk/paard/geld en alles!
En lieve schat, denk aan je gezondheid, niet roken! Tijd kan je nooit meer terug draaien!

AvWShots

Houden van zoals in een relatie jongen-meisje is nog niet aan de orde met 10 jaar.
Kap met 'jongens' en ga lekker spelen met je vriendinnetjes en paardjes.
Dat hij zo per se wilt zoenen klopt ook niet helemaal, vind je niet?
Over dat 'opzuipen' van energy drankjes en een sigaret roken, typisch begin van de puberteit.
Zoenen in het openbaar is vooral op die leeftijd ook erg stoer.
Beetje goedkoop gedrag vind je niet?
Maar goed, iedereen heeft wel zo'n tijd (gehad) geloof ik, alleen begint het tegenwoordig wel steeds vroeger....

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:35

vuurneon schreef:
Luister wijs naar deze oude bokken die al wat langer meehuppelen op deze aardbol, de kindertijd en zelfs puberteit hebben doorstaan en ja... Het enge volwassenheid hebben bereikt.

Wees nu nog kind, later kan het niet meer en wordt er meer van je verwacht. Ga lekker naar de speeltuin om lol te hebben, rook niet, laat die energierommel staan en heb gewoon lol en geniet :)

Nou, bij sommige bokkers hier merk je daar niks van.

Puchje

Re: wat mijn ex bff heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:36

Maarten, jij bent 14.
Wat vind jij van deze kwestie?
Ik vraag het ff serieus hè.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:36

BlackShadowZ schreef:
@MaritAriel sorry zo bedoelde ik het niet, verkeerde woorden gebruikt. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel :)

Okee :)

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:37

Puchje schreef:
Maarten, jij bent 14.
Wat vind jij van deze kwestie?
Ik vraag het ff serieus hè.

Ik vind het zeker niet kunnen, maar ik geloof wel dat dit echt een meisje van 10 is.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:38

Heb net wat anders berichten van de TS doorgelezen en ik denk echt dat het een kind van 10 is.

TS: als je weet dat het niet stoer is, doe jezelf en je ouders dan een plezier en stop met dat af en toe roken en met de energie drank. Is echt rotzooi met werkelijk niets goeds erin. Je bent nog zo jong en ook al wil je dat natuurlijk niet horen, echt te jong voor de dingen die je aan het doen bent. Vraag me dan ook af of je computer toezicht hebt en of je ouders dit allemaal weten. Misschien het toch eens met hen over deze dingen hebben, zij zijn ook ooit 10 geweest.

Blijf me wel afvragen waar je juf dan is als jullie op school zoenen... Dat heb ik nooit in mijn klas gehad. Ook niet op de speelplaats.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 00:39

Wist je al dat Aloe vera drankjes helemaal in zijn, ongeveer even duur als energie drankjes, super lekker en nog eens goed voor je ook!
Misschien moet je dat eens kopen en opzuipen :j

(Serieus, want energy drank is écht troep. Drink soms héél soms een blikje maar het is echt troep)