Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik ben de queen van domme ongelukjesVooral als ik ongesteld moet worden!
Laatst was ik aan het koken en ik voelde me heel erg wazig. Dan weet ik dat ik eigenlijk maar beter shoarma kan bestellen want ik doe echt álles fout.
Ik was m'n vleesje aan het bakken en ik draai me om, ik stoot tegen de pan aan, het ding valt van het fornuis. Ik probeer 'm te vangen (verbrandde hand), ik laat 'm vallen (want: auw!), het hete vlees valt op m'n ene voet, de koekenpan valt met het randje keihard op m'n andere voet.
Dat deed zoveel pijn dat ik in het rond begon te dansen waarbij ik in een vergeten glasscherf ging staan (van een glas die ik eerder die dag al had laten vallen)
Tsja...
kjoetie schreef:ik ben ook echt een kluns... het irritantste vind ik dat ik geregeld met mijn mouw en broekriemlusje aan de deurklink blijf haken als ik in volle vaart door het huis ren... met de prachtigste slapstick-acties als gevolg..
Petra_O schreef:Niet echt pijnlijk, maar wel heel suf: Ik slaap altijd met mijn armen onder mijn kussen. Ik werd 's ochtends wakker, nog een beetje duf, en ik voelde wat onder mijn kussen liggen. Het was koud en een beetje slap. Ik voel nog eens, knijp er een keer in en ineens dringt het tot mijn slaperige brein door: ER LIGT EEN DOOIE HAND ONDER MIJN KUSSEN!
Ik ben nog nooit zo snel mijn bed uit gesprongen. Voorzichtig het kussen opgetild, maar daar lag natuurlijk niks. Was het gewoon mijn eigen die helemaal koud en gevoelloos was omdat ik erop gelegen had. Hij had een hele interessante kleur gekregen...