Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:22

Het was ook best grappig _O- , mijn vriend vroeg eerst half in paniek of de douchecabine nog heel was en of ik niet op mn buik gevallen was, toen hij een ja en een nee had gekregen begon hij me keihard uit te lachen _O- .

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:28

:') arme jij :(:)

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:42

Op mijn werk (apotheek) heb je van doe mooie diepe lades vol met medicijnen. Ik krijg het altijd weer voor elkaar om de verkeerde la open te doen, te bedenken dat ik die erboven nodig heb en die vervolgens ope te trekken terwijl ik die eronder nog vast heb. Dan schuit die la heerlijk over je knokkels heen. Of je nagels als je pech hebt. En dat gebeurt me gemiddeld twee keer op een dag.

Toen ik nog een hoogslaper had sloeg ik nogal eens tegen het plafond als ik mijn dekbed over me heen trok. Ik heb nog de littekens op mijn knokkels zitten.

Niet echt pijnlijk, maar wel heel suf: Ik slaap altijd met mijn armen onder mijn kussen. Ik werd 's ochtends wakker, nog een beetje duf, en ik voelde wat onder mijn kussen liggen. Het was koud en een beetje slap. Ik voel nog eens, knijp er een keer in en ineens dringt het tot mijn slaperige brein door: ER LIGT EEN DOOIE HAND ONDER MIJN KUSSEN!
Ik ben nog nooit zo snel mijn bed uit gesprongen. Voorzichtig het kussen opgetild, maar daar lag natuurlijk niks. Was het gewoon mijn eigen die helemaal koud en gevoelloos was omdat ik erop gelegen had. Hij had een hele interessante kleur gekregen...

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:49

ik ben wel eens in bad uitgegleden de douche hing zeg maar in de bad...

dat klinkt ook door het hele huis heen als je daar in valt..

ook als je als kind over die rand gaat lopen val je hard,..

na meedere glijpartijen is godzijdank die bad eruit gehaald en kwam er gewoon een douche

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:51

Met je natte bips (van het douchen!!) op de badrand zitten is ook geen succes... Klabam, hè ik zie sterretjes :')

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:54

In de categorie 'dom is niet erg maar lomp' val ik ook.
Gewoon een boxdeur dicht rammen met je knie om voor de zoveelste x de bout recht in je knie te rammen.
Ik moest gewoon gaan zitten omdat ik dacht dat ik anders gestrekt ging...

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 01:32

Ik had ooit zó'n lekker nummer op mijn iphone staan, ging er helemaal in op :)ddd en had dus totaal niet door dat ik bij een rotonde was waar ik naar rechts moest, dus fiets zo de weg op, knal tegen de rotonde aan en val zo op de kop met mijn fiets in een struik die er op stond. :oo

Automobiliste helemaal in paniek naar me toe, en ik was vooral nogal verward (was stiekem ook een beetje stoned, dat brak mijn val, en de struik dus :o )

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 02:04

Ik moest een keer heel nodig plassen en ik stond al gebukt voor de wcpot met m'n broeksluiting te stuntelen. Opeens moest ik niesen, waardoor ik doordat ik zo gebukt stond.. zo met m'n hoofd tegen de muur aan knalde en half in m'n broek zeek :') Heb staan lachen! Had een schrammetje op m'n voorhoofd.

En las al eerder dat ook iemand hier haar laptop op haar (terwijl ze dus lag) omhooggevouwen benen zette, en dat het dan voorover op der neus was geknald. Nou, dat heb ik ook ervaren + een flinke schram op m'n neus haha :P

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 02:54

phormicola schreef:
Ik ben de queen van domme ongelukjes :Y) Vooral als ik ongesteld moet worden!

Laatst was ik aan het koken en ik voelde me heel erg wazig. Dan weet ik dat ik eigenlijk maar beter shoarma kan bestellen want ik doe echt álles fout.
Ik was m'n vleesje aan het bakken en ik draai me om, ik stoot tegen de pan aan, het ding valt van het fornuis. Ik probeer 'm te vangen (verbrandde hand), ik laat 'm vallen (want: auw!), het hete vlees valt op m'n ene voet, de koekenpan valt met het randje keihard op m'n andere voet.
Dat deed zoveel pijn dat ik in het rond begon te dansen waarbij ik in een vergeten glasscherf ging staan (van een glas die ik eerder die dag al had laten vallen :') )

Tsja... :')

zo ja echt das iedere maand raak en soms zelfs tijdens het ovuleren man, man ,man. ik blijf haken met mn mauw aan de deurkruk, zet de thee te hard neer, stoot me overal en niet zachtjes vanmiddag mn pink nog. ben bewust altijd voorzichtig want met adhd is je concentratie een drama met elk gevolg dus vaak als ik denk dat het mis kan gaan sta ik stil bedenk wat ik doe , deed en waar ik ben en ga weer verder. :D zucht

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 03:00

Hahaha geweldig topic dit!
*ligt in een deuk achter dr schermpje.

Allemaal zo herkenbaar, idd inplaats van door het gat van de deur er naast lopen schijnt
Ook heel lastig te zijn.

Of voor een pony liggen zonnen, maait ie zo met z,n hoef in m,n gezicht, deed trouwens niet echt pijn,
Zag wel een aantal sterren.

Of volgas niezen tegen de wasbak aan,recht met m,n neus er op geknald met volle vaart, pfoe dat deed wel een beetje pijn :+

Of op een pony rijden die af en toe het bit tussen z,n kiezen neemt.
Hij stond na vijf minuten heerlijk te dineren in de schuilstal, en mijn hoofd lag nog ergens op het dak %)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 06:22

kjoetie schreef:
ik ben ook echt een kluns... het irritantste vind ik dat ik geregeld met mijn mouw en broekriemlusje aan de deurklink blijf haken als ik in volle vaart door het huis ren... met de prachtigste slapstick-acties als gevolg..

Kijk, dat heb ik nou ook vaak. Met de riemlusjes van bv. mijn jeans net achter de deurklink blijven hangen in volle vaart.
Dan wordt je zo terug gekatapulteert als een crash test dummie. Erg dom zicht! :D En inderdaad ook gewoon irritant.

Een poosje geleden duwde ik onze achterdeur dicht (meestal valt die dan in het slot), maar ik was iets vergeten, dus ik draai
me weer om, om de deur terug te openen. Deze was echter terug open gewaaid en ik knalde vol met m'n gezicht op de deur.

Als kind heb ik wel 1000x mijn tenen gestoten aan het vloertje dat rond de kachel lag ;)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:25

Petra_O schreef:
Niet echt pijnlijk, maar wel heel suf: Ik slaap altijd met mijn armen onder mijn kussen. Ik werd 's ochtends wakker, nog een beetje duf, en ik voelde wat onder mijn kussen liggen. Het was koud en een beetje slap. Ik voel nog eens, knijp er een keer in en ineens dringt het tot mijn slaperige brein door: ER LIGT EEN DOOIE HAND ONDER MIJN KUSSEN!
Ik ben nog nooit zo snel mijn bed uit gesprongen. Voorzichtig het kussen opgetild, maar daar lag natuurlijk niks. Was het gewoon mijn eigen die helemaal koud en gevoelloos was omdat ik erop gelegen had. Hij had een hele interessante kleur gekregen...

:')
Op die manier ben ik eens wakker geschrokken omdat mijn hele arm kwijt was. Nu ben ik echt nog wel chaotisch en regelmatig dingen kwijt, maar een heel lichaamsdeel kwijtraken was me nog nooit overkomen...Dat armen niet spontaan verdwijnen drong heel langzaam tot mijn nog slaperige hersenen door en ben toen op zoek gegaan. Arm lag in een rare kronkel op m'n rug en was compleet gevoelloos. O wat voelt dat eng...
Zo ook bv in slaap vallen met je benen opgevouwen. Wakker worden van de telefoon. Opstaan om 'm te pakken. En bijna dóór de tafel donderen omdat je benen het nog niet doen.

En ik blijf niet alleen met lusjes en mouwen aan deurklinken (maar ook fietsen, tuinbankjes, krukken, hekwerken en winkelkarretjes) haken. Ik ben echt niet alleen om het geld overgestapt op goedkope kleding ;) . Die winkelhaken heb ik liever in een trui van 8 dan van eentje van 80 euro...

Ook hebben we van die staldeuren die met een schuif dicht gaan. Zo vaak als dat ik velletjes, maar ook hele vingers tussen die schuif heb gekregen...man o man.

En nog zo'n leuke. Tijdens stevige ijzel boodschappen gaan doen. Voorzichtig heen schuivelen, en voorzichtig weer terug schuivelen. Bij huis komen en blij zijn dat je niet één keer op je bek bent gegaan en alle boodschappen heel zijn. De deur open doen, naar binnen willen stappen en voluit over de drempel struikelen. _O-

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 09:33

Gisteren nog. Ik had wegens lekkage de hoofdkraan afgesloten bij mijn moeder thuis. Die zit in de kruipruimte, dus een gat van rum een meter diep, achter de voordeur. Enfin, de leidingen waren een soort mikado spel, dus ik vriendlief opgehaald en weer terug naar mijn moeder. Ik gooi de deur open, en loop vrolijk naar binnen. Alleen was de plank, die boven de kruipruimte ligt, natuurlijk niet daar waar hij normaal ligt. Die had ik er namelijk zelf afgekalfd. Ik een metertje kleiner en een kapotte knie. Heb echt veul geluk gehad, had makkelijk van alles kunnen breken en verzwikken :+

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 10:28

Dat van die vermiste of vreemde armen in bed komt me bekend voor. :)) alleen nu niet meer want ik kan tijdelijk moet op mijn buik slapen. :p
In slaap vallen met je lenzen in, 's morgens wakker worden en heel wazig kunnen zien, verschrikt opspringen omdat je denkt dat je kamer in de fik staat. :))
En een zadel van een hoog hek pakken, een beetje lomp ook.nog zodat de stijgbeugel tegen je kop op knalt, en er dan achterkomen dat je wat nats voelt op je gezicht. Juist ja, een flinke stroom bloed en een dikke bult. Gelukkig had ik een.pony, dus ik hoefde niemand uit te leggen waar die enorme bult vandaan kwam. :p

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 14:47

Ik heb altijd bepaalde schoenen aan op mijn werk, die hebben redelijk grip op de gladde vloer. Laatst was ik in mijn haast (laat van school, snel eten en omkleden en naar het werk) vergeten andere schoenen aan te doen. Toen had ik dus gladde laarsjes aan. Ik wilde even snel iets van de printer pakken, draai me om, doe twee stappen en ik ga me toch vol in de spagaat. Gleed ook heel mooi door tegen de printer aan.. En alle klanten en collega's maar verschrikt en bezorgd kijken. Op dat moment ging het wel, maar de dag erna spierpijn...

Ook een leuke.. Ik sliep met mijn ex in een eenpersoons bed. We waren de hele nacht al vervelend want hij was ziekjes en ik voelde me ook niet helemaal lekker. We hadden beiden al op het luchtbed gelegen wat we voor de zekerheid neer gelegd hadden, maar samen slapen is toch fijner he.. Meneer had een bed wat vroeger van zijn vader geweest was. Jaren oud dus.. Liggen we eindelijk te slapen, kom ik in een nachtmerrie terecht waar een gebouw instort en ik onder het beton kom te liggen. Ik schrik wakker en kan me niet bewegen.. Geen kant kon ik op.. Bleek dat de schroef van het stukje hout waar de lattenbodem op steunde los gekomen was en als gevolg daarvan was de hele lattenbodem inclusief matras + wij dus gekanteld.. En ik lag in een onmogelijke houding vast tussen de vloer, het bed, het matras en mijn ex... En meneer sliep doodleuk verder...

Ik kan jullie vertellen, ik heb nog een week lang spieren gevoeld waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Ik had zo'n spierpijn, niet normaal! Ik kon zelf ook dat bed niet meer uitkomen, mijn ex moest -toen ie eenmaal wakker was- me eruit helpen komen haha...

En de allerdomste... Op kerstavond aan het werk, omdat we dus een paar dagen geen vracht kregen was de vracht die avond enorm. Ik werkte toen bij de AH to go en normaal hadden wij een paar containers in de vracht van een gewone AH staan zegmaar, nu kregen we een 'eigen' vrachtwagen. Chauffeur had alleen de laatste container die er snel bijgezet was niet goed gezekerd waardoor die dus in de eerste bocht al omgevallen was zo ongeveer. Helaas zat daar alcohol in.. Overal scherven en kapotte blikjes. Samen met een collega op gaan ruimen en hem waarschuwen dat ook al is het plastic van een 6pack nog heel, het blikje daaronder kan wel kapot zijn... Gaat de hele tijd goed, tot ik het laatste 6pack op pak, iets door mijn vinger voel schieten en van schrik mijn hand weg trek... Het rondje topje van mijn wijsvinger afgesneden... En ik kan niet tegen bloed... En bloeden dat het deed.. Vinger in mijn mond en zo snel mogelijk over het stationsplein naar de winkel toe... Halverwege voelde ik me al duizelig worden, maar de winkel heb ik gered.. Collega kwam aanlopen, ik heb mijn ogen dicht gedaan en mijn vinger laten zien "volgens mij heb ik een pleister nodig.." waarop hij doodleuk zei "volgens mij heb je meer dan een pleister nodig"... Ik ging bijna van mijn stokje en hoe ik 4 trappen naar boven ben gekomen, al sla je me dood..

Het jammere is dat hij me verkeerd verbonden had waardoor ik op eerste/tweede kerstdag probeerde vastgegroeid verband laagje voor laagje uit mijn vinger te trekken...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 16:08

Gisteren:

Ik wil een koord van de vloer pakken, knal ik m'n kop echt kei- en keihard tegen de punt van een plank. Dikke auwauw, jankjank! Het voelde alsof ik m'n schedel verbrijzeld had :Y)

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 17:56

Ook leuk, een kruiwagen met groot enthousiasme leeggooien: 2,5 meter naar beneden de mestput in :').

Als kind rondjes om de tafel heen rennen, uitglijden en met een enorme smak tegen de ruwe witte muur aan knallen. Allemaal witte verf op een bult zo groot als een ei XD. En helaas had ik geen pony. :+

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:55

Vijf minuten geleden was het bingo. Ik liep nog even langs mijn kluis voor ik de les inging, pakte een flesje water, stopte dit flesje al lopend in mijn tas, en kwam toen tot de ontdekking dat de punt van de kapstokken precies op hoofdhoogte hing. Au.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:36

Ik drukte armpje met mijn vriendin, zij won, en in vol enthousiasme steekt ze haar vuisten schuin in de lucht, BOEM tegen mijn neus _O-

LovingSonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:46

Au, dat naalden verhaal! :s
Ik had pas nog zoiets. Even groenten snijden (met een vleesmes) niet opletten en in het eerste kootje van je pink snijden (doordat ik zenuwen had geraakt had ik het eerst niet door) ineens zie ik dus al dat bloed, laat het mes vallen en vang het in een reflec op, juist ja, mes nog een x in dezelfde pink.

Helaas ben ik niet direct naar een dokter gegaan. Pas 3 dagen later, toen bleek dat ik een aantal zenuwen heb geraakt. We zijn nu 11 dagen verder en de wonden zijn nog niet dicht, pink staat krom en wil niet meer recht.
Zit nu weer ingepakt en vrijdag weer kijken hoe het ervoor staat. Heel dom ongeluk dus en erg vervelend

LovingSonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:00

@Jeszica: Ai, dat is ook heel pijnlijk! Wat jij vertelde over dat verband in je vingertop, dat heb ik vorige week dus ook 2x gehad met die rotvinger, en bloeden dat het dan doet als je het eruit peuterd, aiai! Gelukkig heb ik nu 1 of ander silicone gaasje eroverheen, dat kan niet vast gaan zitten in de wond, Ai, wat een pijnlijke verhalen allemaal! Toch zijn er dus blijkbaar meer mensen met van die rare ongelukken!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:42

vandaag 2 hindernisbalken weggooien op de stapel die net zo hard weer terug stuiteren tegen mijn scheenbenen... hoe breek je je benen.. zo dus bijna

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 19:47

Ohh dit is een topic voor mij :))

Toen ik in groep 7 zat met een buurmeisje 'verstoppertje' spelen in huis.
Nou, de badkamer waar geen licht aanstond ('s avonds) leek me wel een goed idee. Ik ren enthousiast naar binnen, niet bedenkende dat er iemand gedouched had. En klapbam, daar lag ik op mn rug met mn kop tegen de grond... Dat heeft nog dagen pijn gedaan :')

driekwart jaar terug voor een reis met school, tas inpakken, ik kom weer omhoog. Keihard met mn pols (overgang pols-arm zegmaar) tegen de punt van het bureau. Gevolg -> dagen (al dan niet weken) pijnlijke plek. Grote bult/bobbel in pols/arm, onderhuis littekenweefsel. Auch. Het zit er nog steeds, kleiner, maar het gaat wrs nooit meer weg.

Ik heb nog een hele boel dingen, ga zo eens nadenken!

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:05

Van je paard/pony afspringen in het weiland terwijl je weet dat je enorm slechte enkels hebt.
Dan ga je natuurlijk door je enkel :D Paard half kruipend op stal gezet :')

Oja, vrijdag 2 weken terug. Had een Meet&Greet met een band gewonnen. Blij van de trap, laatste 4 (!) treden overslaan en dan keihard op je verklote enkels landen. Half kruipend de woonkamer in om uberblij te vertellen dat ik een M&G had gewonnen. Die dag nog wel 9 uur achter elkaar moeten staan, heeft ook nog een aantal dagen pijn gedaan... ouch.

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:09

Schiet me nog een te binnen, niet echt pijnlijk maar wel stom.
Tijdens werken in de kas (zaadknoppen van tulpen knippen) met die net-nieuwe-oh-zo-scherpe-schaar in je vinger knippen ipv in de zaadknop.
:')

Het sterke was dat ik een paar minuten er voor nog dacht dat het toch wel balen zou zijn als je met zo'n nieuwe scherpe schaar je vinger zou knippen :+