haha nog niet geskieëd (hoe schreef je dat ook al weer
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haha nog niet geskieëd (hoe schreef je dat ook al weer
) 
Loose schreef:4 maanden is lang ikkuh15! Waar woont je vriend? Ik zie die van mij zaterdag weer.
En MelisWes, jullie zien elkaar nog vaak!Leuk dat het zo goed gaat.
Hij is in februari een maand hier geweest en was daarna binnen een maand terug om voor altijd te blijven
Momenteel zie ik hem alleen in het weekend omdat hij 150 km verderop werkt en dan bij familie blijft slapen. Maar dat is beter dan de 3 maanden die we elkaar eerder moesten missen.
. En nu dus weer hier. Het weer is idd wel vervelend. Ik kon niet naar Kreta verhuizen ivm de omstandigheden daar. Wilde eerst werk vinden en dan daar heen verhuizen. Toen mn vriend een week in NL was en we al getekend hadden voor een huis kreeg ik te horen dat ik bij een manege op Kreta kon werken. Helaas te laat dus! Anders had ik het zeker wel gedaan! Het leven is daar veel relaxter! Vrienden en familie zou ik ook wel missen, maar heb ik niet zo heel veel. Dus daar zou ik wel overheen komen
Paard zou ik niet meenemen ivm totaal ander klimaat/voer. En ik had daar dan paarden genoeg kunnen rijden

Hoe vaak heb je dan contact met hem? Ik heb echt elke dag contact met mijn vriend en we skypen ook bijna elke dag, als we eens een keer 2 dagen ofzo niet hebben geskypet vindt ik dat al erg.
Wel jammer dat hij zo weinig tijd heeft! Is het alleen tijdens het zomerseizoen dan ofzo of ook in de winter dat ie zoveel werkt?
Ik wil namelijk niet dat ze gekwetst wordt of het een onmogelijke opgave is...
Loose schreef:Ahh wwillemijn echt superleuk voor je!!
ikkuh15: Dat vind ik echt heel knap!Hoe vaak heb je dan contact met hem? Ik heb echt elke dag contact met mijn vriend en we skypen ook bijna elke dag, als we eens een keer 2 dagen ofzo niet hebben geskypet vindt ik dat al erg.
Wel jammer dat hij zo weinig tijd heeft! Is het alleen tijdens het zomerseizoen dan ofzo of ook in de winter dat ie zoveel werkt?
Dan werkt hij minder uren en kan hij vrij nemen. Ik concentreer mij op mijn studie, ik sport 3 keer in de week en houd mijzelf bezig. Ash_ schreef:Hoi,
Wil ook een ervaring delen (niet mijn ervaring maar die van mijn zus)
Mijn zus heeft een turkse vriend die daar dan ook woont. Ze hebben 2 jaar een relatie gehad op afstand. Wij (gezin) hebben haar na die 2 jaar wel gezegt vani s het niet verstandig door "tijdelijk" te wonen zodat je echt weet of het wel iets is tussen jullie. Tijdens een vakantie (2keer per jaar) kan je je natuurlijk altijd anders voor doen en ben je vaak niet saggo of iets dergelijks.
.
Mowoah schreef:Een vriendin van me heeft op dit moment een relatie in het buitenland waar ze een aantal maanden verblijft. Ze komt binnekort weer terug, met de intentie met hem samen te blijven en dus heen en weer te reizen. Ik ben er bang voor dat het niet gaat lukken, ze studeert nog, heeft weinig geld en laat zich sowieso snel meeslepen....
Dit topic doet me goed om te lezen dat het ook wél goed kan gaan.Ik wil namelijk niet dat ze gekwetst wordt of het een onmogelijke opgave is...
Mowoah schreef:Een vriendin van me heeft op dit moment een relatie in het buitenland waar ze een aantal maanden verblijft. Ze komt binnekort weer terug, met de intentie met hem samen te blijven en dus heen en weer te reizen. Ik ben er bang voor dat het niet gaat lukken, ze studeert nog, heeft weinig geld en laat zich sowieso snel meeslepen....
Dit topic doet me goed om te lezen dat het ook wél goed kan gaan.Ik wil namelijk niet dat ze gekwetst wordt of het een onmogelijke opgave is...
maai oei, 600 euro! normal was ik rond de 400 kwijt, maar nu via ryainair betaal ik 250! 
Normaal ging ik vanaf Dusseldorf. Op kreta zelf moeten we dan wel weer een bus nemen om in heraklion te komen, want Ryanair vliegt op Chania. Maar dat vind ik dan wel weer leuk, een beetje sightseeing. En de bus kost niet zoveel geld daar