Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaa_ schreef:Wie weet eigenlijk hoe het zit met laagjes? Ik heb mijn haar altijd in laagjes, anders is het geen gezicht Maar kan je het dan wel doneren?
Saskiaa_ schreef:Ik zie dat er al wat bokkers zijn die hun haar gedoneerd hebben, top!
Ik ben toch ook wel aan het twijfelen of ik het zou doen of niet, maar ik neig er toch wel naar het wel te doen. Maar dan laat ik het eerst nog even een stukje groeien, wil nog wel haar tot op mijn schouders overhouden. Nog een cm of 10 moet er dan bij. Binnenkort ga ik naar de kapper om mijn puntjes bij te laten knippen, daarna groeit het altijd wat sneller. Nog ongeveer een half jaar sparen denk ik, dan kan het eraf.
Wie weet eigenlijk hoe het zit met laagjes? Ik heb mijn haar altijd in laagjes, anders is het geen gezichtMaar kan je het dan wel doneren?
gemske schreef:Saskiaa_ schreef:Ik zie dat er al wat bokkers zijn die hun haar gedoneerd hebben, top!
Ik ben toch ook wel aan het twijfelen of ik het zou doen of niet, maar ik neig er toch wel naar het wel te doen. Maar dan laat ik het eerst nog even een stukje groeien, wil nog wel haar tot op mijn schouders overhouden. Nog een cm of 10 moet er dan bij. Binnenkort ga ik naar de kapper om mijn puntjes bij te laten knippen, daarna groeit het altijd wat sneller. Nog ongeveer een half jaar sparen denk ik, dan kan het eraf.
Wie weet eigenlijk hoe het zit met laagjes? Ik heb mijn haar altijd in laagjes, anders is het geen gezichtMaar kan je het dan wel doneren?
Ja dat kan ook, op de website staat dat het kortste laagje dan 20 cm moet zijn.
Renee87 schreef:Ik wilde jullie eigenlijk even bedanken! Heb zelf alopecia, een ziekte waardoor je haar uitvalt. Op wat jongere leeftijd ging het ineens hard en kreeg ik een supermooie pruik van echt haar! Echt haar pruiken zien er toch een stuk mooier en natuurlijker uit.
Vind het super dat jullie allemaal doneren!!jullie maken een boel mensen heel erg gelukkig!!![]()
![]()
Carien87 schreef:Renee87 schreef:Ik wilde jullie eigenlijk even bedanken! Heb zelf alopecia, een ziekte waardoor je haar uitvalt. Op wat jongere leeftijd ging het ineens hard en kreeg ik een supermooie pruik van echt haar! Echt haar pruiken zien er toch een stuk mooier en natuurlijker uit.
Vind het super dat jullie allemaal doneren!!jullie maken een boel mensen heel erg gelukkig!!![]()
![]()
Wauw!
Hoe is het nu met je?
Carien87 schreef:Wat mooi dat er al zoveel mensen enthousiast zijn![]()
Mijn haar(vlecht) is gister gemeten door een vriendin, kwam van nek tot punt op 25 cm uit. Dus nog 5 cm erbij en dan mag het eraf. Dan heb ik net wat meer speling voor mijn eigen coupe. Ik ben zo blij als het eraf mag, of iig een stuk korter.