Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Sammie, wat jij deed is ook niet netjes.. Wettelijk ben je verplicht te betalen als jouw bod het hoogste is. Blijkbaar kon je er nog onderuit, gezien de vraag van die mensen. Vind het eerlijk gezegd nogal onfatsoenlijk dat jij jiets meer hebt laten horen, jij bent immers degene fie er vanaf ziet. Hoeveel werk zou een mailtje geweest zijn waarin je zegt dat je er vanaf ziet..?
Sammie schreef:Valt bij mij nog wel mee. Heb wel eens op iets geboden en toen kreeg ik een reactie of ik het wilde hebben, heb ik niet meer op reageert want bij nader inzien vond ik het toch maar niks. Heb echt maanden lang een e-mail gehad wanneer ik het kwam ophalen.
H_Nalanta schreef:Sammie schreef:Valt bij mij nog wel mee. Heb wel eens op iets geboden en toen kreeg ik een reactie of ik het wilde hebben, heb ik niet meer op reageert want bij nader inzien vond ik het toch maar niks. Heb echt maanden lang een e-mail gehad wanneer ik het kwam ophalen.
Sammie schreef:Hier komen rare dingen voorbij
Valt bij mij nog wel mee. Heb wel eens op iets geboden en toen kreeg ik een reactie of ik het wilde hebben, heb ik niet meer op reageert want bij nader inzien vond ik het toch maar niks. Heb echt maanden lang een e-mail gehad wanneer ik het kwam ophalen.
Ik had laatst iets te koop voor een vaste prijs kreeg toen een mailtje van ja maar ik moet er zo ver voor rijden dus ik bied dit. Hij bood 30 en ik vroeg 75. Ik uitgelegd dat ik niet voor zijn reiskosten verantwoordelijk ben en dat 65 de minimumprijs was als hij er zaterdag om kon komen. Kreeg ik anderhalve week later een email terug met zoveel als dat ik blij moest zijn dat ik datgene eindelijk aan hun mocht verkopen en wel voor 50 euro. Niet meer op gereageerd.Dan verkoop ik het liever nog niet.
Had laatst wel op een set boeken gekocht waarin stond dat ze evt ook los verkocht werden. Ik mail gestuurd met wat vraag je voor x en y. Kreeg ik ene rare email terug dat hij ze niet los verkocht. Ja waarom zet je het dan in je advertentie
Yv_ schreef:Sammie, wat jij deed is ook niet netjes.. Wettelijk ben je verplicht te betalen als jouw bod het hoogste is. Blijkbaar kon je er nog onderuit, gezien de vraag van die mensen. Vind het eerlijk gezegd nogal onfatsoenlijk dat jij jiets meer hebt laten horen, jij bent immers degene fie er vanaf ziet. Hoeveel werk zou een mailtje geweest zijn waarin je zegt dat je er vanaf ziet..?
MyLittleLove schreef:Nou ik had ook een mooie.
Ik zocht een verzorgpony vorig jaar en had mijn telefoonnummer er bijgezet, omdat mensen dan toch sneller reageren.
Werd ik gebeld door een man:
Ik: Hoi, met Annemarie.
Man: Hallo?
Ik: Met wie spreek ik?
Man: Jij had een advertentie?
Ik: Voor een verzorgpony dat klopt.
Man: Hoe groot ben je?
Ik: Uhh.. 1.65..
Man: En hoeveel weeg je?
Ik: 45 kilo?
Man: Kun je dat even nawegen, is er een weegschaal in de buurt?
Ik: Nee sorry meneer
Man: Oke en heb je spullen?
Ik: Wat voor spullen?
Man: Gewoon voor de pony. Het is trouwens een shetlander in een wei.
Ik: Sorry meneer denk niet dat ik daar oppas..
Man: Oh dan niet.
Toen hing die op