jesito schreef:Hier is al wel eens een toppic over geweest, maar voor mij blijft dit een frustrerend onderwerp.
Al een paar jaar moet ik me klanken aanhoren zoals: en jullie nog geen kinderen en je moet wel opschieten dadelijk heb je spijt.
Ik heb zelfs een keer te horen gekregen dat kinderen krijgen er gewoon bij hoort![]()
Ik denk daar dus een beetje anders over!!!
Ik ben nu 31 jaar en heb nog nooit een kinderwens gehad, ook niet nu vriendinnen allemaal kleintjes hebben.
Integendeel het is voor mij nog meer bevestiging dat ik absoluut geen kinderen wil![]()
Ik vind dat iedereen zelf moet weten of die wel of geen kinderen wil en wanneer die dat doet.
Maar dat er mensen kinderen nemen omdat het erbij hoort vind ik erg ouderwets en zelfs erg.
Mensen met kinderen voel je niet aangevallen, want ik ben geen kinderhater!!!!
Zijn er hier meer mensen die geen kinderen willen en rare teksten naar hun hoofd krijgen??
Dit zou ik geschreven kunnen hebben!! Ik ben ook 31 en heb geen kinderwens. Ik sta dagelijks voor de klas en ik heb dus de hele dag kinderen om me heen, daarnaast voor mijn paardje zorgen en dat bevalt me prima zo. Ik moet er niet aan denken om thuis ook nog constant met opvoeden bezig te zijn. Ik krijg alleen gelukkig geen opmerkingen, want iedereen om mij heen weet al lang van mij dat ik geen kinderen wil.

. 
Ik ben benieuwd welke kant van mij het gaat winnen 
ben ik bang, haha.