Even een vraagje voor degene die de kaarten bewerken. Is het ook mogelijk om 2 foto`s van 2 verschillende paarden hier neer te zetten en dat ze dan met z`n 2en in 1 kerstkaart terug komen?
Ja dat kan Ankje, er is voor mijn moeder eentje gemaakt met een hond en een paard, dus met twee paarden is ook wel mogelijk!
Ankje11
Geplaatst: 14-12-11 12:51
Joepie. Ik had al via PB met een bokster contact over een programma maar kan niet echt iets leuks vinden. Heb wel een aantal foto`s. Hoop dat er wat leuks gemaakt kan worden.
http://i1020.photobucket.com/albums/af3 ... 1786-1.jpg van deze foto de shetlander (rechts) Graag zou ik 2 kaarten ontvangen. 1 van de bovenste link en 1 van de onderste 2 linkjes maar dan wel samengevoegd. Hoop dat het duidelijk is zo! Zoniet PB me dan even.
Ik zou heel graag van deze foto een kerstkaart/foto willen hebben.
fliertje6
Geplaatst: 14-12-11 17:59
Ook ik stuur een verzoekje;
Mag enorm melig/ grappig/ overdreven.. Dus zet hem een gewei op, laat hem kijken naar een kerstboom vol engeltjes/ appeltjes/ hondenkoekjes etc etc.. Tis mijn hondje (die trouwens enorm op die van singasong lijkt qua gezich, echt bizar!!)
Hé ik zie dat er niet meer bewerkt wordt, zou het wel jammer vinden als er niks met mijn foto`s gebeurd. Zou iemand er alsnog iets moois van willen maken? Alvast bedankt!
Ik vind het de moeite niet waard om ze te bewerken als de kwaliteit niet al te goed is, dan wordt het ook niet mooi. Daarom pik ik er ook maar een paar uit... Als ik bepaalde foto's niet gebruik dan kan ik er gewoonweg bijna niets mee
Iets kerstigs haha. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Ik vind het wel mooi als er wat foto's samen zijn gevoegd, als dat mogelijk is. En erbij: Prettige feestdagen & een gelukkig nieuwjaar!
Singasong, die wou ik nog wel graag proberen, kun je hem evt in een groter formaat sturen? Met imageshack of iets dergelijks, mijnalbum vreet namelijk kwaliteit en dat is zonde