Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Er is geen 1 baan meer die normaal betaald, die salarissen die je gewend bent, bestaan niet meer.
Ik verdien nu 10 euro bruto en dan te bedenken dat ik ooit 18 netto had...en ik mag blij met met dat tientje bruto want heb ik pech dan bieden ze gerust 9 euro bruto....maar als je het geld niet echt nodig hebt, dan weiger je, en dat begrijp ik ook...
russel schreef:Ja, nou jammer, dan toch eigenlijk gelukkig maar, want als je er zit, ben je niet tevreden, want dat gevoel ken ik ook...en soms was ik blij dat het niet door ging omdat ik totaal niet tevreden was over de aard van het werk, de workload en het salaris, dan ook nog te denken dat ik uitzendkracht bent, want wat anders kan ik niet krijgen en dan ook nog eens met mijn leeftijd als een domme snotneus behandeld en aangesproken te worden![]()
![]()
Ik denk dan maar, weer een zak brok verdiend en arme zieltjes die het nodig hebben mij onder te drukken....
Thirty schreef:Dus jullie vinden het allemaal prima als jullie je kind 40 uur per week of meer op een opvang droppen? Dan je kind misschien 2 uurtjes per dag ziet voordat het bedtijd is?
Ik hoop dat ik dat verkeerd begrijp, want dat vind ik echt van de gekke. Daarvoor word ik geen moeder. Als moeder moet je er voor je kind zijn, voor en na school. En ik ga dus dan ook maximaal part time werken, anders vind ik dat ik mijn kind straks tekort doet.
Voor een kind is er niets fijner dan dat er altijd iig een van de ouders voor ze is. Zo ben ik opgegroeid en heb dat altijd zeer gewaardeerd.
Moeder bracht me naar school, haalde me tussen de middag op, bracht me weer weg en haalde me weer op. En tussendoor werkte ze. Prima geregeld.
Ik vind niet dat een ander meer tijd hoort te spenderen met mijn kind, en dat mijn kind in principe door anderen wordt opgevoed en dat ik geen idee heb wat er in de wereld van hem omgaat.
Hartstikke leuk hoor, dat je 'tijd voor jezelf wilt', maar je hebt nu eenmaal een kind, en daar hoor je rekening mee te houden.
Een baby van 10 weken op een opvang zou verboden moeten worden.