Afgelopen weekend heb ik meegedaan aan een Europees stijldanstoernooi voor studenten, en ik ben eerste geworden (mijn partner ook

Ook heb ik gister een vergadering gehad met mijn huisgenootjes en mensen van het wijkcentrum, ik doe namelijk mee aan een project waarbij ik 15 uur per week vrijwilligerswerk doe in mijn (achterstands)wijk, en daarvoor in ruil krijg ik korting op mijn huur.
Maar ik had nog geen eigen project, maar de wijkcentrum-mensen vinden het zo leuk dat ik pianospeel, dat ze per se willen dat ik daar iets mee ga doen!

Dus ik heb nu een aanbod liggen om regelmatig op te treden bij verschillende gelegenheden, en er was nog een pianist nodig om de begeleiding op een cd in te spelen, we willen iets gaan doen met muziekonderwijs voor kindjes of een musical maken en en en... Het is allemaal zo superleuk, heb er echt zin in! Ben alleen bang dat heel veel ideeën niet verder komen dan die fase...

En om deze lange post af te sluiten, ik had gister een superemotioneel gesprek met een van mijn beste vrienden, over mijn relatie, die dus vanaf maart niet lekker meer loopt, maar we vinden elkaar zo leuk dat we er toch niet mee willen ophouden, dus het was een beetje knipperlicht...
En gisteren heb ik gewoon echt een paar dingen ingezien van patronen in ons (vooral mijn...) gedrag, dus ik ga vandaag iemand bellen om daarmee aan de slag te gaan, want het is best wel belemmerend ook in gewoon mijn dagelijks leven...
Al die gedachtes die ik had, heb ik in een e-mail gezet en naar vriendlief gestuurd, want ik was er best wel ondersteboven van, en ik wil dat hij weet dat ik vol voor ons wil gaan.
Vriendlief zit trouwens in Amerika voor een week, hij is gewoon uitgenodigd om daar een concert te geven! Supergaaf!

Dus dat zijn wel genoeg positieve dingen voor een aantal dagen!