Positief topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:26

Zo. :)

Afgelopen weekend heb ik meegedaan aan een Europees stijldanstoernooi voor studenten, en ik ben eerste geworden (mijn partner ook :D ) in de éénnahoogste klasse! Naderhand kregen we complimenten van een paar van de beste dansers van Nederland, dus dat is echt wel een schopje omhoog voor je zelfvertrouwen! *\o/* Vind het nog steeds moeilijk geloven dat als ik dans, dat het dan ook leuk is om naar te kijken... :+ Ook superveel leuke nieuwe mensen leren kennen :j

Ook heb ik gister een vergadering gehad met mijn huisgenootjes en mensen van het wijkcentrum, ik doe namelijk mee aan een project waarbij ik 15 uur per week vrijwilligerswerk doe in mijn (achterstands)wijk, en daarvoor in ruil krijg ik korting op mijn huur.
Maar ik had nog geen eigen project, maar de wijkcentrum-mensen vinden het zo leuk dat ik pianospeel, dat ze per se willen dat ik daar iets mee ga doen! :):)
Dus ik heb nu een aanbod liggen om regelmatig op te treden bij verschillende gelegenheden, en er was nog een pianist nodig om de begeleiding op een cd in te spelen, we willen iets gaan doen met muziekonderwijs voor kindjes of een musical maken en en en... Het is allemaal zo superleuk, heb er echt zin in! Ben alleen bang dat heel veel ideeën niet verder komen dan die fase... :\

En om deze lange post af te sluiten, ik had gister een superemotioneel gesprek met een van mijn beste vrienden, over mijn relatie, die dus vanaf maart niet lekker meer loopt, maar we vinden elkaar zo leuk dat we er toch niet mee willen ophouden, dus het was een beetje knipperlicht...
En gisteren heb ik gewoon echt een paar dingen ingezien van patronen in ons (vooral mijn...) gedrag, dus ik ga vandaag iemand bellen om daarmee aan de slag te gaan, want het is best wel belemmerend ook in gewoon mijn dagelijks leven...
Al die gedachtes die ik had, heb ik in een e-mail gezet en naar vriendlief gestuurd, want ik was er best wel ondersteboven van, en ik wil dat hij weet dat ik vol voor ons wil gaan.

Vriendlief zit trouwens in Amerika voor een week, hij is gewoon uitgenodigd om daar een concert te geven! Supergaaf! :):)

Dus dat zijn wel genoeg positieve dingen voor een aantal dagen! *\o/*

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:30

Helemaal niets meer aan toe te voegen!!! :D

(behalve van harte gefeliciteerd!!! *\o/* )

Homiafortuna

Re: Positief topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:40

Mijn motto na mijn (hopelijk overwonnen) borstkanker is:

Leef iedere dag en geniet van iedere dag alsof het de laatste is en zorg dat je spijt hebt van dingen die je gedaan hebt en niet van dingen die je niet gedaan hebt.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 10:45

WOUW! En zo'n positieve instelling kan alleen maar meegeholpen hebben aan het overwinnen van!!! _/-\o_

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 11:14

Jeetje jullie jaar kan niet meer stuk, o wat heerlijk zeg zoveel positiiefs in zo,n korte tijd.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:02

En ik ben aan het aftellen, nog maar 22 daagjes en dan is mijn man weer lekker thuis, na een afwezigheid van bijna 5 maanden (Afghanistan).

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 12:03

Wat zal jij blij zijn zeg,en zenuwachtig.Tijd gaat langzaam zeker nu?

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:45

Nee gelukkig gaat de tijd nu snel. In de zomervakantie (in het begin dus) ging de tijd heel langzaam. Ik werk op een school en had dus verplicht 5 weken vakantie, maar met het slechte weer kon ik niet veel doen en duurde de tijd eeuwig. Nu ik weer aan het werk ben gaat het gelukkig heel snel.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 12:48

zuske schreef:
Ik heb net een broek uit de droger gevist. Lekker warm :D. Van zulk soort dingen geniet ik.

hahaha :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-11 12:58

O ja das echt lekker aan je ....... he.

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 17:43

Kentaro schreef:
Daar word ik juist niet vrolijk van....... :D (warme onderbroek...........Doet me aan iets anders denken... _O- )

Hahaha... :D

Ik wordt ook blij van dekentjes op de bank en dan lekker liggen en lieve katten erop. :D

Oh ja, ik heb laatst ondergoed gekocht bij de Hunkemoller na jaren Hema gedragen te hebben. Werd ik ook heel blij van. Voelde me echt op en top vrouw. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:00

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:02

Als dat geen positief bericht is...... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:03

Dat dacht ik :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:07

Het was alweer een aantal dagen erg stil hier, maar misschien stromen de positieve berichten nu wel weer binnen..... :+ :D

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 08:08

Let op hier komt het haha, was uit eten gaat mijn man betalen.Vraagt ober waar zit u,mijn man wijst.O daar zegt de ober,bij die jonge dame *D .

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:20

Het ligt er wel aan of het positief is of juist niet, aan hoe oud je in het echie bent........... _O-

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:22

Wat leuk zo'n topic! Goed idee :)

thunderking

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:34

Bravo voor dit topic, Ik was ook gelukkig vanochtend, het zonnetje scheen, en had heerlijk voor de wind op het fietsie naar mijn werk! Hopen dat ik om half 6 nog steeds zo gelukkig ben, als het regent en ik tegen wind heb hihi!! Maar goed zorgen voor later......

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:40

_O- Precies dezelfde gedachte hier!!! (ze voorspellen o.a. hagel....................)

thunderking

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:02

Kentaro schreef:
_O- Precies dezelfde gedachte hier!!! (ze voorspellen o.a. hagel....................)

regen wind en onweer HOERAAAAA. (misschien wil mijn mannetje me ophalen als het echt zoooo slecht is, want wind en hagel doet AUWWW)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 10:05

Het is positief want ik werd veel jonger geschat, maar het was schemerig daar (haha).

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:09

Iets positiefs over mezelf??? :D

Ik ben gewoon trots op mezelf! Ik hou het al 2 jaar vol om samen te wonen met mijn ex (omdat we het huis niet konden verkopen). Naast een behoorlijk heftig privéleven, werk ik 4 dagen en ik red het gewoon om de PABO te doen. En het gaat hartstikke goed, ik heb op 2 toetsen na mijn P niet gehaald. Maar haal wel 9s en 10en voor mijn opdrachten en toetsen.
Ik ga er helemaal voor om mijn P dit jaar te halen en over 2,5 jaar sta ik als Juf voor de klas.

Dat gaat allemaal op rolletjes, nu mijn privéleven nog! :))

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 10:09

Zo dat is lekker postief zeg, keep going.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:20

Sunshine80 schreef:
Iets positiefs over mezelf??? :D

Ik ben gewoon trots op mezelf! Ik hou het al 2 jaar vol om samen te wonen met mijn ex (omdat we het huis niet konden verkopen). Naast een behoorlijk heftig privéleven, werk ik 4 dagen en ik red het gewoon om de PABO te doen. En het gaat hartstikke goed, ik heb op 2 toetsen na mijn P niet gehaald. Maar haal wel 9s en 10en voor mijn opdrachten en toetsen.
Ik ga er helemaal voor om mijn P dit jaar te halen en over 2,5 jaar sta ik als Juf voor de klas.

Dat gaat allemaal op rolletjes, nu mijn privéleven nog! :))

Wow, dat is netjes, al 2 jaar samenwonen met je ex! Fijn dat het huis nu onder voorbehoud verkocht is, ik hoop dat je gauw weer een leuk nieuw plekje hebt! +:)+