Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:Oh ik niet, lange broek en trui. Maar ik ben echt kou kleum eerste klasse, maar geeft niet, ik vind de winter best fijn. Fijne sjaals, wanten, dikke sokken. Ahhhh heerlijk!
Dit jaar in ieder geval wel winterbandjes onder autootje, want verleden jaar heb ik regelmatig doodsangsten uit gestaan. En ik lees dat de weg naar de stal waar ik naartoe ga op het laatste stuk niet gestrooid wordt, dus binnenkort maar eens op pad voor winterbandjes.
Een dag hebben we zo'n 60 muggen uit ons huis opgestofzuigd. En ik ben zo'n muggenslachtoffer, ik zat onder de bulten en rode plekken. Mijn winterjas is binnen, ik doe er een vest en een longsleeve iets onder en mijn warme replay laarzen. Ik hoop dat dat genoeg is, maar ik ben eerlijk gezegd al een beetje vergeten hoe koud het vorig jaar was, dus ik zal wel weer overvallen worden door de temperaturen die gaan komen

Grit schreef:xClairex schreef:Hoorde trouwens toevallig van de week mensen op stal over speciale zooltjes tussen je ijzers, waar het ijs niet in blijft hangen maar er meteen weer uitgaat, waardoor je gewoon het bos inkan e.d.
Of dat nou echt zo goed werkt weet ik ook niet haha.
Die werken super!!!

. En uiteraard vond ik het gisteren héérlijk om nog 's avonds een buitenrit te kunnen maken en kan ik ik straks véél minder. Maar ja, 't is niet anders. Ik heb er ook niet € 100,- p. maand extra voor over om op een stal met een binnenbak te gaan staan
.
. Grit schreef:xClairex schreef:Hoorde trouwens toevallig van de week mensen op stal over speciale zooltjes tussen je ijzers, waar het ijs niet in blijft hangen maar er meteen weer uitgaat, waardoor je gewoon het bos inkan e.d.
Of dat nou echt zo goed werkt weet ik ook niet haha.
Die werken super!!!

vur schreef:Aha, hebben jullie die ook in gebruik gehad? Waar kun je die kopen? want tja, het zou toch fijn zijn als ze zonder ijsklompjes in de wei kunnen deze winter. Zeker als er inderdaad zo veel sneeuw komt.