Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:09

Twee jaar geleden zat ik met mijn dochter in de zomer op een terras in rotterdam. We hadden beide een extra groot glas vers geperste sinaasappelsap besteld. Toen we het kregen roerden we het om en ik dacht nog... hmmm, veel kleine pitjes erin... maar ach het is warm en je hebt dorst dus drinken dat spul!
Halverwege het glas roerde ik nog een keer en keek wat beter naar de pitjes... waren het allemaal kleine dode fruitvliegjes :r

KimBreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:10

gatver wat een ranzige dingen!

Ik heb ook nog wel 2 vieze verhalen maar ook zielig.

Voor mijn werk moest ik een dode kat weghalen die op de snelweg lag en hij lag op de vluchtstrook. Hij was gelukkig nog helemaal heel dus dan kon ik de kat rustig oppakken maar toen ik uit de auto ging en hem wilde pakken rijd er gewoon een vrachtwagen voor mijn neus overheen, nou gatverdamme zeg...... toen moest ik dus een schep pakken :r :n

En ik heb een keer een dode ree gehad die aan de kant moest dus ik wil hem aan zijn poten wegtrekken want ze zijn ze zwaar om te tillen breekt gewoon die poot af gatver! %)

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:13

Wat een mega topic dit.. Hahaha. Ik was op vakantie op Fuerta Ventura en liep s' avonds laat naar huis. Beetje aangeschoten dus de hakken moesten maar uit. Vriend waarschuwde nog zo. Pas op schat lopen overal kakkerlakken. Ja en met 10 seconden zat er 1 onder m'n voet gekleefd. Man wat kraken die beesten als je ze kapot trapt.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:21

*Ik heb me echt scheel gelachen om dit topic*

In de zomer, was op het zwembad, voelde een regendruppel ofzo op mijn hoofd vallen, een keer over mijn haar geveegd en verder gegaan.
S'avond zit ik tv te kijken op de bank :z , kriebelig gevoel op mijn hoofd, in relax-modus dus onoplettend mijn hoofd aan het bevoelen.... VOEL IK EEN VIEZE DIKKE TOR IN MIJN HAAR ZITTEN!!! :x :wow: Hel brak los en ik begon huilend allemaal vreemde dansjes te maken om dat beest uit mijn haar te krijgen.. wat NIET lukte -:(- ... ben écht nog nooit zo hysterisch geweest. :')

(verhaal verbleekt echt bij dat van jullie, maar oké )

no_merci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:23

simsalakim schreef:
En ik heb een keer een dode ree gehad die aan de kant moest dus ik wil hem aan zijn poten wegtrekken want ze zijn ze zwaar om te tillen breekt gewoon die poot af gatver! %)

kon er niks aan doen maar om die moest ik toch wel even lachen :=
had liever gehad dat die ree nog leefde maargoed!

zie je al staan langs de weg met zo'n poot in je hand helemaal verbijsterd :=

babet1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:26

*\o/* *\o/*

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:28

muc schreef:
mhhh mijn "voorval" is een paar weken gelden gebeurd.

Ze hebben hier bij stal een pruimenboom staan en als ik daar langs kom met m´n paard pluk ik er altijd een paar en eet die op. Zo ook een paar weken geleden....MAAR de laatste was een beetje korrelig en niet zo lekker. Verder niets van gedacht... tot een week later ik er met een stalgenoot langs rij en vraag, wil jij ook een pruim? Zegt ze, nee dank je meestal zitten er maden in.

Ik had er al twee geplukt en dacht het zal wel meevallen. (Van buiten zag de pruim er heerlijk uit) dus heb ik voorzichtig een stukje afgescheurd en het krioelde van de maden en uitwerpsels GADVERDAMME!!! Als ik dit nu weer schrijf moet ik bijna weer kotsen want die ene pruim die ik dus de week ervoor opgegeten heb en niet zo lekker was, Tja moet ik nog meer uitleggen....

Dit is ook wel een winnaar, gat-ver-dam-me.
Zo had ik een paar jaar geleden een aantal pallets drinken besteld er komt nogal wat man over de vloer hier, het lijkt wel een cafe. Maar goed, pallet fristi ging niet zo hard als de pallets Amstel (heel raar) dus na enkele maanden waren er nog 2 over. Ik was klaar met rijden en had Dorst met een hoofdletter D (zomer) dus vriendinnetje en ik allebei een fristi, met een heel hip rietje, die kreeg je er toen bij (blikje met gedraaid en gekronkeld donbkerblauw rietje). Afijn, steek het rietje in mn fristi en probeer te drinken en denk nog "nou das geen doen door zo'n stom rietje, dr komt niks uit" dus ik zuig wat harder, schiet er toch in een keer een soort prop door dat rietje, ik mn mond van dat rietje; hangen er allemaal blauwe slierten uit: Zwaaaaar beschimmelde/rottende vellen fristi: IEUWL!!! En die smaak..... :r

Vriendinnetje had niet zo'n trek meer in de hare.... _O-

kobuss1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:31

bah bah wat een vieze verhalen allemaal!
kan zo snel geen vies verhaal herinneren wat ik heb meegemaakt, behalve dat ik een keer zoveel honger had dat ik een soort van muesli-boterham pakte en er gelijk een hap van nam en dacht: "wat smaakt dat brood toch muffig".... kijk ik in die zak, is de onderkant al helemaal groen !!
Toen heb ik gelijk even ondersteboven boven de kliko gehangen!! %)

Desty

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:33

Grote dikke slok drinken nemen omdat je dorst hebt. Denken dat het cola is maar ondertussen sterke rode wijn blijkt te zijn :j

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:34

:') ik zit me hier rot te lachen om andermans ellende _O- heb nog niet alles gelezen want ik wil naar mn bed, maar ik heb er ook een; ik loop mn achterdeur uit en ik zie in de bijkeuken iets grijs rubberachtigs liggen en ik pak t op terwijl ik er goed naar kijk bedenk ik me dat het heel goed de poten van een meerkoetje zouden kunnen zijn...de rest hadde kat al op. zo heb ik ook al eens met de poot van een mol in mn handen gestaan :o?
en we hebben hier geregeld een nieuwe mat nodig bij de achterdeur, als de katten hun vangsten voor de achterdeur op de mat leggen en je doet smorgens de deur open smeer je de beestjes zo uit door de kokosmat :r
Laatst bijgewerkt door knollentuin op 20-09-11 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:35

ooow nog een, ik liep 's avonds een keer over de dijk in het donker en gleed toen uit over een pad >;) ik werd toen echt gek

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:38

Ahh, fijn topic om te lezen zo voor het slapengaan :=

Mijn toppunt is toch wel in het donker op een kikker trappen, die vervolgens dood was. Ik kan me dat gevoel van die kikker onder mijn voet nog zo voor de geest halen, bahbahbah. Ben tot op de dag van vandaag als de dood voor kikkers. (heb sowieso al een hele grote angst voor dode dieren)

Verder een mandarijn schillen en erachter komen dat er een groot zwart beestachtig iets in zit (even groot als een heel partje). Ben me kapot geschrokken en hoefde even geen mandarijnen meer.

En iets wat me helaas vaker gebeurd: op een muurtje/randje gaan zitten en dan ontdekken dat het daar wel heel erg naar pis ruikt. En dan tot de conclusie komen dat je waarschijnlijk ergens zit waar (al dan niet dronken) mannen graag hun blaas legen. YUK.

Edit: En vroeger bij mijn verzorgshet zaten er weleens dode ratten in/onder de strobalen, als je die baal dan opensneed en een plakje er vanaf pakte rook je die geur van dat dode beest en nouja, BAH :r

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:40

knollentuin schreef:
en ik pak t op terwijl ik er goed naar kijk bedenk ik me dat het heel goed de poten van een meerkoetje zouden kunnen zijn...de rest hadde kat al op

Ja mooi he, sta je al een seconde of tien met zo'n ding relaxed in je handen, besef je plotseling wat het is, resultaat: joelend het ding weggooien en er hele vieze gezichten bij trekken terwijl je je handen verkrampt opzij houd...

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:41

heb vieze dingen nogal in de vergeetstand gedrukt :+

heb wel eens cadeautje van kat gehad in mn schoenen, en dan lekker met je teen in die dooie muis dauwen.
(heb schoenen zeker 2 jaar niet aangehad, na meerdere keren te hebben gewassen)

In Rome onder een boom doorlopen vol met vogels, en ja flats. Gelukkig was mijn vader zo lief om het met zijn (schone) zakdoek weg te vegen. En gelukkig waren we net wel op weg naar hotel. Hebben daarna geleerd om niet onder de bomen te lopen.

En ook hele lieve ouders die vroeger eens per ongeluk mn kamerdeur sluiten terwijl de kat nog op mn bed lag. Begint hij smorgens ineens heel erg te miauwen, ik boos en draai me om. Plast de kat echt gewoon op mn armen, borst etc. :r
Ben nu altijd nog wakker om te zeggen dat ze kamerdeur moeten open laten.

verder in een restaurant flesje appelsap bestellen, blijkt er schimmel in te zitten. Wel op tijd achter gekomen maar toch trauma aan overgehouden, heb een jaar geen appelsap meer gedronken.

naaktslakken zijn ook bij mij geen favoriet, maar op het pad waar ik mijn paarden laat grazen zijn ook heel veel huisjesslakken (die je niet ziet) dus dan hoor en voel je ook vaak *krak* vind dat eigenlijk wel grappig :o

oja bedenk me nog één. Had reep chocolade gekregen, stop een stukje in mijn mond en dan lekker laten smelten. Dus loop ik daar op die chocolade te zuigen voel ik wat scherps. Zit er een stuk nagel in. Daar ging mijn illusie van steriel inpakken.

Mijn vader had trouwens ook een hele "mooie" pletaktie. Hamster van mijn broer was ontsnapt en echt 2 weken later loopt hij ineens beneden. Dus gaan ze 'm proberen te vangen. Ondertussen waren we erg bedreven geworden met konijnen vangen door met een voet te blokken. Vader probeert dat ook bij hamster, alleen hamster ging iets sneller. Toen was het platte hamster ^)

Ach en met ponykamp dit jaar hadden we twee plasongelukjes (die ik mocht oplossen <<) ) Had het beiden erg netjes opgelost. Alleen één van de ongelukjes was net voor de wc's gebeurd (ze moest te lang wachten, omdat ze niet op het jongenstoillet wilde) dus lag daar een hele plas. En echt een heleboel kinderen liepen daar vervolgens doorheen met blote voeten of slippers (ik had ze wel gewaarschuwd hoor)

zit trouwens dit lijstje te bekijken, en zie dat ik eigenlijk mijn leven er wel zo op het aangepast dat me dat niet zomaar meer zou overkomen :')
Wilde vroeger al geen dode dieren aanraken, Ook de schapenschedel bij biologie niet die we moesten natekenen (of de opgezette vogels bij tekenen) . Gelukkig had ik een hele behulpzame vriendin :D
Laatst bijgewerkt door ladypaard op 20-09-11 23:48, in het totaal 3 keer bewerkt

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:42

echt he,dat moment van het besef ...whaahaaaa!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:45

Iris82 schreef:
Ow oké, ik ga jullie verslaan.

Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht. :r :r :r

Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.

ik denk dat ik jou weer versla.
ergens in een of ander pretpark (Weet niet meer welke) heb je toch zo'n 'schip' wat heen en weer schommelt..
nou ik zat dus in zo'n schip dat ook over de kop gaat.
heel leuk!
totdat er iemand niet lekker werd en moest overgeven.. terwijl we over de kop gingen..
en je raad het al, dat kwam vol op mijn haren en schouders terecht..

ik ga echt NOOIT meer in zo'n schip

(overigens heb ik ook wel eens in een drol gegrepen (moeten het altijd met een zakje opruimen alleen dit zakje had blijkbaar een gat aan de onderkant) en ben ook al eens door meeuwen ondergescheten, mn hond is wel eens heel braaf ver bedorven kiwi's komen apporteren enz enz)

edit: oei, al die bedorven etenswaar zijn wel echt het toppunt.. die maden in die pruimen! iehl!
(heb zelf 1 keer een made ontdekt in een pinda die je nog moest pellen zeg maar, maar gelukkig ontdekte ik het niet voor ik t in mn mond wilde stoppen. nu lus ik geen pelpinda's meer haha)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:50

Stront heeft een rode draad door mijn leven, korte samenvatting:
Toen ik nog in de luiers zat, huppa, handje luier in, handje richting mond, kauwen, bleren en paps kon alles leeg lepelen met zijn vingers :o

Buikgriepje: met emmer tussen je benen op de WC en net (niet) op tijd je onderbroek naar beneden krijgen...

Hond van je ouders uitlaten waar opruimplicht is. Natuurlijk moet hond dan net juist wél poepen. Stoer pak je dat zakje, drolletje blijft wat kleven, dus wipt niet lekker naar binnen, windvlaag en jawel: strontzak waait tegen je hand aan :+

Op WC grote boodschap gedaan. Niets in de gaten hebben, achterste secuur afvegen, haalt papiertje naar voren om het dubbel te vouwen, hoor je iets van "flop", kijkt voor je, hing er blijkbaar nog een stukje aan je poeperd dat zojuist tegen de deur gelanceerd is. ;( Ik heb volgens mij nog nooit zo dom zitten te kijken op een WC..."WTF gebeurt mij nou joh"?!

Vieze pies:
Bij wakker worden, begroet poezel je en je voelt dat ze over je kussen loopt. Je steekt je hand uit om poezel van aai te voorzien die op zelfde moment uitgebreid op kussen zit te plassen en dat je dus vervolgens zó je haren in voelt lopen. DAt is echt smérig wakker worden! Je hoofd schuin houden terwijl je uit bed stapt en de pies uit je haren druipt is best wel ranzig...

Met rietje drinken: pissebed achter in je huig!
Nooit een vlieg zogenaamd mond op mond beademing geven, die zuig je ook in 1 keer in je huig en blijft daar hangen (ga je best van kokken).
Nooit rechtstreeks uit pak melk drinken; ook niet met juiste datum erop. Die zure zooi met grote slok in je mond is niet lekkah!

En zo heb ik er nog wel tig... |(

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:53

Imago01 schreef:
Stront heeft een rode draad door mijn leven

Op WC grote boodschap gedaan. Niets in de gaten hebben, achterste secuur afvegen, haalt papiertje naar voren om het dubbel te vouwen, hoor je iets van "flop", kijkt voor je, hing er blijkbaar nog een stukje aan je poeperd dat zojuist tegen de deur gelanceerd is. ;( Ik heb volgens mij nog nooit zo dom zitten te kijken op een WC..."WTF gebeurt mij nou joh"?!
(

Whahaha Echt, ik ga stuk!! Loopt me dun door de broek van het lachen (dus die kan ook op de CV haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:53

Ik weet er nog 1 :D
Heel wat jaren geleden was ik met mijn broer en zijn gezin op vakantie, kamperen in belgië.
Mijn schoonzus ging koken op van die kleine campinggaspitjes. Een grote pan met rijst zette ze er o.a. op, maar zonder deksel erop. Vliegt er ineens een hele dikke vieze motvlinder in de kokende rijst :r
Meteen zag je om die motvlinder heen een waas van viezigheid wat van hem af kwam (als je ze dood slaat krijg je ook altijd van dat poeder wat van ze af komt)
Ik helemaal over de zeik want ik ben nogal een miepert met eten, schept mijn broer die dikke motvlinder eruit en gaan ze verder alsof er niks gebeurd is.
Ik heb die avond een paar koekjes gegeten :\

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 00:18

vuurneon schreef:
op mijn werk zeiden zusters tegen mij: joh, de poep zat in de nek! Ik geloofde nooit dat het kon... dacht dat de dames weer eens overdreven :P
Totdat ik zelf bij iemand zat en die zei opeens: zuster, moet poepen! En omdat ze zat (nogal groot achterwerk, dus het had maar een klein ontsnappingsweggetje en daar zat veel druk achter) scheet ze het zo tot in haar nekharen! O de gruwel! := Die geur ook brrrr.... droop over de hele vloerbedekking heen hahaha. Ik wist niet hoe snel ik de zorg moest waarschuwen haha :D Ik bracht namelijk alleen maar het eten.... :=
Maar goed, zorg was bezig dus had ik alsnog de vrouw naar de douche gebracht en op de pot gezet en alles uitgedaan :) (en toen wist ik het definitief: de bejaardenzorg is écht niets voor mij hahaha)

(collega is wel eens recht in haar oog geplast, zie haar nog als een gek spoelen en half over haar nek gaan :=)

ooh wahahahaaa, ik kom niet meer bij :') Maar ik weet niet of ik het zelf zou kunnen, besef ook heel goed dat de zog niks voor mij is, respect voor diegene die het kunnen en graag doen :D
k heb wel meerdere smerige dingen meegemaakt, maar wat ik nooit zal vergeten : ik zat op de fiets en en kreeg zo'n dikke vlieg tegen m'n mond aan, dus ik blaas zo en spuugde, dacht dat ie weg was, zet m'n tanden op elkaar en wat voel ik ....dikke vlieg zat lekker tussen m'n tanden...dat gevoel vergeet ik echt nooit

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 00:23

oh ik heb er nog eentje : slaappartijtje houden in de tuin, in een tentje. Alle spullen erin, uiteindelijk je pyama aandoen, ondertussen lekke kletsen, voel je de hele tijd iets kriebelen, maar denkt (terwijl je dus betere dingen te doen hebt dan aandacht geven aan een kriebel, je bent aan het kletsen), waarom jeukt dat stomme etiketje nou zo en dat er dan ineens een oorworm uit je mouw komt kruipen...echt walgelijk vies :')

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 00:37

Op mijn werk:
Dat een bewoner zijn kunstgebit in zijn vieze luier had gestopt.
Daarna het kunstgebit onder de kraan gepoetst en weer in de mond. :oo

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 00:40

Wat een topic.
Oeh ik heb er ook wel een.
Ik lieve juf van een klasje waar alle kinderen een spreekbeurt moesten houden. Zo ook een nieuw jongetje.
Afijn nieuw jongetje komt wat bleek binnen, poepzenuwachtig dus ik stel hem gerust.
Uiteindelijk legt hij zijn spulletjes klaar, gaat staan en wordt érg wit. Dus ik pak een stoel, zet nieuw jongetje erin en hurk voor hem om hem te troosten..kotst hij zó over me heen. :r Echt in mijn gezicht, mijn kleren, alles...brrrrr.
Ja zei mama nieuw jongetje, dat doet hij altijd bij een spreekbeurt. Ah..had dat even gezegd dan? >;)

Andere..ik helemaal vrolijk met mijn lieve baby spelen. Favoriete spelletje is vliegen.
Dus ik laat mijn baby boven mijn gezicht vliegen en ze kotst zó in mijn ogen...en dat doet pijn! :oo
En vies, bwehh.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 01:03

Ja ik weet er nog een paar ik kom een paar weken geleden terug van vakantie en mn koffie filter niet geleegd stom koffie gezet en toen die slok braaaaaak. en over stront gesproken mn broertje zat als baby tot zn dijtjes in het gips dus dat was ook stront uitlepelen ieeuuuuw ik hoefde gelukkig niet was ook nog klein. en op een stoel gaan zitten waar een ater had gezeken , zeovan wat ruik ik ieeeeuuuuww. En een meeuw die los door mn patatbakje vloog met een grote hap. kon hem nog net houden. doorgaans kijk ik eerst rond voor het geval dat dus gebeurt me bijna nooit zoiets smerigs. Ik kreeg ook een keer een afgekakte eendenkop naar me toe gegooid
Oh en een hele erge ik sliep in een tent met mn zusje en moest onder de matjes zijn schuimrubber en daar zag ikineens een nestje met roze wurmpjes , muisjes dus en mamma had ik plat geslapen morsdood Ik heb volgens mij nooit meer zon ijselijk krijs geslaakt. :D
De muisjes eindigde in de sloot vond het vreselijk. En een keer een kuiken dat zat te piepen en ik had hem al een tijd gehoord maar wist niet wat ik hoorde tot ik hem zag. draai hem om het ene pootje er bijna af en het ander dubbelgeklapt. was al bijna een kippetje waar ik trots op was.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:14

De hond at eens,tijdens onze afwezigheid een pakje zware shag,een pakje cigaretten,en een afstands bediening op,om dat vervolgens weer uit te schijten,en te kotsen.
Het hele huis lag vol met stront en kots,waar de cigaretten filters uit staken....en een meur,je wilt het niet weten....