Halverwege het glas roerde ik nog een keer en keek wat beter naar de pitjes... waren het allemaal kleine dode fruitvliegjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
simsalakim schreef:En ik heb een keer een dode ree gehad die aan de kant moest dus ik wil hem aan zijn poten wegtrekken want ze zijn ze zwaar om te tillen breekt gewoon die poot af gatver!
muc schreef:mhhh mijn "voorval" is een paar weken gelden gebeurd.
Ze hebben hier bij stal een pruimenboom staan en als ik daar langs kom met m´n paard pluk ik er altijd een paar en eet die op. Zo ook een paar weken geleden....MAAR de laatste was een beetje korrelig en niet zo lekker. Verder niets van gedacht... tot een week later ik er met een stalgenoot langs rij en vraag, wil jij ook een pruim? Zegt ze, nee dank je meestal zitten er maden in.
Ik had er al twee geplukt en dacht het zal wel meevallen. (Van buiten zag de pruim er heerlijk uit) dus heb ik voorzichtig een stukje afgescheurd en het krioelde van de maden en uitwerpsels GADVERDAMME!!! Als ik dit nu weer schrijf moet ik bijna weer kotsen want die ene pruim die ik dus de week ervoor opgegeten heb en niet zo lekker was, Tja moet ik nog meer uitleggen....
knollentuin schreef:en ik pak t op terwijl ik er goed naar kijk bedenk ik me dat het heel goed de poten van een meerkoetje zouden kunnen zijn...de rest hadde kat al op
Iris82 schreef:Ow oké, ik ga jullie verslaan.
Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht.![]()
![]()
![]()
Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.
Imago01 schreef:Stront heeft een rode draad door mijn leven
Op WC grote boodschap gedaan. Niets in de gaten hebben, achterste secuur afvegen, haalt papiertje naar voren om het dubbel te vouwen, hoor je iets van "flop", kijkt voor je, hing er blijkbaar nog een stukje aan je poeperd dat zojuist tegen de deur gelanceerd is.Ik heb volgens mij nog nooit zo dom zitten te kijken op een WC..."WTF gebeurt mij nou joh"?!
(
vuurneon schreef:op mijn werk zeiden zusters tegen mij: joh, de poep zat in de nek! Ik geloofde nooit dat het kon... dacht dat de dames weer eens overdreven
Totdat ik zelf bij iemand zat en die zei opeens: zuster, moet poepen! En omdat ze zat (nogal groot achterwerk, dus het had maar een klein ontsnappingsweggetje en daar zat veel druk achter) scheet ze het zo tot in haar nekharen! O de gruwel!Die geur ook brrrr.... droop over de hele vloerbedekking heen hahaha. Ik wist niet hoe snel ik de zorg moest waarschuwen haha
Ik bracht namelijk alleen maar het eten....
Maar goed, zorg was bezig dus had ik alsnog de vrouw naar de douche gebracht en op de pot gezet en alles uitgedaan(en toen wist ik het definitief: de bejaardenzorg is écht niets voor mij hahaha)
(collega is wel eens recht in haar oog geplast, zie haar nog als een gek spoelen en half over haar nek gaan)