Mijn grootste angst word realiteit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 20:27

Mijn moeder betekend heel veel voor mij. Zoveel dat ik zelfs mijn afstudeerproject over mijn moeder heb gedaan. 2 jaar geleden is bij mijn moeder borstkanker geconstateerd, niveau 3. Toen heb ik een sprookje geschreven, en enkele dingen uitgewerkt in 3D.
Omdat ik het destijds ook heel moeilijk had, had ik dit project bedacht. Speciaal voor kinderen die te maken hebben met ziekteverwerking in de familie. Voor kinderen van 6 tot en met 12. Het sprookje heet Idril Yavetil (Dat is elfentaal voor mijn moeders naam). En het gaat over hoop.

Nu heb ik een beetje het gevoel alsof mijn afstudeerproject één grote leugen is... :S wat voor hoop?
Die kanker heeft al die 2 jaar op de loer gelegen!

Dit is een foto van mij en mama bij de laatste keer chemo (anderhalf jaar geleden)
Afbeelding

Destijds waren wij heel blij : Yay, geen uitzaaiingen! Ik heb alle chemo's en bestralingen mee gemaakt.

Siets

Re: Mijn grootste angst word realiteit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:29

Wat vervelend om te lezen dat het zo hard achteruit gaat. Nogmaals heel veel sterkte gewenst, en probeer te
genieten van de momenten met elkaar!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:35

Charica schreef:
crazycactus schreef:
Meid ik weet wat je meemaakt. Mijn eigen moeder ligt ook op sterven, heeft misschien nog een week of 4 maar we zien het somber in... Het is zo zwaar om te zien hoe ze aftakelen.
Veel sterkte is het enige wat ik je kan zeggen, want t verdriet en de pijn zijn onbeschrijvelijk.
Mijn moeder is nog maar 59....

Mag ik vragen wat je moeder heeft? ;( Jullie ook heel veel sterkte gewenst!!! Wees moedig de komende weken!

Mijn moeder had al meer dan 20 jaar een vleesboom in haar baarmoeder, dit is bij 999 vrouwen geen enkel probleem alleen is t bij mijn moeder een kwaadaardige tumor geworden. Het is een hele agressieve vorm en nu zitten er ook uitzaaiïngen in haar lever. Haar nieren beginnen het ook te begeven.
De kanker werd op 11 nov. vorig jaar geconstateerd... in het begin waren we af en toe nog optimisties maar helaas... ;(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:35

Jeetje Marion...heftig.... ook voor jou een :(:)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:38

crazycactus schreef:
Mijn moeder had al meer dan 20 jaar een vleesboom in haar baarmoeder, dit is bij 999 vrouwen geen enkel probleem alleen is t bij mijn moeder een kwaadaardige tumor geworden. Het is een hele agressieve vorm en nu zitten er ook uitzaaiïngen in haar lever. Haar nieren beginnen het ook te begeven.
De kanker werd op 11 nov. vorig jaar geconstateerd... in het begin waren we af en toe nog optimisties maar helaas... ;(

Jij ook heel veel sterkte toegewenst!

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:46

crazycactus,ook voor jou ontzettend veel sterkte vrouwtje,zag in je profiel dat je mama bent,dus naast je eigen verdriet,heb je ook verdriet voor/om je kindjes,die hun oma nu moeten gaan missen,vreselijk,heeeeeeeeeeeeel veel sterkte iedereen die een dierbare moeten(gaan)missen,

liefs Linda

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:48

Zullen we toch even ontopic blijven, het gaat nu om ts toch? Tenzij ts het goed vind natuurlijk..

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 21:44

Het gaat ontzettend slecht. Mijn moeder wil nu euthanasie. :( Ze heeft zonet afscheid genomen. Maar de thuiszorg die langs kwam, doet helemaal geen euthanasie. Haar hersenen zijn heel erg in de war. ;(

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 21:45

Ik weet niet of mijn moeder er morgen nog is... ;(

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:45

Ohh meid wat vreselijk...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:45

oownee wat erg voor je, hoe kan het zo snel gaan hè? Het lijkt zeker of je in een nachtmerrie zit? Ik kan het me helemaal voorstellen... Nee euthanasie kunnen ze inderdaad snel geven....

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:47

Heeft ze wel een euthanasie verklaring??? Anders doen ze dat echt niet.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:51

Charica, hebben jullie steun op dit moment van overige familie, vrienden en HA? Zorg dat je ergens terecht kunt meis, je hebt nu alle steun en kracht nodig !

AngloArabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:54

Sterkte ! Heb je nog ff pb gestuurd , als je het wil delen mag je altijd pb-en weet wat je doormaakt nu :(

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:54

Ach nee Charica,wát een dramatisch vlug verloop zeg!!
Lieve meid,nogmaals alle sterkte en kracht gewenst,ontzettende dikke knuffel,LindaX

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:55

Oh nee hé!? ;( heel veel sterkte vanuit het diepst van mijn hart.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:56

Nogmaals heel veel sterkte meis :(:) Kan me niet voorstellen hoe ontzettend zwaar dit voor jou en je familie moet zijn.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:57

Heel veel sterkte Ts, wat moet dit vreselijk zijn voor jou en je familie! :(:)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 21:57

Ohh wat erg

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:00

Allereerst wil ik je heel erg veel sterkte wensen. Ik weet dat dit niet makkelijk is, het idee iemand te moeten loslaten die zoveel voor je betekend is vreselijk. Het maakt je boos, verdrietig, verbaasd. Want waarom? Altijd die vragen.

Ik zat eerst na te denken of ik zou reageren op dit topic... Toch maar wel, ookal is het moeilijk voor mij.

Mijn moeder is een half jaar geleden overleden, aan kanker, op 50 jarige leeftijd. Het kost tijd om zo iets zwaars te verwerken, daar wens ik je dus ook alle sterkte van de wereld bij! Niets is erger dan je vader/moeder verliezen, zeker nog zo jong.

Als je vragen hebt, of iets kwijt wilt of denkt dat ik iets voor je kan betekenen, twijfel dan niet en stuur een pb'tje.

Ik vind het echt vreselijk voor jullie, heel, heel, heeeeel veel sterkte toegewenst... ! :(:)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:01

Overleg anders met je huisarts over terminale sedatie. Heel veel sterkte!

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:02

Wat verschrikkelijk! Wat jij nu mee maakt is zo erg. Ik heb de tranen al in mijn ogen als ik weet dat ik mijn moeder op een gegeven moment voor altijd moet missen...

Ik wil je heel veel sterkte wensen! En geniet nog van je moeder!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:11

Jeetje wat heftig zeg...! |(
Sterkte!

Puccina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:15

Sterkte... Laat nu even je pc achterwege en gebruik je tijd die er nog is om bij je moeder te zijn.. Wat jij/jullie meemaken is verschrikkelijk. Zoek steun bij je familie en vrienden.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 22:18

Heel veel sterkte!