Geryon schreef:Zo'n mening zou ik nooit kunnen respecteren, belachelijk vind ik het eerder.
Ik hoop dat je ooit op deze mening komt. Het werd voor mij heel lastig om mee te leven, ik was eerst fel tegen en wilde er absoluut niks van weten.
Je komt er toch nooit vanaf, en je hebt alleen jezelf er maar mee als je er niet mee om weet te gaan. Je zult zeker deze winter heel heel veel bont tegenkomen, helaas.
Ik wou dat er nooit iemand op het idee was gekomen om de vacht van dieren als accessoire te gebruiken.. Maar het is net als leer iets waar mensen nou eenmaal gebruik van maken..
Zolang de dieren goed behandeld worden.. dan moet het maar. Maar ik hoop dat er ooit een verbod komt op de handel van goedkoop en slecht behandeld bont.

Net alsof ik een of andere rebel ben joh
Ik gruwel ook bij het idee en als ik het zie... Bij mij op school had er vorig jaar zelf iemand een kraag van zo'n 40 cm breed! Bah.. Maarja.. áls het moet.. dan liever verantwoorder..
. Ik vind het prima als jij liever niet veel dierlijke producten gebruikt, maar dat is imo ieders eigen keuze, ik word alleen een beetje kriegel van al die slecht geinformeerde mensen die andere mensen gewoon compleet de grond in stampen en veroordelen terwijl ze zelf net zo "erg" zijn.
.