Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ersina schreef:sweetheart schreef:Weet je wat het is... ditzelfde verhaaltje kun je ook voor alcohol geven. Zoals eerder gezegd, helaas is alcohol (veel) meer 'geaccepteerd'.
Was het maar een verhaaltje...
De TS vroeg over drugsgebruik. Dat er gevonden word dat alcohol hetzelfde veroorzaken kan, doet dan in mijn ogen even niet ter zake.
Als iemand een topic start over alcohol gebruik geef ik weer dáár mijn mening over.
Joolien schreef:Ja het is wel zo dat paardrijden ook risicos met zich mee brengt maar ik geloof niet dat dat in negatieve zin verslavend is of bij elke keer doen/gebruiken schade aan het lichaam toe brengt. En ook seksueel misbruik is niet verslavend...
Seksueel misbruik is voor jonge meiden toch ook geen onderwerp om te lezen, gosh
MarcoBorsato schreef:Joolien schreef:Ja het is wel zo dat paardrijden ook risicos met zich mee brengt maar ik geloof niet dat dat in negatieve zin verslavend is of bij elke keer doen/gebruiken schade aan het lichaam toe brengt. En ook seksueel misbruik is niet verslavend...
Nee duh dat het niet verslavend is, jezus kom op hoe denk je dat ik het bedoelSeksueel misbruik is voor jonge meiden toch ook geen onderwerp om te lezen, gosh
_Ismay__ schreef:Ik vind het heel interessant om hier ieders ervaringen en meningen te lezen!
Zelf blow ik af-en-toe en heb ik space cake gegeten, waarbij ik bij de laatste een hele slechte ervaring had. Kreeg hartkloppingen en ben 3 keer een minuutje out geweest. Space cake zou ik dan ook niet meer doen, alleen al omdat ik er nu angstig voor ben.
Ik sta er zeker open voor om andere dingen te proberen, want er is niks mis met een beetje experimenteren, maar toch moet ik eerlijk toegeven dat ik het wel een beetje eng vind omdat ik bang ben dat het fout gaat. Wat dat betreft is het dus misschien ook beter om het toch niet te proberen.
maar ik zo zolang je bang bent niets proberen, want dan gaat het geheid mis