Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 12:55

Ik weet nog wel een leuk verhaal van mijn pa!

Die was stappen met de jongens in amsterdam en toen ze in amsterdam liepen moest mijn vader wel plassen en de jongens ook.

Dus wat doe je als dronken man? Psies je hangt je leuter ergens tegen de bosjes en laat het lekker lopen!

Maar hun hadden de pech dat er net politie langs kwam en natuurlijk allemaal een boete, mijn vader en zijn maatje hadden daar geen zin in en begonnen te rennen!
Pa zijn maatje kwijt, en heeft zich toen verstopt achter een berg opgestapelde stoelen!

Toen bedacht hij zich dat hij iedereen kwijt was en even niet meer wist waar hij heen moest, en dezelfde agenten zag lopen heeft hij een keer vriendelijk gezwaaid en geroepen ik ben hier hoor!!

Gelukkig konden ze erom lachen!

Kerels worden nooit volwassen!

Mijn vriend is ook net mister bean met een drankje op!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:00

Hahahahah :')

Zo heeft mijn zusje me een keer bijna willen wurgen :o
Een van ons twee neemt altijd de huissleutel mee, allebei eentje vinden we zo'n onzin. Ik had in dit geval de sleutel.
We waren naar huis aan het lopen, totdat ik stil ging staan.
Ik had een bloedneus! En neeeee, dan kun je écht niet verder lopen.. :roll: :')
Uiteindelijk heeft mijn zusje mij meegekregen & stonden we bij de voordeur.
Zusje; "Lies, jij hebt de sleutel hé"
Ik; "Ohja!" *gaat zoeken in tasje*
*Gevonden!*
Zusje; "Nee Lies, dat is een euro........ Geef mij die tas maar even...*
Ik; "NEEEEEEEEEEEEE!!" *krijst de buurt bijelkaar* :=
*gaat verder zoeken....... Ik had hem gevonden & ging hem op de deur proberen*
Ik; "Hij past niieeeeeett"
Zusje; "Een labello past ook niet nee...." :roll:
*gaat weer verder zoeken*
Ik; "Gevonden!" :D
Zusje; "Dat is je mobiel..." -O-
Ik; "Ohja.... Hé ik heb een sms! Even lezen!"
*terwijl ik probeer de goede afstand tussen mobiel & ogen te vinden om het te kunnen lezen..* :+
Zusje; "Stop dat ding weg & doe dat later! Ik wil naar binnen!!!"
Ik; "Nee! En dat moet nu.. Moet ook nog ff smsje terug sturen!"
Zusje; "Neeeeeeeeee ga die sleutel zoeken!"
Ik; "Pffff... Nouuu.... Okeeee..."
*gaat weer verder zoeken...*
Ik; "Jaa gevonden!" *steekt hem trots in de lucht & dit keer is het hem echt*
Ik; "Weet je wat?!"
Zusje; "Nou? Maak die deur open?!"
Ik; "Neeeee, ik stop hem weer veilig in mn tasje.. voordat we hem weer kwijt zijn!" :)*
Zusje; -:(- *grist net optijd die sleutel uit mijn handen & duwt me naar binnen, veilig achter slot & grendel*

Gelukkig kan ze er nu wel weer om lachen :D O:)

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:13

Hahah PartoutZ *zusje meld zich*
Pfff wat was me dat een verschrikkelijke avond :') En dat om een sleutel hahah!

Maar jij hebt ook veel met mij te stellen gehad met als ik drank op heb:')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:16

Pfff dat was een eindje bijlezen! Zitten leuke tussen

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:21

Nassie schreef:
Hahah PartoutZ *zusje meld zich*
Pfff wat was me dat een verschrikkelijke avond :') En dat om een sleutel hahah!

Maar jij hebt ook veel met mij te stellen gehad met als ik drank op heb:')

Hoe kom je erbij :+
Kan me wel wat opmerkingen van je herrinneren :D

Zusje wilde in de kroeg tussen de bank & een jongen door die tegen de bar hing om drank te bestellen.
Ze had nogal ruimte te kort om er tussendoor te passen..
Dus wat vraag je dan? Juist ja; "Zou je je kont even in willen houden??"
Je had het gezicht van die jongen moeten zien :') _O-

Offf... een gesprek met een jongen..
Hardlopen schijn je om de dag te moeten doen & niet elke dag.
Jongen; "Ik loop altijd hard op zondag & maandag.."
Zusje; "Oooohh dat is handig, dan zit er een hele week tussen!" :o?
Die jongen moest heel hard lachen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:36

met liefde bijgelezen een zeer goed begin van je dag :')

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 13:46

takkie_muis schreef:
met liefde bijgelezen een zeer goed begin van je dag :')

Haha ja dat zeker, levert wel wat rare gezichten op als je proestend van het lachen achter je computer zit en er collega's voorbij komen lopen ;)

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 14:00

Nog een keer op de camping, we hadden natuurlijk weer te veel gehad. We gingen in onze tent liggen. Ik moest nog naar de WC, mijn 2 vriendinnen lagen al zo goed als in coma.
Dus ik strompel naar de WC, en liep, dacht ik, terug. Ik doe de tent open. Ik dacht, he? Waar zijn mijn vriendinnen gebleven? Liep ik de tent in, hoorde ik wat gestommel in de caravan. Verkeerde tent. :=
Het ergste nog, de WC stond recht voor onze tent, gewoon 100 meter rechtuit lopen.
Op de terugweg ging ik allemaal bochtjes om. Tjah. :')

nancytw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:05

haha geweldig al die bloobers heb me kapot gelachen, in mijn eentje op de bank haha..
zo heb ik ook nog wel wat bloopers.

- op vakantie in renesse met de jongens mee drinken, en niet meer op je eigen benen kunnen staan. wil je even tegen de bosjes aan leunen, val je er zo met een mooie koprol door heen bij mensen( die nog wakker waren) in de tuin. die hebben wel even vreemd gekeken.

- ook in renesse, een stelletje in de berm zien liggen, wil niet weten wat ze aan het doen waren maar zijn er bij gaan staan schreeuwen dat het vies was wat hun deden.

- thuis komend van een zomerfeest blijft mijn ex slapen bij mij, we liggen in bed en hij staat op, ik zo wat ga je doen?? hij zegt: naar de wc. ik zo.. doe je dat altijd in de kast hahaha.

- na een gezellig avond met 6 mensen in een te klein autootje naar de mc donalds gaan de eerste keer zijn wij er lopend door heen geweest, dit konden de werknemers niet zo waarderen en de tweede keer verkondigde de zelfde werknemers dat ze geen rode uitjes meer hadden. zijn helemaal over de zeik gegaan omdat ze geen rode uitjes meer hadden hahahaha

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:47

Haha geweldig topic!

Ik kan mijn bloopers niet meer herinneren, maar ik weet wel dat ik al vaak begin te gieten met m'n drinken voordat het glaasje bij m'n mond is. En maar hopen dat niemand het heeft gezien.

Chiaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:53

Ik was met een vriendin mee
De 2de keer dat ik wegging met der.
We zaten in de auto ( achteraf dan gehoord)
Begon ze te zingen, en zei opeens ' Stoooooop!!'
' er staat een streep op de autostrade! je mag daar niét over, niét!'
' How neeeeee , niet doeeeeen! daar staat een lijjjn! je mag daar niet over!! '
Jeetje , we lagen in een deuk!

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:55

Nou ik maak ook wel flink wat bloopers mee hoor haha. :+
Kan me er nu niet zoveel voor me halen, maar laatst gingen we na het stappen nog even afterpartyen, dus een vriendin, twee jongens en ik. Heel gezellig bij het kampvuur en later gingen die vriendin met een jongen even trampoline springen, komt later die jongen heel serieus en boos terug, want de trampoline was stuk. :( Maar waarom dan? Tja *vriendin* kon geen salto maken.

Ik ben ook een keer in de sloot gefietst. Was aan het bellen en met één stuur fietsen plus heel veel drank was geen goede combinatie. Door de val gooide ik per ongeluk mn mobiel in de sloot, en toen dook ik er zelf achteraan om te zoeken. Nooit gevonden :=

Heel hard zingen op de weg met je vriendinnen, vinden buurtbewoners en andere fietsers ook heel leuk.

En laatst zaten vriendin en ik in de bus (richting stad haha), het was pas 11 uur 's avonds maar we waren beetje aangeschoten dus we praatten per ongeluk heel hard. We hadden heeel uitgebreidt een gesprek over seks. Zag je die mensen kijken joh, vooral toen vriendin eventjes wat voor ging doen.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:57

Beau_Myrthe schreef:
Nou zal ik even de bloopers van mij en vriendin omhoog halen! :j
Ik woon in zuidlaren als dat al bekend is dan is dat om de zuidlader paarden markt wat eeen GROOOT feest is dus om 7 uur 's avonds hadden me vriendin en ik maar bedacht om de feesttent in te gaan er waren toch bekenden nu bleek dat die onze drankjes wel betaalde dus dat ging aardig snel :+
Maar we hadden ineens bedacht om een rondje te lopen dus hup wij rondje lopen komen we politie te paard tegen zegt mijn vriendin ineens bloed sirieus tegen mij wist je dat normaal de banketstaaf van het paard eronder zit ? bij deze paarden zit die erboven op! ik heb het uitgegiert van het lachen. _O-

De zuidlaardernacht avonturen zijn hier ook altijd wel erg spannend. Alsje ooit iemand op een parkeerplaats hebt zien slapen, zou ik dat best eens geweest kunnen zijn :+

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:58

wat vreemd nou toch... dat die mensen keken :')

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:00

Ik was niet dronken maar had wat "groenten" gerookt. Ik kwam echt de trap niet meer op thuis. Ik heb alles geprobeerd maar ben uiteindelijk maar onderaan de trap gaan liggen.. :D

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:03

Haha dat zachtjes thuiskomen ken ik..
Ik heel zachtjes de trap opsluipen met de vriendin van mijn broer, zij valt van de trap en ik sta het uit te gieren daar boven aan de trap. Gelijk heel het huis wakker :o
Gelukkig kunnen mijn ouders er ALTIJD wel om lachen!

Ik heb trouwens een keer als BOB (toen was ik echt nuchter) over de tenen van een agent gereden.. Was oom agent niet zo blij mee, maja hij stond op de weg hoor :7 Gelukkig konden zijn collega's er wel heel hard om lachen (na een blaastest)

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:06

ik ben eens in het ziekenhuis beland na een demonstratie spokenjacht door de woonkamer van de ouders van een vriendin...

daar stond zo'n glazen tafeltje... en laat dat ding nou net in de weg hebben gestaan en ik er dwars doorheen ben gesprongen.... hele benen vol bloed... }:0

in het ziekenhuis konden ze er geloof ik wel om lachen :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:07

Op de camping dronken worden met vrienden en besluiten om in het meer naakt te gaan zwemmen, want dat was oh zo spannend en de absolute, dit moet je één keer doen in je leven. Heel leuk en aardig, dikke lol, tot de campingeigenaar en een hele horde mensen met zaklampen naar de groep komen toelopen, pisnijdig natuurlijk vanwege het kabaal. En dan even in dronken staat vergeten dat je niets aan hebt en het water uit wandelen met een andere dronken vriendin om te bemiddelen...

Op dezelfde camping dronken met zijn allen een bostocht maken en plat op je gezicht in een mierenhoop vallen... Een rode mierenhoop :( .

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 16:35

De enige die mij nu even te binnenschiet is een combinatie van alcohol en spacecake :+

ik was samen met een vriendinnetje op vakantie naar terschelling. zij had een bootje daar liggen dus daar bleven we in slapen. we hadden dus een oven, en gingen spacecake bakken. nou een plakje genomen, en we voelde er niks van. toen gingen we maar weer aan de wijn :Y)
wij zaten dus lekker in het bootje, en toen wouden we toch maar uitgaan! dus wij lopen naar de kroeg. onderweg wou ik nog even roken, want mijn vriendin rookte niet, en die wou niet de hele tijd mee naar buiten en ik wou haar ook niet alleen binnen laten staan. en nu komt het :+

ik ging zitten en werd benauwd, en dat kwam omdat mijn sigaretten evil waren ( ik had een nieuw pakje ).
en ik heb me toen een verhaal lopen te vertellen dat sigaretten op terschelling niet goed waren en gemeen en mensen wouden pesten. en iedereen op straat die wou roken proberen tegen te houden! uiteindelijk heb ik al mijn sigaretten verscheurt en op de grond gegooid. voelde me inmiddels wel al een stuk beter.

de eerste woorden die ik toen zei volgens mijn vriendin: ZO dat lucht op! nu eerst maar een peukie! :+

uiteindelijk een hele leuke avond gehad, uiteindelijk wel wat van die cake gevoeld want het was daar binnen zoo mooooi en de muziek was zooooo raaar en dansen voelde zooooo vreeemd.

de volgende dag wou ik een andere vriendin vertellen van de spacecake, omdat ze een update wou over hoe het was. laat haar naam nou net met de m beginnen en staat mijn moeder als mamma in mijn telefoon :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:10

Ik wilde ook een keer bij iemand achterop springen (op de fiets haha), iets te enthousiast alleen want ik ging er aan de andere kant weer net zo hard af :')

Anonieempiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:14

Yanouuu schreef:
Anonieempiee schreef:
Kan de mijne op de vorige pagina ook niet meer bewerken,

We hadden een keer een feest op stal in de kantine om het wedstrijdseizoen af te sluiten houden we altijd een heeeeele grote BBQ!
Ik had aardig wat op en wilde wat vlees roosteren, tot mijn verbazing vond ik een vis in de Vissalade :Y) en ik dacht dat ie nog leefde, dus ik pak dat visje en leg m op de BBQ want ja daar woonde die naar mijn weten :z en nog geen 5 min later kreeg ik de slappe lag en ging ik bovenop de BBQ zitten :')

Deed dat niet heel veel pijn? _O-

Nee gelukkig was ie al zachtjes aan t uitbranden, had wel warme billen :+

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:18

Twee jaar geleden heb ik een half jaar stage gelopen op Aruba, was daar nogal vaak van de kaart. Op een dag had ik de hele dag op een boot gezeten en heel veel gedronken. Toen ik terug op het eiland was, vroeg ik aan een vriendin of ik twee gulden mocht, voor de airhockeytafel. Ik wilde echt heel graag airhockeyen. Ze moest alleen maar heel hard lachen en had geen twee gulden.

Omdat ik echt heel erg zin had om te airhockeyen, ben ik toen blijkbaar voorbijgangers om twee gulden gaan vragen. Ik liep steeds heel hulpeloos met vragende ogen achter voorbijgangers aan en vroeg ze om twee gulden. Eerst de ene kant de pier over en dan weer terug de andere kant op achter andere mensen aan. Dat was voor de nuchtere vrienden van mij op zich al extreem grappig..

Maar achteraf hoorde ik dus, dat serieus iedereen dacht dat ik twee gulden wilde hebben voor de condoomautomaat. Daar ging ook twee gulden in... oh wat heb ik me achteraf geschaamd voor mijn gedrag, maar op dat moment had ik echt niet door dat ik iets raars deed.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:25

Hier vooral de we vallen om met de fiets verhalen. Verder is inderdaad íedereen lief en ik heb het zelfs ooit voor elkaar gekregen om wijn in mn eigen ogen te gooien. DAT DOET PIJN :') Verder niet echt rare dingen gedaan volgens mij, ik ben een braaf meisje O:)

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 17:26

nancytw schreef:
haha geweldig al die bloobers heb me kapot gelachen, in mijn eentje op de bank haha..
zo heb ik ook nog wel wat bloopers.

- op vakantie in renesse met de jongens mee drinken, en niet meer op je eigen benen kunnen staan. wil je even tegen de bosjes aan leunen, val je er zo met een mooie koprol door heen bij mensen( die nog wakker waren) in de tuin. die hebben wel even vreemd gekeken.

- ook in renesse, een stelletje in de berm zien liggen, wil niet weten wat ze aan het doen waren maar zijn er bij gaan staan schreeuwen dat het vies was wat hun deden.

- thuis komend van een zomerfeest blijft mijn ex slapen bij mij, we liggen in bed en hij staat op, ik zo wat ga je doen?? hij zegt: naar de wc. ik zo.. doe je dat altijd in de kast hahaha.

- na een gezellig avond met 6 mensen in een te klein autootje naar de mc donalds gaan de eerste keer zijn wij er lopend door heen geweest, dit konden de werknemers niet zo waarderen en de tweede keer verkondigde de zelfde werknemers dat ze geen rode uitjes meer hadden. zijn helemaal over de zeik gegaan omdat ze geen rode uitjes meer hadden hahahaha

Haha, mijn eerste vriendje heeft ooit eens midden in zijn slaapkamer staan plassen :D En ik maar denken, wat is hij toch aan het doen?? Kwartje viel.... Oooooooooh, oeps :+
Zelf heb ik een van de eerst keren dat ik daar bleef slapen iets teveel door elkaar gedronken op een feestje in de kroeg. Zo ongeveer naar huis gedragen door een vriend van hem (na eerst alles er in en achter de kroeg uitgegooit te hebben := ) Maar wat deed dat vriendje van mij nou eenmaal thuis aangekomen, die roept zijn moeder erbij! En uiteindelijk heeft zij mij gewoon uit moeten kleden, was echt héél ver heen. Bijzonder goede indruk gemaakt dus :o Daarna trouwens ruim een jaar alcholvrij gebleven ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 18:51

Roosch schreef:
Schoot dat handvat of jij de sloot in? :')

neee het handvat hahah ik schoot wel voorover daardoor met mn ehh boezem op het stuur .. auw. dat hand vat vloog zo door de lucht de sloot in :')