Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

*grist net optijd die sleutel uit mijn handen & duwt me naar binnen, veilig achter slot & grendel*
En dat om een sleutel hahah!Nassie schreef:Hahah PartoutZ *zusje meld zich*
Pfff wat was me dat een verschrikkelijke avondEn dat om een sleutel hahah!
Maar jij hebt ook veel met mij te stellen gehad met als ik drank op heb:')

Maar waarom dan? Tja *vriendin* kon geen salto maken.

Beau_Myrthe schreef:Nou zal ik even de bloopers van mij en vriendin omhoog halen!
Ik woon in zuidlaren als dat al bekend is dan is dat om de zuidlader paarden markt wat eeen GROOOT feest is dus om 7 uur 's avonds hadden me vriendin en ik maar bedacht om de feesttent in te gaan er waren toch bekenden nu bleek dat die onze drankjes wel betaalde dus dat ging aardig snel![]()
Maar we hadden ineens bedacht om een rondje te lopen dus hup wij rondje lopen komen we politie te paard tegen zegt mijn vriendin ineens bloed sirieus tegen mij wist je dat normaal de banketstaaf van het paard eronder zit ? bij deze paarden zit die erboven op! ik heb het uitgegiert van het lachen.

Gelukkig konden zijn collega's er wel heel hard om lachen (na een blaastest)
. 

Yanouuu schreef:Anonieempiee schreef:Kan de mijne op de vorige pagina ook niet meer bewerken,
We hadden een keer een feest op stal in de kantine om het wedstrijdseizoen af te sluiten houden we altijd een heeeeele grote BBQ!
Ik had aardig wat op en wilde wat vlees roosteren, tot mijn verbazing vond ik een vis in de Vissaladeen ik dacht dat ie nog leefde, dus ik pak dat visje en leg m op de BBQ want ja daar woonde die naar mijn weten
en nog geen 5 min later kreeg ik de slappe lag en ging ik bovenop de BBQ zitten
Deed dat niet heel veel pijn?
nancytw schreef:haha geweldig al die bloobers heb me kapot gelachen, in mijn eentje op de bank haha..
zo heb ik ook nog wel wat bloopers.
- op vakantie in renesse met de jongens mee drinken, en niet meer op je eigen benen kunnen staan. wil je even tegen de bosjes aan leunen, val je er zo met een mooie koprol door heen bij mensen( die nog wakker waren) in de tuin. die hebben wel even vreemd gekeken.
- ook in renesse, een stelletje in de berm zien liggen, wil niet weten wat ze aan het doen waren maar zijn er bij gaan staan schreeuwen dat het vies was wat hun deden.
- thuis komend van een zomerfeest blijft mijn ex slapen bij mij, we liggen in bed en hij staat op, ik zo wat ga je doen?? hij zegt: naar de wc. ik zo.. doe je dat altijd in de kast hahaha.
- na een gezellig avond met 6 mensen in een te klein autootje naar de mc donalds gaan de eerste keer zijn wij er lopend door heen geweest, dit konden de werknemers niet zo waarderen en de tweede keer verkondigde de zelfde werknemers dat ze geen rode uitjes meer hadden. zijn helemaal over de zeik gegaan omdat ze geen rode uitjes meer hadden hahahaha
En ik maar denken, wat is hij toch aan het doen?? Kwartje viel.... Oooooooooh, oeps
) Maar wat deed dat vriendje van mij nou eenmaal thuis aangekomen, die roept zijn moeder erbij! En uiteindelijk heeft zij mij gewoon uit moeten kleden, was echt héél ver heen. Bijzonder goede indruk gemaakt dus
Daarna trouwens ruim een jaar alcholvrij gebleven