[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:39

Ik heb nu een verschrikkelijke tic. Ipv schoenen en tassen ben ik nu zwaar verslaafd aan strakke jurkjes (allerlei kleuren en modellen, het liefst zo kort mogelijk) en cobertjes. Heb mijn collectie zaterdag ook weer uitgebreid O:)

Jurkjes kun je zo goed combineren en afwisselen in combinatie met kleuren panty's, sjaaltjes, sieraden en ga zo maar door.

Ben nu alleen nog op zoek naar een strak (zwart) strapless kort jurkje wat niet te duur is :) Maar dat is echt een drama.

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 16:42

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:03

phormicola schreef:
@ Mereltje: Ik vind Bullboxers altijd erg leuk.
http://www.shoemixx.nl/schoenen-collect ... 3wodfDPi0A

Ik heb die met die roos, maar die kun je er volgens mij ook wel netjes afkrijgen :P
Ze lopen echt hemels trouwens.

Aah ja, ik heb die zien staan in de winkel! Een vriendin van mij heeft ze, maar dan met die simpele zwarte bloem (die hadden ze vorig jaar geloof ik). Vind ik erg mooi, maar ik vind die 'rits' bloem echt vreselijk (sorry).
Maar je denkt dat het er wel af te krijgen is? Ik zal binnenkort anders even in de winkel kijken hoe dat vast zit.

Dat model is wel echt wat ik zoek. (was mooier geweest met een zichtbaar plateau, maargoed, ik vind het verder een erg mooi model)

Bedankt voor je tip in elk geval!

__denise

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:06

Le Ballon en Dolcis heeft/had ze met een normale bloem :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:08

Ja die heeft mijn (beste) vriendin, dus die ga ik niet kopen ;)
Ondanks dat ik die wel heel mooi vind!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:09

Ah sorry, kan niet zo goed lezen blijkbaar :+

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:12

Geeft niet, gebeurt iedereen weleens!

Ik heb er wel aan gedacht om ze te kopen hoor, mijn vriendin woont nu tijdelijk in het buitenland. Maargoed als ze dan weer in Nederland is is het zo stom en heb ik weer een nieuw paar nodig.

Ga toch liever voor iets simpels wat overal bij kan.

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:21

Haha dat kan wel beetje raar overkomen ja :')

Misschien dat hier iets in staat? Komen ook wel eens enkellaarsjes/pumps langs: [LZP]Het Laarzen Topic deel 2

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:26

eenitraM schreef:
Ik heb nu een verschrikkelijke tic. Ipv schoenen en tassen ben ik nu zwaar verslaafd aan strakke jurkjes (allerlei kleuren en modellen, het liefst zo kort mogelijk) en cobertjes. Heb mijn collectie zaterdag ook weer uitgebreid O:)

Jurkjes kun je zo goed combineren en afwisselen in combinatie met kleuren panty's, sjaaltjes, sieraden en ga zo maar door.

Ben nu alleen nog op zoek naar een strak (zwart) strapless kort jurkje wat niet te duur is :) Maar dat is echt een drama.

Foto's van je aankopen? :D

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:50

Ik heb vanmiddag dit rokje gekocht: http://www.hm.com/nl/product/93169?article=93169-A

Maar ik kan maar niet bedenken wat ik er bij moet dragen!
Zowel qua shirts als qua schoenen niet..... :\ Ik kom niet verder dan een simpele witte/zwarte top, maar dan?
Vind het een moeilijke kleur...

Iemand een idee? Anders breng ik hem binnenkort weer terug denk ik.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:57

Mereltje schreef:
Ik heb vanmiddag dit rokje gekocht: http://www.hm.com/nl/product/93169?article=93169-A

Zowel qua shirts als qua schoenen niet..... :\ Ik kom niet verder dan een simpele witte/zwarte top, maar dan?

Ik denk dat je m beter terug kunt brengen..

H&M heeft een superleuke einde zomer collectie. Maar sommige dingen.... :+

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:05

Donkerblauw, zoals op de foto, bruintinten passen er goed bij.. :j

Schoenen zou ik zo ook niet weten :n

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:06

Marilla ; Eeeh.. zaterdagavond trek ik het aan O:) De rest van de week loop ik waarschijnlijk of in rijkleren of in werkkleren :P

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:17

eenitraM schreef:
Mereltje schreef:

Ik denk dat je m beter terug kunt brengen..

H&M heeft een superleuke einde zomer collectie. Maar sommige dingen.... :+

Oh ik vind het rokje zelf wel leuk hoor, maar smaken verschillen natuurlijk.

Iets (donker)blauws heb ik niet....

Kikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:28

Hee handig topic :D

ik heb ook een vraagje, ik heb binnenkort een trouwerij (alleen het kerkelijke deel) en de dresscode is tenue de ville met donkerrode accenten. Nu heb ik een geweldig offwhite met kant jurkje liggen (tot net boven de knie) en een donkerrode tailleriem. Als ik dit combineer met een gewoon zwart blazertje (mocht het wat frisser zijn) en panty met pumps, voldoe ik dan aan de dresscode? of wordt offwhite net als wit liever niet gezien op bruiloften?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:12

Mereltje schreef:

He, heb toevallig dezelfde en hetzelfde kledingdilemma :+

Heb nu inderdaad een mooie zwarte top/shirt erin, zwarte legging en camel pumps, maar kom niet veel verder :+

Vind dat blauw ook wel mooi, maar vind schoenen dan weer zo lastig.
Vind de combinatie op de foto minder geslaagd met die grijze legging, moeten ook weer niet teveel verschillende kleuren worden...

Lastig, vind het model erg leuk en vrouwelijk, dus denk dat ik maar wacht op de meer winterse collectie en idd een mooie col erop of kort colbertje en dan dus donkerblauw of zwart :j

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:17

Mereltje schreef:

Ik vind dat donkerblauw er ook erg mooi op, maar je zegt zelf dat niet te hebben.. Zwart of wit inderdaad.. Maar grijs kan bijvoorbeeld ook best! Ik weet niet welke kleuren je normaal gezien (vaak) draagt?

Qua schoenen zou ik gaan voor pumps, simpele zwarte of bruine bijvoorbeeld. Of voor in de winter leuke laarsjes met hak (ik zou wel voor een donkerdere kleur gaan dan de rok).

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:38

@Mae: Grappig dat jij hem ook hebt! Ik had zelf inderdaad ook een zwarte top erin met een zwarte panty eronder, en dan denk ik ook met een zwart riempje er bij? Of dat bruine riempje en dan bruine schoenen? Maar dat worden inderdaad weer veel kleuren. Dat zelfde probleem had ik ook toen ik een witte top erop wilde doen, dan wordt het witte top, camelkleurige rok, bruine riem, zwarte panty, bruine schoenen. Zoals je ziet heb ik het er moeilijk mee, haha. Ik wacht nog even af of ik iets tegenkom dat er leuk bij past, je kunt toch nog tot 30 dagen terugbrengen bij H&M.

@Hvelreki: Ik draag zelf graag (gebroken) wit, zwart, grijs, maar ook wel felle kleuren, zoals rood en roze. Enige kleuren die ik eigenlijk niet in mijn kast heb zijn groen en blauwtinten. Grijs is er inderdaad ook wel mooi bij, maar zou daar eerder voor kiezen in de vorm van een top ipv de maillot van dat model op de site. (daardoor dacht ik zelf ook al aan grijs) Ik zal eens kijken in mijn kast.

Kikkie_ schreef:
Hee handig topic :D

ik heb ook een vraagje, ik heb binnenkort een trouwerij (alleen het kerkelijke deel) en de dresscode is tenue de ville met donkerrode accenten. Nu heb ik een geweldig offwhite met kant jurkje liggen (tot net boven de knie) en een donkerrode tailleriem. Als ik dit combineer met een gewoon zwart blazertje (mocht het wat frisser zijn) en panty met pumps, voldoe ik dan aan de dresscode? of wordt offwhite net als wit liever niet gezien op bruiloften?

Voor zover ik weet kan offwhite inderdaad niet op een bruiloft. (juist niet, want veel jurken zijn ook niet spierwit).
Zou het er niet op gokken in elk geval, zeker niet als hij van kant is (ook een veel gezien iets bij trouwjurken)
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 15-08-11 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:43

Off white met rood lijkt me sowieso niet zo mooi..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:54

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:56

Haha, toevallig, ik opende net jouw topic die op slot is gezet.

Ik ben er zelf niet heel erg weg van. Vind de tweede opzich wel mooi. Maar van deze tijd, nah, ik denk zelf van niet. Ik ken tenminste weinig meiden van mijn leeftijd (22) die het zouden dragen. Eigenlijk helemaal niemand!

Ik ben zelf ook niet de slankste moet ik er even bij zeggen en ik hou het toch echt bij een bikini. Ik denk altijd maar zo: er zijn altijd nog veel dikkere mensen aanwezig op het strand/zwembad en die lopen ook in badkleding. Het is voor heel veel mensen een beetje een onzeker puntje, maar om jezelf nou te gaan verstoppen achter zo'n badpak... (weet niet of je dat ook echt wil hoor, maar omdat je er bij zegt dat je niet super slank bent)

kabwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:58

Ik zie zoveel mensen die in iets te strakke kleding rondlopen, of van die enorme vrouwen in een bikini, waar je al haast het broekje van moet zoeken omdat je die door de vetrollen niet ziet.
Maar ik vind het helemaal niet oudbollig, ik vind ze wel leuk ;) . Ik heb ook een maatje meer en ik heb ook zo'n corrigerend badpak en ik voel me daar lekker in op me gemak, want daar gaat het uiteindelijk om ;) .

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:00

Mereltje: Ja nouja ik denk zelf zo van, als je het nou mooier kan maken met een badpak, why not? Want ik heb bij een bikini zegmaar wel lovehandles, niet eens zozeer een buikje, maar vind dat zelf toch niet zo mooi.. Dus vandaar dat ik naar badpakken zat te kijken. Maar ouderwets dus?

Kabwan, oké. Ja ik twijfel zelf een beetje. Ik ben niet dik ofzo (maat 38), maar heb wel vetjes, en daarom vind ik bijvoorbeeld hoger sluitende broeken ook mooier bij mezelf, en denk daarom dat een badpak het ook allemaal wat mooier maakt. :P

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:04

Tsja ouderwets... Vind ik misschien niet het juiste woord. Denk namelijk dat het wel mooi kan staan. Maar ik vind het wel 'tuttig' en niet op een positieve manier.
Maar als ik een jonge meid in een badpak zou zien, dat zou ik eerder denken dat ze zichzelf zou proberen te verstoppen dan dat ik zou denken van 'goh wat leuk'.

Je hebt ook wat hogere bikinibroekjes, is dat niet wat? Heb ik zelf ook. Neem gewoon een maat die groot genoeg is en dan een bikinibroekje met wat meer stof dan bijvoorbeeld zo één met touwtjes.
En ik ben inderdaad ook zo iemand met hoger sluitende broeken.

Edit: dit bikinibroekje heb ik! http://www.hm.com/nl/product/91828?article=91828-E. Ik trek hem dan net iets hoger op dan op het plaatje en dat gaat prima, ziet er niet raar uit.
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 15-08-11 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 22:06

Ja dat kan ik me voorstellen. Hmm lastig!! Denk dat ik toch maar voor een bikini ga. :+