Ik vind het altijd zo ontzettend vervelend als mensen al dagen van te voren gaan bieden Vraag me altijd af of dat wel serieus is Net ook, nog 6 dagen te gaan, was al 5 keer geboden
Ik ga eens wat bikini shoppen op ebay. Eens kijken of er wat tussen zit. Kan alleen bandeau's aan door operatielittekens en hier nog maar 1 kunnen vinden en deze week komt onze jacuzzi Dus ff zoeken voor nog een leuke ghehe
Ik heb ook maar eens kennis gemaakt met eBay Dankzij Connie die er in een ander topic over begon
Had ook eerst geen toestemming van m'n ouders, maar uiteindelijk wel Moest alleen wel klein beginnen, dus ik heb alleen nog een screen protector voor m'n iPod gekocht voor € 0,70 Nu zit ik dus te wachten tot hij binnen komt, maar ik heb toch alle tijd, m'n iPod moest sowieso gerepareerd worden
apple01
Geplaatst: 18-07-11 11:39
Hey,
Ik ben ook al een beetje actief geweest in deel 1. Maar ben nog een beginner! haha Maar kan iemand mij misschien helpen? HEt zit zo ik had schoenen besteld uit amerika. 130 euro alles totaal. En ik moest toch invoerrechten betalen (was toch alleen over de 150?) Afijn, ik betaald. Was alsnog goedkoper dan in nederland. Maar ik denk dat ik misschien de verkeerde verzendmethode heb gekozen. Ik had gekozen voor:
International Priority Mail (15-20 Day via U.S. Mail to your post office!)
Maar kan ik beter deze pakken: UPS expedited service to EUROPE (3 to 6 business days: tracking avaible)
Sorry Apple01, ik heb geen idee. Ik heb iets leuk gezien op de Duitse Ebay allen de verkoper vraagt 30 euro verzendkosten. Het gaat om een cap, dit is toch overdreven veel geld voor verzendkosten?
DubbelFun
Geplaatst: 18-07-11 11:54
@apple01 : je hebt ook geen invoerrechten betaald, maar belasting en dat is ook 19% Verder denk ik dat USPS vele malen goedkoper is als UPS, maar helaas is spul uit Amerika nu eenmaal duur qua verzending.
@apple01 : alleen voor dingen onder de 22,50 (meen ik) niet.
apple01
Geplaatst: 18-07-11 11:59
@Dubbeldun oke...Jammer! Want dan bespaar ik elke keer maar 30 euro uit...Op een bedrag van 200 euro ofzo....Mmm dan is dat dus niet zo'n hele interessante zet.
Maar ik heb ook nagellak laten komen, 7 potjes. Was 40 euro ofzo. Was gemarkeerd als gift en ik hoefde niks te betalen! Geen belansting
Inderdaad gift halen ze er juist tegenwoordig uit om te controleren.. al moet ik wel zeggen dat ik tot nu toe maar 1 ding heb gehad waarbij ik belasting moest betalen de rest is er tot nu toe nog allemaal met gift doorheen gekomen.. het gekke is ook dat die mensen het uit hun zelf er al op zetten. Nou ja maakt me niets uit ik ga er altijd vanuit dat ik moet betalen valt het altijd mee toch ?
haha nee ik dus ook niet, maar ik dacht misschien iemand anders wel . Heb nog 25 min. dus denk niet dat de verkoper in die tijd nog gaat reageren, ik zoek wel lekker verder.