Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VogeltjeM schreef:Ik heb ze ook ingehad op Werchterwas echt superchill! En inderdaad, als er eentje per ongeluk uitging ofzo, meteen een explosie van geluid. Gekke was dat ik de mensen om me heen beter kon verstaan dan degenen zonder oordoppen, omdat het achtergrondgeluid vooral weggefilterd werd.
liss schreef:ik heb er ook over gedacht om ze aan te schaffen,
niet omdat ik uit ga,
maar omdat ik in een band speel wat regelmatig optreedt,
ik moet ze alleen eerst proberen want ik wil niet dat het geluid wat ik hoor via de monitorboxen minder wordt, moet de rest van de band wel horen...
scheelt ook weer, want de drummer waar ik naast sta (speel basgitaar) wil nog wel eens los gaan!
waar ik dus het meeste tegen aan hik is dat ik denk dat het geluid niet goed overkomt,
maar zo te lezen valt dat wel mee
Nouks schreef:Ik heb gisteren een workshop concertfotografie gegeven. Gedurende de set heb ik 3x e.e.a. verteld over het licht en concertfotografie en vragen beantwoord. Als dan na afloop van mijn verhaaltje ik mijn microfoon weer af gaf aan de geluidsman, zette de band het volgende nummer in al voor ik mijn earplugs weer in kon doen. Dat heb ik ook geweten zeg, pfff wat een lawaai.