Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaikee43 schreef:En als ik er op inga. uhhh.. Dat weet ik eigenlijk niet.
Miscchien als een bitch me aankijken? of zeggen ; zo hondje kan blaffen?
Ze zitten ook telkens als ik voorbij loop; WOEF WOEF
_Jessie schreef:haha dat zie ik al voor me Blue_Eyes
maar als ze voor je staan en jij gaat ze uit de weg beginnen ze dan ook met duwen of durven ze dat niet aan?
Wat mij ook vooral heb geholpen in die situatie's is ze heel vuil aan kijken, hele rustige en beheerse uitdrukking maar jezelf wel groot maken en dan door lopen.
Geen fysiek contact maken door ze opzij te duwen en ook niet omdraaien. Dan vallen ze juist aan.
Lastig hoor om zo van achter een beeldschermpje te beoordelen maar kan me heel levendig inleven in jou situatie.
Maaikee43 schreef:_Jessie schreef:haha dat zie ik al voor me Blue_Eyes
maar als ze voor je staan en jij gaat ze uit de weg beginnen ze dan ook met duwen of durven ze dat niet aan?
Wat mij ook vooral heb geholpen in die situatie's is ze heel vuil aan kijken, hele rustige en beheerse uitdrukking maar jezelf wel groot maken en dan door lopen.
Geen fysiek contact maken door ze opzij te duwen en ook niet omdraaien. Dan vallen ze juist aan.
Lastig hoor om zo van achter een beeldschermpje te beoordelen maar kan me heel levendig inleven in jou situatie.
Ze steken weleens hun been uit ja dan ga ik op me snuiferd. ja dan heb ik een rode kop natuurlijk.
verder duwen ze me weleens weg als ik 'in de weg' sta.
Maaikee43 schreef:Ja nou ik moet best uitkijken. Het zijn dus buitenlanders en hun familie zit op die school toevallig.
En verkrachten mensen, randen ze aan, beginnen een dikke fight, zitten aan de drugs & ja..
Messen hebben ze er honderden van. Niet dat ik een racist ben..
Die meisjes waren eerst goede vriendinnen maar omdat ik ineens bevriend raakte met een ander meisje.
Was ik een naaier, en gebruikte ik iedereen?
_Jessie schreef:het is wel waar, een brutaal mens heeft de hele wereld
Elanor schreef:.Ik weet het niet zo met de adviezen hier hier worden gegeven hoor. Hoop stoere verhalen, tegen enkels aanschoppen en 'gevatte opmerkingen' terug maken... Dat is ook geen manier van met elkaar omgaan en volgens mij werkt dat meestal alleen maar averechts. Ik heb ook mijn portie gepest wel gehad, maar ben dáár echt nooit toe overgegaan in elk geval. En heb nu toch ook gewoon mijn plekje gevonden.Ik zou echt eerst maar eens gaan praten.
Maaikee43 schreef:Ohja, wat nu ineens naar boven kwam is toen ze weer wegreden ;
'Als zij dat heeft gedaan, krijg ze zulke grote klappen' En toen zei die ander ;
'ik hoop dan dat ze dan dood valt.'
Nee dat is prettig!
Maaikee43 schreef:eigenlijk konn dit beter het pest-topic worden.
Weetje waar ik morgen al helemaal mee zit.
M'n 2 beste vriendinnen zijn morgen naar de paardenmarkt.
want die wonen in rijnsburg...
_Jessie schreef:maar je bent dus morgen voor je gevoel eigenlijk 'alleen'? al ben je dat natuurlijk niet al kan ik je gevoel begrijpen