Voor hun ben ik gevoelloos..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daks

Re: Voor hun ben ik gevoelloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:53

ts hoe reageren ze als je ze negeerd?
Hoe reageren ze als je tegen ze uitvalt?

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 16:53

_Jessie schreef:
Dat kan je negeren of er op in gaan en vragen of ze de politie al hebben gebeld.
Wat gebeurd er eigenlijk als je ze negeert?

Als ik ze negeer komen ze voor me staan, of naar me toegaan. Of dat liedje zingen.
Me heletijd aankijken, tegen iedereen zeggen KIJK DAT IS HOND!

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:54

Phoe lees net ff heel je topic maar zo te zien heb je al heel wat bereikt met deze dames hier TS. Je staat er dus niet alleen voor! Als je dat maar onthoud! En je heb ook in je profiel gespiekt (A). Je ziet er hartstikke leuk uit dus lekker laten gaan die kinders. Leef je leven, en laat je niet door anderen leven. Zou zonde zijn, je hebt als het goed is nog een lange tijd hier op de aarkloot ik zou me lekker gaan bezighouden met dingen waar je je mee wil bezighouden! Helaas zullen jaloerse b*ches blijven bestaan..

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 16:54

En als ik er op inga. uhhh.. Dat weet ik eigenlijk niet.
Miscchien als een bitch me aankijken? of zeggen ; zo hondje kan blaffen?
Ze zitten ook telkens als ik voorbij loop; WOEF WOEF

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:54

En als je voor ze gaat staan en blaft? Hoe reageren ze dan?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:55

Vul niet in wat zij zouden kunnen zeggen - het is toch altijd anders. Laat ze maar eens zien dat hondje ook kan bijten...

Edit: niet letterlijk natuurlijk ;) maar bijt maar van je af!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:57

Maaikee43 schreef:
En als ik er op inga. uhhh.. Dat weet ik eigenlijk niet.
Miscchien als een bitch me aankijken? of zeggen ; zo hondje kan blaffen?
Ze zitten ook telkens als ik voorbij loop; WOEF WOEF

Hahaha ik zou dan reageren: Ben je loops ofzo met dat aandacht vragen _O-

Ja ik heb in de jaren na mijn pesten echt van mij af leren bijten.. weet altijd overal een antwoord op.. soms niet goed :=

Je moet gewoon de wijste zijn.. laat ze banketstaaf.. en negeer ze gewoon compleet maar als ze aan je zitten of inderdaad voor je gaan staan gewoon vragen wat hun probleem is.. en als ze je aanraken dan geef je ze toch op hun flikker

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:58

idd gewoon doen alsof je neus bloed... als jij hebt hebben hun alleen maar lol en meer kansen je neer te halen...de fun houd snel op als je doet alsof je er niet warm of koud van word!

Ik heb ook al van die onzin naar mn kop toe gegooit gekregen vroeger op school (ondanks dat ik ergens erg gelieft was) je krijgt nu eenmaal soms eens ruzie door geroddel van andere...opeens je vriendin boos en waarom? de ander zette iedereen tegen me op omdat ze me 50 euro terug moest geven, was einde schooljaar, ze zou van school gaan dus lekker makkelijk dan he... leuke vakantie gehad ook, durfde mn huis niet meer uit, mn cu2 was gehackt door dr... al mn gegevens stonden erop (adres en telefoonnummer van mij) dat ik en mn moeder sexuele dingen verrichte voor geld je moest maar gewoon langs komen als je zin had.... echt zo erg..gelukkig is het eraf gekomen door hulp van de politie (die wat over internetzaken gaan)

Ach ik ben al zwanger geweest, verkracht door mn beste vriend en heb pfieffer gehad...hoeveel pijn t soms ook deed ik hield mn hoofd omhoog, borst vooruit zodat het vooral van buitenaf niet zou uitzien dat ik er echt aan onderuit ging en wist zelf wel beter. Gelukkig was t bij mij alleen momenten als iemand t opeens nodig vond ruzie met me te zoeken en te gaan roddelen...als was gelukkig altijd maar even

EDIT: lees net dat t dan alleen maar erger word...dan bijt idd maar eens goed!
Laatst bijgewerkt door AlexandraM op 07-06-11 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 16:59

Ahh wat naar zeg dat ze zo naar je doen! Ik zelf zit(zat) op locatie Pietergroen. Ik heb ook wel eens uitgemaakt voor emo omdat ik men haar zwart geverfd had. Als ik jou was zou ik echt kijken of je naar een andere school kan. Als je zo gepest wordt kan dat je leven lang achtervolgen!

_Jessie

haha dat zie ik al voor me Blue_Eyes _O-

maar als ze voor je staan en jij gaat ze uit de weg beginnen ze dan ook met duwen of durven ze dat niet aan?
Wat mij ook vooral heb geholpen in die situatie's is ze heel vuil aan kijken, hele rustige en beheerse uitdrukking maar jezelf wel groot maken en dan door lopen.
Geen fysiek contact maken door ze opzij te duwen en ook niet omdraaien. Dan vallen ze juist aan.
Lastig hoor om zo van achter een beeldschermpje te beoordelen maar kan me heel levendig inleven in jou situatie.

Daks

kijken doet geen zeer.
dus val maar is een keer naar ze uit.
Reageren ze draai je om en loop rustig maar zeker weg.
Maak je groot en laat vooral niet zien dat je aangeslagen bent.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 17:03

_Jessie schreef:

maar als ze voor je staan en jij gaat ze uit de weg beginnen ze dan ook met duwen of durven ze dat niet aan?
Wat mij ook vooral heb geholpen in die situatie's is ze heel vuil aan kijken, hele rustige en beheerse uitdrukking maar jezelf wel groot maken en dan door lopen.
Geen fysiek contact maken door ze opzij te duwen en ook niet omdraaien. Dan vallen ze juist aan.
Lastig hoor om zo van achter een beeldschermpje te beoordelen maar kan me heel levendig inleven in jou situatie.

Ze steken weleens hun been uit ja dan ga ik op me snuiferd. ja dan heb ik een rode kop natuurlijk.
verder duwen ze me weleens weg als ik 'in de weg' sta.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:03

Hangt er vanaf wat voor pesters het zijn Daks, bij meeste gaat prima bij ander gaat het fout en staan ze de volgende dag met een mes op school. Geloof me daar heb ik echt wel van geleerd ;)
Van je af bijten is inderdaad geen probleem maar zorg dan dat je een back up hebt (iemand die weet waar je bent ;) )

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:05

Maaikee43 schreef:
_Jessie schreef:

Ze steken weleens hun been uit ja dan ga ik op me snuiferd. ja dan heb ik een rode kop natuurlijk.
verder duwen ze me weleens weg als ik 'in de weg' sta.

Gewoon uitkijken met weglopen. En als ze hem dan uitsteken.. HEEL HARD TEGEN DE ENKEL AANSCHOPPEN.. je kan immers zeggen dat je het niet zag..
Met wegduwen als je in de weg staat lopen ze door denk ik.. als een capuchon hebben rop je ze daaraan terug.. zet je ze neer.. en zeg je: Goh zou ik er even langs mogen.. dan loop je er langs heen en zeg je heel vrolijk.. dank u

Serieus meis klinkt heel spannend.. maar als je dit soort dingen doet denk ik uit de beschrijving dat deze 2 wijven gauw de moed kwijt zijn hoor ;)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 17:07

Ja nou ik moet best uitkijken. Het zijn dus buitenlanders en hun familie zit op die school toevallig.
En verkrachten mensen, randen ze aan, beginnen een dikke fight, zitten aan de drugs & ja..
Messen hebben ze er honderden van. Niet dat ik een racist ben..
Die meisjes waren eerst goede vriendinnen maar omdat ik ineens bevriend raakte met een ander meisje.
Was ik een naaier, en gebruikte ik iedereen?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:07

Als het overgaat op fysiek geweld en je raakt echt gewond (zelfs blauwe plekken) zou ik zelfs al bijna durven zeggen om op aangifte over te gaan. Dat is gewoon fysieke mishandeling met bedreiging en al.

Ik zou persoonlijk ook uitkijken naar een andere scholen èn je oriënteren op assertiviteitstrainingen of iets dergelijks.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:10

Maaikee43 schreef:
Ja nou ik moet best uitkijken. Het zijn dus buitenlanders en hun familie zit op die school toevallig.
En verkrachten mensen, randen ze aan, beginnen een dikke fight, zitten aan de drugs & ja..
Messen hebben ze er honderden van. Niet dat ik een racist ben..
Die meisjes waren eerst goede vriendinnen maar omdat ik ineens bevriend raakte met een ander meisje.
Was ik een naaier, en gebruikte ik iedereen?

Niks van aantrekken.. ik ehb ooit een keer ruzie gehad met een meisje (althans blijkbaar want ik had nooit ruzie gehad).. en toen kwamen haar vriendinnen en haar nichtje in de pauze mij vertellen dat ik wel eeven in mekaar getimmerd zou worden na schooltijd..
Dus toen zei ik heel stoer: Nou laat der maar komen dan..
Nee zou na schooltijd gebeuren..
Iedereen had het erover.. ook de jongens die mijn gothic noemde in de klas allemaal van : Ben ja al bang.. moet ik op jou mijn gled zetten..
Kom ik smiddags buiten op eht schoolplein en wie zie ik als eerste wegfietsen :Y) Juist diegene die mij in mekaar zou timmeren

Ergens was ik heel bang want mensen zeiden dat ze vet veel connecties had op school end.
Maar met een grote bek kom je overal is al wel weer te zien.. heb ze enkel en alleen overbluft.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:13

het is wel waar, een brutaal mens heeft de hele wereld :P

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:13

Ik weet het niet zo met de adviezen hier hier worden gegeven hoor. Hoop stoere verhalen, tegen enkels aanschoppen en 'gevatte opmerkingen' terug maken... Dat is ook geen manier van met elkaar omgaan en volgens mij werkt dat meestal alleen maar averechts. Ik heb ook mijn portie gepest wel gehad, maar ben dáár echt nooit toe overgegaan in elk geval. En heb nu toch ook gewoon mijn plekje gevonden. :) Ik zou echt eerst maar eens gaan praten.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 17:15

eigenlijk konn dit beter het pest-topic worden :o .
Weetje waar ik morgen al helemaal mee zit.
M'n 2 beste vriendinnen zijn morgen naar de paardenmarkt.
want die wonen in rijnsburg...

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:16

_Jessie schreef:
het is wel waar, een brutaal mens heeft de hele wereld :P

daarom.. iedereen op school ziet mij nu bijvoorbeeld als een vlotte meid die altijd haar babbeltje bij elkaar heeft
en goed met mensen om kan gaan.
Maar mijn echte vrienden weten dat ik echter achter die grote mond een klein hartje heb.

Elanor schreef:
Ik weet het niet zo met de adviezen hier hier worden gegeven hoor. Hoop stoere verhalen, tegen enkels aanschoppen en 'gevatte opmerkingen' terug maken... Dat is ook geen manier van met elkaar omgaan en volgens mij werkt dat meestal alleen maar averechts. Ik heb ook mijn portie gepest wel gehad, maar ben dáár echt nooit toe overgegaan in elk geval. En heb nu toch ook gewoon mijn plekje gevonden. :) Ik zou echt eerst maar eens gaan praten.
.

Nou bij mij heeft dat wel gehopen (en ja ik ben van de enkel schoppen en de gevatte opmerkingen.. ) als ik zo de verhalen van TS hoor en die wijven komen aan de deur voor dit soort dingen dan zijn het waarschijnlijk geen types om mee te praten.. '
En wie niet luisteren wil moet maar voelen ..

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 17:19

Ohja, wat nu ineens naar boven kwam is toen ze weer wegreden ;
'Als zij dat heeft gedaan, krijg ze zulke grote klappen' En toen zei die ander ;
'ik hoop dan dat ze dan dood valt.'

Nee dat is prettig! :?

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:20

Maaikee43 schreef:
Ohja, wat nu ineens naar boven kwam is toen ze weer wegreden ;
'Als zij dat heeft gedaan, krijg ze zulke grote klappen' En toen zei die ander ;
'ik hoop dan dat ze dan dood valt.'

Nee dat is prettig! :?

Lekker laten gaan.. ze kunnen nooit bewijzen dat jij het was geweest.. en daar komen ze ook nooit achter want dat heb je ook niet gedaan (immers bokkers hier wel maar tegen mij mogen ze dat best zeggen hoor :))

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:20

Maaikee43 schreef:
eigenlijk konn dit beter het pest-topic worden :o .
Weetje waar ik morgen al helemaal mee zit.
M'n 2 beste vriendinnen zijn morgen naar de paardenmarkt.
want die wonen in rijnsburg...

en die zitten wel bij je op school? Is katwijk niet ook vrij dan? Meestal zijn de aangrenzende scholen toch ook wel vrij voor de paardenmarkt.
Jammer altijd leuk om heen te gaan :P maar je bent dus morgen voor je gevoel eigenlijk 'alleen'? al ben je dat natuurlijk niet al kan ik je gevoel begrijpen

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 17:22

_Jessie schreef:
maar je bent dus morgen voor je gevoel eigenlijk 'alleen'? al ben je dat natuurlijk niet al kan ik je gevoel begrijpen

Ja, ik ga me dan ook echt alleen voelen en dan word ik weer onzeker. Want dan loop ik alleen.
Ik ga vanavond vragen of ik thuis mag blijven dat me moeder zegt dat mn zogenaamde paard
naar de paardenmarkt moet. Want ik wil zo graag naar de paardenmarkt. Al gaat ze bel al om 6 uur
dat het is begonnen ( de paardenmarkt dan..