Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ronne schreef:Ik wilde als kind ooit een pony (in mn haar dan, die op 4 benen ook, maar daar gaat t niet om) en mijn moeder vond dat niks. Dus op een avond (ik had al lang in bed moeten liggen) maar zelf voor de badkamer spiegel aan de slag gegaan met een schaar. Helaas bleek ik geen uitstekend kapster en het geheel werd nogal scheef en steeds een stukje korter. In en helder ogenblik heb ik toen besloten om de hele voorste pluk er maar af te knippen, want dan zou je het niet meer zien...
Ik kwam die avond beneden met een kale plek op mijn hoofd ter grote van mijn handpalm... Mijn moeder over de zeik "wat heb je in gódsnaam met je haar gedaan??". En ik wist ook wel dat ik in de problemen zou zitten als ik eerlijk zou zeggen wat er gebeurd was, dus heb ik eerst enorm verbaasd in de spiegel gekeken en vervolgens glashard ontkent dat ik dat geweest was. Ik ben enige kind en was die avond uiteraard alleen boven, dus kon natuurlijk niemand anders dat gedaan hebben dan ik zelf. Maar mijn redenering was dat als ik bleef ontkennen, het een raadsel zou zijn, maar dat ík het dan iig niet gedaan had...
Ze hebben er de volgende dag bij de kapper een pony vanaf mijn kruin verheen geknipt en het heeft jaren geduurd voor alles weer normaal was aangegroeid...
Verder heb ik ooit met een schaar een scheur geknipt in de nieuwe bank. Om die scheur te verbergen heb ik toen de hele stof om de scheur heen weg geknipt en het bewijsmateriaal vernietigd door het lapje in zo klein mogelijke stukjes te knippen.. Dacht dat mijn moeder er noooit achter zou komen!Mijn moeder was vooral blij dat ik het lapje ook nog eens versnipperd had... als ik dat niet had gedaan, had ze tenminste het lapje er weer op kunnen naaien.
Als ik er zo over nadenk was ik geen bijzonder slim kind...

gingen we ons verkleden en langs de deuren voor snoep. We kregen altijd wat
Inney schreef:Wij gingen heel vaak met de afstandsbediening langs huizen sluipen en de tv harder of zachter zetten, of van programma veranderen. Was altijd heel grappig. Vooral als ze dan tegen de tv gingen slaan
Tot mijn ouders erachter kwamen, die waren wat minder blij haha.
. En mijn ouders vonden het nog grappig ook
Bah!

En slootje springen en er elke dag wel 3x in vallen en dan thuis komen en alles stinkt! 

Deksel erop, klaar is kees. Een paar dagen later dacht ze aan de hamster, en opende het blik en vond daar een hele dikke dooie hamster 

Hij heeft toen 'als verassing voor zijn vader' de auto deels 'overgespoten'
Gek genoeg was zijn vader niet zo blij me alle lichtblauwe vlekken en strepen
Yelly schreef:Zelf heb ik ook wel de nodige acties uitgehaald, maar mijn vriend wint het toch echt.. Zijn vader had vroeger een zwarte (redelijke dure) sportwagen. Maar mijn vriend vond blauw veel mooier en er stonden toevallig spuitbussen verf in de garageHij heeft toen 'als verassing voor zijn vader' de auto deels 'overgespoten'
Gek genoeg was zijn vader niet zo blij me alle lichtblauwe vlekken en strepen
kijk papa speciaal voor jou

Gentlegiant schreef:Wat komen hier briljante dingen voorbij!
Ik had zn langhaar cavia en die had de haren rechtop staan genaamd Spikey
Echter vond ik dat hij in de douche moest
Toen heb ik de afvoerbak in de keuken vol met lauw warm water laten lopen cavia gewassen en toen kappertje gespeeld
.
. Die dus wakker werd van het geluid en haar ouders riep

Haha vet gelachen daar, als we het zat waren gingen we naar huis, als we het idee hadden dat de directeur kwam gingen we door het raam

. Dus alle Mercedessen in de buurt waren logo loos, behalve die van mijn pa... Niemand snapte er wat van en ik had een bakje vol met die dingen ergens achter in de schuur 
zij werd op een gegeven moment ziek.. en alle kinderen mochten afscheid komen nemen.. ik wilde perse mee.. en dat mocht.. maar ik mocht niet bij haar in de kamer komen.. want oma zag er heel gek uit en lag toch alsmaar te slapen..
En ik had echt maar 1!! dropje gepakt 
Op een dag was het zo ver. De varkentjes waren groot en mijn ouders hadden honger. Dus de varkens werden naar de slager gebracht. Mijn broer en ik kregen heel streng te horen dat we absoluut in de auto moesten blijven enzo. Kindjes van 8 en 9 zo nieuwschierig als ze zijn toch stiekem naar de deur sluipen en binnen kijken. Nouuu! Wat ik daar toch zag?! Ik heb maanden niet kunnen slapen, maar heb het mn ouders nooit durven opbiechten dat ik stiekem toch had gekeken