Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mick75

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 05:48

Oja, met belspelletjes. In het telefoonboek mensen met in kinderogen rare namen opzoeken en die dan bellen met banketstaaf. Bijvoorbeeld meneer Appel opbellen onder de naam mevrouw Peer. Kreeg je soms hele grappige gesprekken van, en mijn ouders zich maar afvragen waar die telefoonrekeningen toch vandaan kwamen. Er heerste bij ons een zeer strikt belbeleid en alle betaalnummers waren zowiezo geblokkeerd, daar konden wij geen schade mee aanrichten.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 05:51

Ronne schreef:
Ik wilde als kind ooit een pony (in mn haar dan, die op 4 benen ook, maar daar gaat t niet om) en mijn moeder vond dat niks. Dus op een avond (ik had al lang in bed moeten liggen) maar zelf voor de badkamer spiegel aan de slag gegaan met een schaar. Helaas bleek ik geen uitstekend kapster en het geheel werd nogal scheef en steeds een stukje korter. In en helder ogenblik heb ik toen besloten om de hele voorste pluk er maar af te knippen, want dan zou je het niet meer zien...
Ik kwam die avond beneden met een kale plek op mijn hoofd ter grote van mijn handpalm... Mijn moeder over de zeik "wat heb je in gódsnaam met je haar gedaan??". En ik wist ook wel dat ik in de problemen zou zitten als ik eerlijk zou zeggen wat er gebeurd was, dus heb ik eerst enorm verbaasd in de spiegel gekeken en vervolgens glashard ontkent dat ik dat geweest was. Ik ben enige kind en was die avond uiteraard alleen boven, dus kon natuurlijk niemand anders dat gedaan hebben dan ik zelf. Maar mijn redenering was dat als ik bleef ontkennen, het een raadsel zou zijn, maar dat ík het dan iig niet gedaan had...
Ze hebben er de volgende dag bij de kapper een pony vanaf mijn kruin verheen geknipt en het heeft jaren geduurd voor alles weer normaal was aangegroeid...

Verder heb ik ooit met een schaar een scheur geknipt in de nieuwe bank. Om die scheur te verbergen heb ik toen de hele stof om de scheur heen weg geknipt en het bewijsmateriaal vernietigd door het lapje in zo klein mogelijke stukjes te knippen.. Dacht dat mijn moeder er noooit achter zou komen! :') Mijn moeder was vooral blij dat ik het lapje ook nog eens versnipperd had... als ik dat niet had gedaan, had ze tenminste het lapje er weer op kunnen naaien.

Als ik er zo over nadenk was ik geen bijzonder slim kind...

Ik heb helemaal dubbel gelegen om je post hahaha.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:31

Wij gingen heel vaak met de afstandsbediening langs huizen sluipen en de tv harder of zachter zetten, of van programma veranderen. Was altijd heel grappig. Vooral als ze dan tegen de tv gingen slaan :j
Tot mijn ouders erachter kwamen, die waren wat minder blij haha.

O, en we gingen altijd voor zwarte piet spelen op vijf december. Dan sminkten we ons zwart, en gingen we met een zak vol zelfgekochte pepernoten door de straten, naar een jongetje dat wij kenden. totdat hij ons heel vrolijk begroette bij naam. Oeps :=

Wij ging ook als enige in de hele buurt halloween vieren _O- gingen we ons verkleden en langs de deuren voor snoep. We kregen altijd wat :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:12

Inney schreef:
Wij gingen heel vaak met de afstandsbediening langs huizen sluipen en de tv harder of zachter zetten, of van programma veranderen. Was altijd heel grappig. Vooral als ze dan tegen de tv gingen slaan :j
Tot mijn ouders erachter kwamen, die waren wat minder blij haha.

haha, dat deden wij ook _O-. En mijn ouders vonden het nog grappig ook :D

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:14

Haha ja met een afstandsbediening langs huizen deden wij ook altijd!
We gingen bij een vriendje van me ook altijd vanaf het dak op de trampoline spingen, levensgevaarlijk achteraf maar oh zo spannend!

We gingen ook altijd op teletekst van die sek.s advertenties lezen en dan gieren van het lachen om de belachelijke teksten! Maar wel altijd heel snel weg klikken als er iemand binnen kwam haha!

Toen ik heel klein was ging ik altijd met de boter onder de tafel zitten en deze leeg likken := Bah!

Mijn broertje poepte ook altijd in bad, en dan zo snel mogelijk op het randje gaan zitten haha

En natuurlijk parfum maken van bloemen en lavendel, en dan verkopen aan de deur. Net als zelfgebakken koekjes, maar niemand durfde die ooit te eten. :=

Ik heb ook een keer mijn vriendinnetjes wijs gemaakt dat ik een magische band had met lieveheersbeestjes, want er zat een afdruk van een lieveheersbeestje in het hout van mijn bed, tenminste daar leek het op. Dus mijn vriendinnetjes geloofde dat ik met ze kon praten en dat ze elke avond bij me langskwamen enzo haha :D

En hutten bouwen overal, bij mensen in de voortuin := En slootje springen en er elke dag wel 3x in vallen en dan thuis komen en alles stinkt!

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:15

Wij wilden stiekem een hamster kopen, en die dan buiten ergens verstoppen met een vuilniszak over de kooi :=
Gelukkig niet gedaan uiteindelijk, arm beestje :(:)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:38

Hamsters.. Dat doet me denken aan een goede vriendin van mijn zusje.. Wat die die arme beesten allemaal heeft aangedaan :')

Zij mocht vroeger nooit hamsters, maar kocht ze dan stiekem toch. Ze hield die hamsters dan in een kooi in achterin en onderin haar kledingkast. Op een dag vond ze een van de hamsters een beetje mager. Die heeft ze vervolgens in het voederblik gestopt zodat ie 'zichzelf bij kon eten' :') Deksel erop, klaar is kees. Een paar dagen later dacht ze aan de hamster, en opende het blik en vond daar een hele dikke dooie hamster :')

Nadat ze al een aantal hamsters had versleten zei ze tegen haar moeder: 'Mam ik ga even Bolletjes kopen!' En toen kwam ze met 2 hamsters thuis. Haar moeder vroeg wat dat te betekenen had, had ze haar Hamsters allebei Bolletje genoemd. Ze is dus wel degelijk Bolletjes wezen kopen :')

En een hamster in een loopbal doen, die in een kamer met de kat neerzetten en dan weglopen was ook favoriet.

Arme, arme beestjes :(:)

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 11:47

Mijn oma had vroeger een telefoon op de slaapkamer waarmee ik en m'n zusje dan zomaar een nummer intypte en gingen bellen en als ze opnamen hoi zeggen en snel ophangen. De meeste mensen belde nooit terug maar 1 meneer had schijnbaar nummerherkenning en belde terug. Mooi dat wij niet zouden opnemen, dit deed m'n oma dus beneden en die maar zeggen dat ze écht niet gebeld had.

Parfummetjes hebben wij ook gemaakt. Ook gingen wij altijd lieveheersbeestjes en pissebedden verzamelen. Die deden we dan in bakjes maar ze mochten uiteraard niet dood gaan. Mijn vader wist heel veel van de natuur wist ik dus wij gingen dan ook naar hem toe om te vragen wat we ze te eten en drinken moesten om ze in leven te houden. Uiteraard waren dat dingen die wij niet konden regelen dus vonden we dat ze het maar met blaadjes moesten doen. En dan ook nog gek opkijken als ze de dag erna dood waren.

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 00:24

Zelf heb ik ook wel de nodige acties uitgehaald, maar mijn vriend wint het toch echt.. Zijn vader had vroeger een zwarte (redelijke dure) sportwagen. Maar mijn vriend vond blauw veel mooier en er stonden toevallig spuitbussen verf in de garage :D Hij heeft toen 'als verassing voor zijn vader' de auto deels 'overgespoten' :D Gek genoeg was zijn vader niet zo blij me alle lichtblauwe vlekken en strepen :D

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 00:58

Yelly schreef:
Zelf heb ik ook wel de nodige acties uitgehaald, maar mijn vriend wint het toch echt.. Zijn vader had vroeger een zwarte (redelijke dure) sportwagen. Maar mijn vriend vond blauw veel mooier en er stonden toevallig spuitbussen verf in de garage :D Hij heeft toen 'als verassing voor zijn vader' de auto deels 'overgespoten' :D Gek genoeg was zijn vader niet zo blij me alle lichtblauwe vlekken en strepen :D

_/-\o_ kijk papa speciaal voor jou :')
zie het al helemaal voor me :j

mijn man die deed vroeger ook iets waar ik wel om moest lachen.
zat hij in klasje 1 toen hij 4 was.
en als papa dan midag dienst had liep hij weg van school en ging hij naar huis.
en zijn moeder werd nooit boos.
(school was tegen over zijn huis en daar reed nooit verkeerd dus echt gevaarlijk was het niet)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 03:34

Collectante aan de deur terwijl moeder boven staat, naar boven gillen MAMA weer zo een prutsmuts die geld moet hebbenhad als 5 jarige net iets gehoord over prutsmutsen en geld van een neef op een familieverjaardag.
Waarop moeders van boven roept kind dat mag je niet zeggen pak maar €0,50 en doe maar in de bus, waarop ik braaf een briefje van €50,- in de bus deed en bleef volhouden dat ze 50 had gezegd.

Eentje van mijn vader, hij had een hamster met jonkies maar vond het net aardbeien dus had ze weggegooid toen hij met zijn rode handje bij oma kwam en deze vroeg wat het was bleef hij bij hoog en laag volhouden dat hamsters echt geen aardbeien mogen en vervolgens niet wilde zeggen dat hij ze door de wc had gespoeld.

En van de zoon van een vriendin zijn hamster bewoog niet meer dus besloot hij hem zelf maar te begraven in de tuin.
Mooie ceremonie erbij, tot een halve dag later er ineens een hamster door de tuin heen liep, waarop hij gillend naar binnen rende al schreeuwend naar zijn moeder, papa had toch gelijk je bent een heks!heeft me vriendin nog veel moeite gekost om dat hem uit zijn hoofd te krijgen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:20

Ik krijg opeens de drang om een stel hamsters aan te schaffen en deze te beschermen met mijn leven :=

Zo te horen hadden zij al lang een bedreigde diersoort moeten zijn :')

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:39

kinderen en dieren ( beter gezegd, hamster) gaan niet goed samen :P

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:32

Gentlegiant schreef:
Wat komen hier briljante dingen voorbij!

Ik had zn langhaar cavia en die had de haren rechtop staan genaamd Spikey
Echter vond ik dat hij in de douche moest
Toen heb ik de afvoerbak in de keuken vol met lauw warm water laten lopen cavia gewassen en toen kappertje gespeeld _O-

Ik heb nu langharige cavia's en die doe ik ook regelmatig in bad en dan moeten ze ook maar gelijk naar de kapper :').
(is wel echt nodig dan ;P)

Mijn vriendin haar zusje had ook een keer stiekem een hamster gekocht en omdat dat geheim moest blijven heeft ze die maar onder het bed van mijn vriendin verstopt :+. Die dus wakker werd van het geluid en haar ouders riep _O-

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:57

Op de basisschool mocht je in de pauzes en na school nooit binnen zijn, maar wij ondeugd wouden toen alles doen wat niet mocht :P
Dus wij na school onder de computers zitten en wachten totdat alle leraren weg waren (excl. directeur) en dan gingen we los in het lokaal :+ Haha vet gelachen daar, als we het zat waren gingen we naar huis, als we het idee hadden dat de directeur kwam gingen we door het raam :')

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:28

ik was een kind dat altijd duidelijk aanwezig was, zeker met een vriendin waarmee ik altijd omging, toen kwam zij bij mij spelen en hadden we bij haar thuis eerst allemaal lippen stift en make up van der moeder meegenomen en bij mij thuis onze hele gezicht vol gelippestift met poppetjes en al, even later dacht mijn moeder goh wat zijn ze stil is ze gaan kijken stonden we daar met onze knal rode bekkies met lippenstift erop, bleek het hele dure lippenstift te zijn dus moeders aardig boos maar toch wel lachen :+

hmm even denken wat nog meer

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:32

oja, eieren gestolen op de kinderboerderij samen met mijn nichtje, toen kwam de boer achter ons aan rennen :+

opdezelfde kinderboerderij vast gezeten met me hand in een put omdat ik dacht dat er iets in lag :')

met mijn nichtje, sneeuwballen gegooit op een paar jongens toen we bij me opa en oma waren, toen renden ze achter ons aan om op ons te gooien maar wij renden snel naar binnen, is mijn opa heel erg boos geworden op die jongens maar wist niet dat wij begonnen waren :')

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 19:34

Wat een mooie dingen hier! Ik ben druk bezig met filmen, sommige geheimen zal ik gebruiken!
Laat maar komen!

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:36

Ik was 5 en boos op mijn broertje van toen 2,5 jaar. Toen ik hem duwde viel hij met zijn hoofd op een paaltje, gat in zijn hoofd en bloeden als een rund. Daar schrok ik zo van dat ik mijn moeder riep: 'MAMAAAA J. STRUIKELDE EN VIEL'. Het was echt een flinke hiep en moest ook gehecht worden. Geloof dat ik het pas heb opgebiecht toen ik 18 was :7

Ik was helemaal gek op Mercedes tekens en die sloopte ik van auto's af :o. Dus alle Mercedessen in de buurt waren logo loos, behalve die van mijn pa... Niemand snapte er wat van en ik had een bakje vol met die dingen ergens achter in de schuur :7

Mijn moeder vroeg zich af hoe het kon dat er chocola aan de binnenkant van mijn trui en op mijn hemd zat. Had gezegd dat er een stukje IN mijn trui was gevallen bij het eten, best logisch! In werkelijkheid had ik 4 repen chocola gestolen in de supermarkt. Was toen 8 ofzo...

Ik hoop echt dat mijn dochter niet op mij gaat lijken :D

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:43

Mijn moeder had vroeger een oppas die zij zag als een soort tweede moeder.. en wij hadden dus 3 oma's ;) zij werd op een gegeven moment ziek.. en alle kinderen mochten afscheid komen nemen.. ik wilde perse mee.. en dat mocht.. maar ik mocht niet bij haar in de kamer komen.. want oma zag er heel gek uit en lag toch alsmaar te slapen..

ik heb toen tegen mijn moeder gezegd dat ik naar de wc moest en ben stiekem bij haar langs gegaan (naar mijn idee heeft ze me zelfs nog even aangekeken.. maar mijn moeder heeft later gezegd dat ze eigenlijk al een tijdje alleen maar sliep en niet meer echt wakker was dus of dat waar is?? *was nog jong*)

maar ik heb dat dus nooit tegen iemand durven vertellen.. omdat mijn moeder me vertelde dat ik niet langs mocht gaan en dat toch stiekem heb gedaan!

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:38

Hihi, leuk om al die verhalen te lezen :D
En wat zitten er een aantal dierenbeultjes tussen zeg!!

Onze basisschool lag naast een andere school die al jaren leeg stond. Dat was natuurlijk VERBODEN terrein!! Je kon via een VERBODEN deur via de ene school naar de andere... Wij konden het natuurlijk niet laten om af en toe eens te spieken in die leegstaande school... Vraag me nu nog af wat daar nu zo spannend aan was...

1 keer in de week hadden we blokfluit les, na de les mocht je 1 dropje pakken uit een potje.
Was niet zo'n groot potje, dat kan ik me nog herinneren maar hij was wel altijd helemaal leeg op het einde :D En ik had echt maar 1!! dropje gepakt :D

En verder vonden we het errug leuk om kleine stokjes te zoeken, deze door de hondenpoep te roeren en deze dan in de rode TNTbrievenbussen te doen.. :P

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 20:41

_June schreef:
Ik was helemaal gek op Mercedes tekens en die sloopte ik van auto's af :o. Dus alle Mercedessen in de buurt waren logo loos, behalve die van mijn pa... Niemand snapte er wat van en ik had een bakje vol met die dingen ergens achter in de schuur :7

Hahahaha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 21:02

Cherry schreef:
Ik heb ooit eens 2 speelgoedjes genomen bij de tandarts ipv 1 O:)

wow reaaaally badass :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:00

Oh.. Mijn ouders hadden/hebben altijd 2 á 3 varkentjes, gewoon voor de leuk. Maar op het gegeven moment worden die naar de slager gebracht :(:) Op een dag was het zo ver. De varkentjes waren groot en mijn ouders hadden honger. Dus de varkens werden naar de slager gebracht. Mijn broer en ik kregen heel streng te horen dat we absoluut in de auto moesten blijven enzo. Kindjes van 8 en 9 zo nieuwschierig als ze zijn toch stiekem naar de deur sluipen en binnen kijken. Nouuu! Wat ik daar toch zag?! Ik heb maanden niet kunnen slapen, maar heb het mn ouders nooit durven opbiechten dat ik stiekem toch had gekeken :oo

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:57

Ik 'pikte' altijd snoepjes uit de snoeppot en gaf dan mijn broertje de schuld :')