NeverGiveUp schreef:Had ik geen zin in
.. Het staat er een paar posts boven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loveidefix schreef:Ik wil een man die wel zonder mij kan, maar dat niet laat merken![]()
Hij moet mannelijk zijn (op elk front), maar in ben een blijf een meisje, en geen ''mattie'', dus lief doen
![]()
Verder eis ik iemand met een babbeltje, anders praat ik alleen maar![]()
Humor vind ik ook belangrijk. Hij hoeft geen comiek te zijn, maar wel durven te lachen.
Een man met liefde voor paarden is altijd mooi meegenomen, als het maar geen hooggevoelige/snel geemotioneerde jongen is, laat het zeuren en mekkeren maar aan mij over (haha, nee valt wel mee, ik zeur niet zo veel, gemmiddelt gok ik zo)
Een jongens met zelfvertrouwen is ook altijd leukzolang die maar niet in elke spiegen/raam die we tegenkomen zichzelf en zijn sexyheid gaat bewonderen
![]()
Nou... schik ik je af of niet?
loveidefix schreef:Mm.. ligt er een beetje aan, maar ik heb er soms wel last van dat ik iets heb besloten en dan denk, o jee.. das niet handigmaar meestal kan ik het dan zonder mensen te irriteren of pijn te doen wel weer rechtzetten
Keuzes maken vind ik over het algemeen niet heel moeilijk
ik ben niet echt een afwachter dus haha.
Wat voor werk doe je?
loveidefix schreef:Haha, dat moet je dan idd maar hopen.
Maarja.. verkeerde keuzes maken is wel heel menselijk en daar leer je alleen maar weer van![]()
Ik werk niet full-time, zit nog op school ..
Verder geef ik paardrij les op mijn shetlander
Ik vind het toch jammer dat je al 24 bentmijn ouders doen me wat als ik met zon oude jongen kom opdraven
![]()
Al snap ik dat ook wel.. meeste mannen van 24 willen rond hun 30e als ze vaste relatie hebben ook wel kindertjes. Ik ben over 6 jaar 23 en dan wil ik echt nog geen kindertjesvoorderest is het volgens mij niet zon probleem haha.
loveidefix schreef:Kan ze uploaden met tinypic.com, en dan plak je de url tussen het knopje Img
Edit: dus tussen [img]...[/img]
Jeanine93 schreef:Uhh loveidefix, ben je nou echt serieus geïnteresseerd?Lijkt wel of sommige mensen nog nooit een man gezien hebben, laat staan mee gepraat.. Achja dan maar over internet he
Even, dit is Bokt, geen datingsite.
Oh TS en dit is waarom het op mij steeds overkomt alsof je op zoek bent naar een date. Nou succes allemaal verder haha..
Jeanine93 schreef:Uhh loveidefix, ben je nou echt serieus geïnteresseerd?Lijkt wel of sommige mensen nog nooit een man gezien hebben, laat staan mee gepraat.. Achja dan maar over internet he
Oh TS en dit is waarom het op mij steeds overkomt alsof je op zoek bent naar een date. Nou succes allemaal verder haha..
Anthea schreef:Jeanine93 schreef:Uhh loveidefix, ben je nou echt serieus geïnteresseerd?Lijkt wel of sommige mensen nog nooit een man gezien hebben, laat staan mee gepraat.. Achja dan maar over internet he
En dan is ze 17, nog niet eens een foto gezien en er word al gepraat over 'ojee mijn ouders en dan zo'n oude jongen!!'Klinkt erg desperate, sorry