Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amber2588 schreef:@Goodwin: ik weet dat dit een heel erg voor de hand liggende gedachte kan zijnmaar ze doen je toch niks? of wel? (behalve dan dat het een heel klein beetje freaky is dat er iemand naar je kijkt als je naar de wc gaat
), de meeste geesten zijn vriendelijk en soms enigzins nieuwsgierig, ze hebben de tijd, dus...
xYaartje schreef:Heb net even het topic gelezen en ook ik geloof er in
Ik voel zelf geesten (Zie ze niet), geloof ook in vorige levens zoals amber2588. Maar ook bij mij zijn er inderdaad wat dingen voorgevallen waardoor ik in ze geloof. Had bij mij in huis hier vanaf juli 2010 tot 3 weken terug een geest in huis wonen, hij zat vast aan de kast die ik overgenomen had van andere mensen, samen met mijn alternatieve therapeut (Die mij helpt om er goed mee om leren te gaan, mee leren te communiceren, ze naar het licht te kunnen zenden en om mijn geest en lichaam in balans te brengenen mijn ware 'ik' te vinden).
Met behulp van haar heb ik die geest naar het licht gestuurd, dat was zo iets moois! Heb gezien hoe hij overleed, ik weet waar hij gewoond heeft en op het einde zei hij nog 'bedankt'. Het ontroert me nog altijd als ik mijn vrienden dat vertel (Degenen die er in geloven), het mooiste wat je kan krijgen als je een geest helpt van aarde weg te komen en zijn rust te vinden, is het woordje 'bedankt'.
Echter kan ik ook via msn voelen of als ik met mensen praat hoe een mens zich voelt, kon ik vroeger niet, maar sinds ik die sessies volg, komt alles in mij los en leer ik meer en meer van wat ik kan en voel, vanochtend zijn we ook gestart met Quantom Touch, wat ik uiteindelijk wil gebruiken op mijn eigen dieren en evt. van vrienden
susannex schreef:Tancreda4 schreef:Ja ik geloof er zeker in, dat er meer is, en ook dat je met overledenen kan communiceren. Zelf heb ik er geen ervaringen in, gelukkig maar, wnt ze zien of horen lijkt mij dood eng.
Ja is ook eng en raar maar ergens ook wel gaaf..kazan schreef:Ja ik geloof er ook in,Kan niet met ze praten ofzo maar heb wel een keer mijn oma ''gezien'' en 2handen op mn schouders gevoelt op de begraafplaats.
Ik zou wel iemand willen ontmoeten via internet ofzo die het voor mij zou kunnen en willen,heb een hoop onbeantwoorde vragen(vindt maar eens zo iemand)
vind eng die handen die je dan kan voelen.
Ja inderdaad op begraafplaatsen heb ik daar ook altijd last van. Heb altijd het idee dat er mensen om me heen zijn/lopen.
)Annettu_ schreef:Ik geloof er geen zak van. Zware onzin. Waarom ? Omdat er superveel 'roddels' zijn. Big foot-Monster van Lognes- Weerwolven-Heksen... Spoken
Het slaat nergens op.
Dat stralen en genezen, Of over het verdriet van een dierbare heenkomen. Soort van placebo achtig gedoe
Annettu_ schreef:Dat stralen en genezen, Of over het verdriet van een dierbare heenkomen. Soort van placebo achtig gedoe
Mijn excuses. Ik geloof gewoon niet in geesten en al dat eromheen. Het is wel intressant maar hoe weet iemand nou zeker dat er 'contact' is. En niet alleen in je hoofd afspeelt ? Als je iets wilt zien dan zal je het zeker zien. 
verder van die standaard dingen als de radio die harder/zachter of uit gaat, er iemand van de trap af loopt (luid gekraak en voetstappen) terwijl er verder niemand thuis is, vreemde tekst op mijn whitebord 's morgens (kan ook zijn gaan slaapwandelen?).
Annettu_ schreef:Sorry als het onrespectvol overkomtMijn excuses. Ik geloof gewoon niet in geesten en al dat eromheen. Het is wel intressant maar hoe weet iemand nou zeker dat er 'contact' is. En niet alleen in je hoofd afspeelt ? Als je iets wilt zien dan zal je het zeker zien.
Heb wel eens meegemaakt dat op de begravenis van mijn oma ik de deur van de auto met geen mogelijk heid open kreeg en dus helemaal naar voren moest kruipen om eruit te kunnen. De begravenis die ik had gezien is voor mij traumatisch afgelopen. Ik vind het moeilijk om te geloven dat mijn oma de deur dichthield. Of gewoon het slot van de auto kapot was.
Eerst zelf zien/meemaken, dan geloven. Maar mijn moeder heeft met verschillende mensen gesproken die dingen hebben verteld die ze gewoon echt niet konden weten en zo zijn er wel meer mensen in m'n omgeving met ervaringen enz waardoor ik er nu 100% in geloof. Annettu_ schreef:Sorry als het onrespectvol overkomtMijn excuses. Ik geloof gewoon niet in geesten en al dat eromheen. Het is wel intressant maar hoe weet iemand nou zeker dat er 'contact' is. En niet alleen in je hoofd afspeelt ? Als je iets wilt zien dan zal je het zeker zien.
Heb wel eens meegemaakt dat op de begravenis van mijn oma ik de deur van de auto met geen mogelijk heid open kreeg en dus helemaal naar voren moest kruipen om eruit te kunnen. De begravenis die ik had gezien is voor mij traumatisch afgelopen. Ik vind het moeilijk om te geloven dat mijn oma de deur dichthield. Of gewoon het slot van de auto kapot was.
En Derek Ogilvie is 1 van de velen. Char geloof ik bijvoorbeeld totaal niet in.