Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:49

jamiroquai schreef:
Luier verschonen in een pashokje- en dan de (poep)luier laten liggen....
Of:
Een hond die onder een kledingrek poept en geen baasje die even vraagt offie het kan opruimen!

Een hond die in een winkel poept? Die laat je toch buiten?

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:51

Neuh, waarom zou je? :o?

Als je maar asociaal genoeg bent! :=

Anoniem

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:53

Als jij achter mensen fietst, en je belt. En je vraagt netjes of je er langs mag, gewoon nog stuk met 3mensen langs elkaar blijven fietsen..

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:54

Haha, dat is net zoiets als dat wanneer je belt, (vooral oudere) mensen eerst nog breder gaan fietsen. Maar dat vind ik niet asociaal, waarschijnlijk schrikken ze zo en weten ze niet wat ze moeten doen :')

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:55

Fietsers die 7 km per uur fietsen en hun fiets nog nét even voor jouw scooter op het fietspad gooien, waar je amper kan inhalen.
Dat vind ik nou zo asociaal. Wacht dan even twee tellen, dan kan je achter mij en heeft niemand er last van.
Of met zijn drieën naast elkaar blijven fietsen, terwijl je mijn scooter aan hoort komen -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:57

Anneert schreef:
Haha, dat is net zoiets als dat wanneer je belt, (vooral oudere) mensen eerst nog breder gaan fietsen. Maar dat vind ik niet asociaal, waarschijnlijk schrikken ze zo en weten ze niet wat ze moeten doen :')

Ik vind dat als je wel een paar jaar fiets ervaring hebt, en als de gene die achter je fietst, alsjeblieft vraagt of hij of zei erlangs mag. Dat het dan wel echt duidelijk is :+

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:57

dat ik met de scooter voor het zebrapad stop en een moeder mer kind voor laat, en er vervolgens een of andere knulletje in zijn pappa's golf gti gaat toeteren, en wanneer ik weer rijd mij rechts op een cintemeter afstand inhaalt en mij dus bijna plat rijd :(
of een 45 km/pu wagentje die mij op de scooter op drukt(men scooter loopt 55) waar ik 50 mag en vervolgens op een dubbele rotonde mij aan de binnenkant inhaalt en me zo erg afsnijd dat ik in de berm viel :(
gelukkig hebben mensen me overeind geholpen maar helaas reed ie door en heb ik geen kenteken :(
bah

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:58

Anneert schreef:
jamiroquai schreef:
Of:
Een hond die onder een kledingrek poept en geen baasje die even vraagt offie het kan opruimen!

Op mijn werk mogen honden naar binnen en het gebeurt echt schrikbarend vaak dat de honden gewoon onder het toeziend oog van de baas staan te piesen tegen een stelling aan, waarna baas vervolgens gewoon vrolijk doorloopt... Walgelijk! -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 17:58

lauraP schreef:
Fietsers die 7 km per uur fietsen en hun fiets nog nét even voor jouw scooter op het fietspad gooien, waar je amper kan inhalen.
Dat vind ik nou zo asociaal. Wacht dan even twee tellen, dan kan je achter mij en heeft niemand er last van.
Of met zijn drieën naast elkaar blijven fietsen, terwijl je mijn scooter aan hoort komen -:(-

Dat doe ik meestal wel met een groep. Maar wij rijden op een fietspad waar scooters NIET mogen komen. Dus daar is het allemaal irritant en asociaal als ze er wel komen :P Maar ik weet hoe het voelt als je er niet langs mag.. ;)

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:00

Een sulky die je keihard voorbijdraaft op een bospad terwijl je zelf relaxed op je knol zit.

Of een peloton wielrenners die langs je paard scheren op de weg..

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:01

bij ons stond laatst ook een hond in de winkel te pissen... heb meneer er even vriendelijk op gewezen en wat papier in de hand geduwd om het op te vegen!!!

en dan van die mensen die een stuk hout nodig hebben in een maat die de winkel niet verkoopt.... laten zagen dan maar en voor een zelf bedachte prijs proberen af te rekenen.....? dacht 't niet piet!!!

enne mijn scooter horen ze soms ook niet... heeft nikt te maken met die oordopjes met muziek die ik nog hoor op m'n scooter...

lenaa_tje

Anneert schreef:
jamiroquai schreef:
Of:

onze puppy heeft ook een keer in de tuinland gepoept (ja leuk laten we de hond mee nemen mag die ze eigen speeltje uitkiezen idee :+ ) wel natuurlijk zelf opgeruimd en even papier gevraagd bij de balie ;) in een kleding winkel vind ik het een ander verhaal helemaal omdat daar tapijt ligt meestal en met kleding vind ik dat niet fris
en als dat gebeurt schaam je je natuurlijk wel kapot ik wel tenminste
Laatst bijgewerkt door lenaa_tje op 12-04-11 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

little_birdy

haha die zijn ook irritant ja ik heb dat ook vaak fietsers met zen 3en naast elkaar waar ik wel mer de scooter mag komen die je dan ook echt aankijken van ja wat?
meestel als ze echt niet aan de kant gaan rij ik er bijna tegenaan dan willen ze in een keer wel opzij

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:02

Wij hebben een koffie-automaat in de winkel staan (waar je ook thee uit kan drinken :P). En een klant vertelde dat een oudere mevrouw theezakjes zag tellen en deze gewoon in dr jaszak stak. Hierbij uiteraard triomfantelijk lachend om je heen blijven kijken :)

En ik vraag me ook altijd af waarom ik toch zo vaak gesprekken moet aanhoren die aan de andere kant van de trein gemaakt worden met mensen die op een vierkante meter van elkaar afzitten.... Kan het soms alstjeblieft iets zachter?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:08

fresley schreef:
Anneert schreef:

Ik vind dat als je wel een paar jaar fiets ervaring hebt, en als de gene die achter je fietst, alsjeblieft vraagt of hij of zei erlangs mag. Dat het dan wel echt duidelijk is :+

nou dat heb ik wel altijd hier in het bos. Loopt een geasfalteerd pad, maar is toch echt een fietspad en geen voetpad. Die moeten officieel op het zand/grind paadje. Maar als er dan een hele kudde breeduit loopt met buggy's, honden en weet ik het, en je belt, gaan ze eerst alle kanten op zodat je er nog minder goed langs kan, pas daarna gaan ze echt aan de kant (waarvoor je dus al hebt moeten stoppen). En sommige kijken je nog boos aan ook (want die denken dus waarschijnlijk dat het voetpaden zijn).
Maar ik heb er verder niet zoveel last van, ik wacht wel ff hoor.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:09

Passagiers in het vliegtuig:
- kinderen op de stoel verschonen, waar jij later lekker met je hoofd tegenaan ligt
- Luiers uitwassen in de toilet wasbak en deze aan het plafond laten drogen
- Benen in het gangpad zodat de stewardess er niet langskan
- Oordopjes ophouden met muziek als je wat te drinken wordt aangeboden
- Schoenen uitdoen als je giga zweetvoeten hebt zodat het hele toestel mee kan genieten
- Teveel drinken en vervolgens jezelf en je buurman onder spugen
- Erg hard door de vliegveiligheid's demo heenpraten
- Trekken aan het schort of de arm van de stewardess
- Op een rij van 5 stoelen gaan slapen, en dan net doen of je slaapt als er wat van gezegd wordt
- Als je koffer niet in de bagagebakken past deze in het gangpad zetten en zelf gaan zitten
- Kleine kinderen chips laten eten, die vervolgens de hele zak omgooien en er dan doorheen lopen
- Als de stewardess langskomt met het eten, dit zelf al uit de trolley pakken en niet op je beurt wachten

Zo kan ik nog wel even doorgaan :=

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:09

xmarliez schreef:
Een kennis van ons ging op vakantie en had de buurman gevraagt op de kippen, paard en konijnen te passen. Toen ze terug kwam had hij alle kippen verkocht :') 'het was te veel werk' :') ook al zo iets.. Geld hebben ze trouwens niet terug gekregen. Ongelofelijk asociaal gedrag.

Okee hier moest ik wel even om lachen haha :o

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 18:11

_Noah schreef:
Passagiers in het vliegtuig:
- Luiers uitwassen in de toilet wasbak en deze aan het plafond laten drogen

Das echt goor. Waarom gebruiken mensen niet gewoon wegwerpluiers?

In dezelfde categorie:

mensen die hun kind midden in een restaurant verschonen, het liefste op de grond voor een deur.

_Noah

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:15

Ja terwijl in dezelfde ruimte eten geserveerd wordt.. bah..

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:20

fresley schreef:
lauraP schreef:

Dat doe ik meestal wel met een groep. Maar wij rijden op een fietspad waar scooters NIET mogen komen. Dus daar is het allemaal irritant en asociaal als ze er wel komen :P Maar ik weet hoe het voelt als je er niet langs mag.. ;)

Ik mag met mijn scooter op elk fietspad hier in de buurt komen, bij mij in de buurt is er niet zo'n bord met letterlijk 'fietspad'. Anders rij ik daar natuurlijk niet en zou ik ook niet lopen te klagen.

Nog leuker: Tegenliggers op dezelfde weg. Ik heb een (snor)scooter met windscherm en dus neem ik gewoon veel ruimte in beslag.
En trouwens, het is niet zo dat ze mijn scooter niet horen. Die kan je echt niet missen, of je moet echt stokdoof zijn :D
Leuk, zo'n broer die wel een leuke nieuwe uitlaat voor je heeft haha
Laatst bijgewerkt door lauraP op 12-04-11 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:21

8nnemiek schreef:
Langs de file op rijden over de vluchtstrook := Dat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook :=

Ja dat vind ik ook aso..

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:25

Vanochtend in het verkeer: Een meneer had zijn auto een meter of 15-20 voor een stoplicht op de meest rechter rijstrook stilgezet met zijn alarmlichten aan. Iedereen die dus op die rijstrook moest zijn moest dus een stilstaande auto inhalen om aan te sluiten bij het stoplicht. Kan natuurlijk gebeuren als je auto pech heeft, maar een klein momentje later kwam zijn vrouw/vriendin de AH uitlopen met een tas vol met boodschappen in haar hand... >;)
Hij had daar in feite dus gewoon geparkeerd. Idioot 8)7

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:28

Jezelf uitnodigen op een feestje en dan niet eens een kado'tje geven,dat vind ik zo Aso en onbeschoft.
Een openbare invalide parkeerplaats bij de winkels aan jezelf toe eigenen,omdat je toevallig boven die winkel woont.De man heeft wél een invalide parkeerkaart,maar ik vind het aso om er je privé parkeerplaats van te maken.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:30

Ik hoor net dat een of ander rotjoch een vriendin van mij in haar rug heeft getrapt toen ze uit de bus stapte, omdat ze niet voor zijn vriend met groeipijnen wilde opstaan! -:(-
Nou moet je wel weten dat mijn vriendin het lichamelijk en geestelijk erg zwaar heeft nadat ze is aangereden door een auto.
Ik wordt hier zo boos van!

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 18:34

jamiroquai schreef:
Een sulky die je keihard voorbijdraaft op een bospad terwijl je zelf relaxed op je knol zit.

Of een peloton wielrenners die langs je paard scheren op de weg..

Ook gewoon een peloton wielrenners die midden op de weg rijden, terwijl ze zien dat er een auto aan komt! En gewoon op het midden blijven rijden.