Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:31

Betteke schreef:
Met heel veel levenservaring. :D

Maar je leert nog eens wat, nooit geweten dat pijpen erger dan seks is. _O- _O-

_O- Wist jij dat niet? :?

:D

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:32

Zo deden wij dat.

Afbeelding

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:33

Betteke schreef:
Zo deden wij dat.

Afbeelding

Hoor ik hier een beetje heimwee naar vroeger? :D

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:33

Absoluut. :D

050206051012

Re: Hoe ga ik hier nou weer mee om....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:34

Ik ben ook heel conservatief.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:35

Voor Electra en Betteke :(:) :D

franka75

Hoi deze jongens zijn natuurlijk wel fout meisje kijk alsjeblieft uit want voor je het weet heb je problemen zoals deze of veel erger.
Dat dit gebeurd is heel vervelend maar helaas gebeurd dat maar al te vaak. Ga naar de directeur en vertel het verhaal of een vertrouwens persoon van school en je ouders om deze jongens te stoppen want ze hebben totaal geen respect blijkt wel.
Vanavond was er ook een programma over loverboys en geloof me die zijn heel erg gevaarlijk. zodra je het niet vertrouwd maak dan dat je wegkomt.

lovestimba schreef:
Eigelijk slaat dat nergens op waarom mogen jongens dat eel en wij zijn gelijk fout
Laatst bijgewerkt door franka75 op 30-03-11 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Janiniie

En waarom trek jij je ook alweer de mening aan van mensen die IMO dom genoeg zijn om dingen te geloven, die niet gebeurd zijn?

Om een ONS ben je nog geen sletje, en kan je nog steeds eigenwaarde hebben.. Maaaar... een ONS op je zestiende, tsja ik ben zelf ook zestien en ik zou het toch niet zo snel doen..
( Na bepaalde ervaringen vanuit mezelf & andere wil ik gewoon geen maffe kerel aan mn lichaam )

Maaaar dat is weer een totaal ander discussie punt.
Stel je zelf deze vraag(en)?

Vond je het fijn?
Bleef & blijf je bij je eigen gevoel?
Waarom trek je je iets aan van een ander die werkelijk geen zák met je te maken heeft?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 23:33

MamboBeach schreef:
Voor Electra en Betteke :(:) :D

Why?
Als mijn man nog haar had gehad, had ik hem ook nog steeds naar mijn hut gesleurd, maar hij heeft geen haar (meer) :D

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 08:20

@Niinatjuh, wat in vredesnaam betekent "bij je eigen gevoel blijven"? :?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 13:29

Betteke schreef:
@Niinatjuh, wat in vredesnaam betekent "bij je eigen gevoel blijven"? :?

Ik denk dat ze bedoelt of ze er wel echt zelf achter stond, het hele gebeuren daar op de eerste verdieping.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:48

Electra63 schreef:
Nou, eerlijk gezegd, snap ik het niet helemaal :D .
Dit heeft niets meer met TS te maken, zij is niet vreemd gegaan, maar heeft een ONS gehad en wordt daar voor veroordeeld. En geloof mij maar, dat gebeurt bij jou op de faculteit ook en later bij jou op het werk en misschien ook wel in je straat, en dan bedoel ik dus vreemd gaan of een ONS

Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen :D

Ik probeer juist te zeggen dat ik het volledig met je eens ben, dat de maatschappij niet alleen uit studenten bestaat en ik geloof ook 100% dat het er bij mij op de faculteit net zo aan toe gaat als er in de statistieken aangegeven wordt, alleen wordt het allemaal wat anders (tactischer?) aangepakt, meestal wordt er geen ONS of een 'persoon om mee vreemd te gaan' binnen de faculteit (=groep studenten die hier rond loopt) gezocht, maar daarbuiten, om roddels te voorkomen, net zo goed als je later liever niet een ONS doet met een collega, en al helemaal niet als iedereen weet dat hij/zij een vriendin heeft. Je zoekt je 'sekspartner' liever ergens anders uit. Dit is het gevolg van (levens)ervaring, je kent de risico's ervan, de kans dat er geroddeld wordt, dat je erop aangekeken wordt, enz..

Het klopt, het heeft weinig met de TS te maken, het was meer een discussie die los daarvan ontstond, door de opmerking over studenten. Ik reageerde alleen op Lisann (dus niet op de TS) die het studentenleven aan haalde. Vandaar dat mijn reactie eerder specifiek op studenten gericht was, omdat ik het niet met haar eens was dat studenten allemaal dronken en/of stoned met alles en iedereen in bed duiken. Dat was de opmerking waar ik tegen in ging.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:56

Haha,
Ok. Vooropgesteld dat ik het ook niet slim vind dat een 16-jarige een ONS heeft, maar vind ik het wel te ver gaan dat TS een slet wordt genoemd. Sommigen hier zijn nog roomser dan de Paus, maar dat is meestal op Bokt. Iedereen heeft een mening, knalt die mening neer en houdt vast aan die mening.
Ik zou zelf dit soort dingen/zaken nooit op het internet zetten met een "gevuld" profiel.
Mensen kunnen soms niet de gevolgen overzien van de Social Media.
Werknemers van onze instelling hebben ook een protocol ontvangen, omdat men van alles op Twitter, FB of Hyves zet en wij wel met de privacy van patiënten te maken hebben. Maar we gaan nu wel erg off-topic.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 16:30

Ben ik weer! :D Lees erg veel reacties dat meisjes van 16 jaar niet in staat zouden zijn de gevolgen van hun daden in te schatten. Lieve mensen, ik, met mijn 29 jaar heb een paar maanden geleden nog een stomme fout gemaakt waarvan ik nu denk: ´moest dat nou echt?´. Natuurlijk komt verstand met de jaren en sommige mensen doen sommige dingen echt niet meer na 1 keer. Maar ja, liefde (en soms ook gewoon wat aandacht en goede seks) maakt nou eenmaal blind. Af en toe.
Ik weet overigens zeker dat er zat oudere dames zijn die ook af en toe nog lekker ouderwets de fout ingaan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 21:31

Er is hier wel een oudere dame: Betteke, maar of die fouten maakt? :D

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 21:32

Nooit. :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 21:39

:roll:

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 01:34

Ik weet niet of ik nou met huilen of lachen met je topic. Ik heb niet onder een steen geleefd, maar heb zelf nooit geen ONS gehad. Ik heb er geen problemen mee als anderen het wel doen.
Maar je bent ik mijn ogen nog te jong daarvoor.
Voel je je niet goed hierover dan heb je een les geleerd vond je het geweldig denk zou ik er voor zorgen dat het niet zo'n openbaar nieuws wordt. Als iemand jouw zoiets prive vraagt zou ik de volgende keer antwoorden dat het ze geen moer aangaat -:(- ? En anders vragen met wie hun allemaal naar bed gaan?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 14:27

Bij je eigen gevoel blijven is IMO Je zelf zijn, & achter je keuzes staan je fijn voelen bij wat je doet en zegt..:)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 11:54

Jennasilver schreef:
Ik weet niet of ik nou met huilen of lachen met je topic. Ik heb niet onder een steen geleefd, maar heb zelf nooit geen ONS gehad.

Dus altijd een.. :') ! _O-

Tja, het is dus nu gewoon even door de zure appel heen bijten! Je wilde die appel zelf hebben, nu moet je 'm ook opeten ook!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:15

Ik denk dat je nu ook wel gemerkt hebt dat het niet slim was ts? xD

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:33

Gereageerd heeft ze in elk geval nooit meer :')

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 12:59

Gut...

enige wat je zou kunnen zeggen op zo'n moment is:
"Weet je, jullie zijn allemaal zo bang dat er over jullie gel*lt wordt, dan jullie zogenaamde wereldverbeteraars zijn en als jullie je tijd nou eens steken om je eigen leven wat op te leuken, hoef je je niet meer zo druk te maken om andermans leven, ik heb alleen aan mezelf verantwoording af te leggen en degene die het wat aangaan".

Je maakt je met bovenstaande zin niet zo geliefd denk ik, maar hé, kwaad is nu toch al geschied en je komt dan wel wat sterker over ipv de uitspraken die je hier verder doet.

Verder moet je uiteraard helemaal zelf weten wat je met je leven doet en met wie je het in je leven doet :P Gelukkig doe je het veilig..enige wat ik je wel mee zou willen geven, want ik ben enorm ouderwets hierin..beetje meer respect voor je eigen lichaam. Nu ben je jong, maar als je over 10 jaar terugkijkt, zou je best eens erge spijt kunnen hebben van hoe je jezelf hebt opgesteld en jezelf als een candy hebt uitgedeeld.
Een goede vriendin van mij was op jouw leeftijd ook zo. Kreeg de naam prutsmuts en is daar nu 15 jaar later nooit meer vanaf gekomen bij bekenden van toen. Terwijl ze zich 2 jaren zo heeft gedragen, klein dorp, iedereen kent je en als je iemand tegenkomt waar je serieus mee wilt zijn, alles voor over hebt, dan heb je je extra hard te bewijzen. Want als het om een uiteindelijke relatie draait, is toch ook gebleken dat ook mannen geen afgelikte boterham willen. Mijn vriendin trekt zich er niets van aan, is volwassen genoeg om die woorden over haar te laten varen en haar leven was destijds zo door omstandigheden dat zij niet beter wist. Heeft er ook geen spijt van, maar wel van het feit dat ze er zo enorm onzeker door is geworden en ook dat ze niet zo serieus werd genomen door mannen, zagen haar enkelt als lustobject..en ik kan het die mannen niet kwalijk nemen, zo was ze nou eenmaal. Moet ze alleen nu voor boeten.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 13:49

Amy77 schreef:
Je maakt je met bovenstaande zin niet zo geliefd denk ik, maar hé, kwaad is nu toch al geschied en je komt dan wel wat sterker over ipv de uitspraken die je hier verder doet.

Is dit aan mij gericht?

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 19:18

Jammer dat TS niet meer reageert op de post. Ik zou graag willen weten hoe ze er nu over denkt.