Betteke schreef:Met heel veel levenservaring.
Maar je leert nog eens wat, nooit geweten dat pijpen erger dan seks is.![]()
Wist jij dat niet? 
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovestimba schreef:Eigelijk slaat dat nergens op waarom mogen jongens dat eel en wij zijn gelijk fout
Electra63 schreef:Nou, eerlijk gezegd, snap ik het niet helemaal.
Dit heeft niets meer met TS te maken, zij is niet vreemd gegaan, maar heeft een ONS gehad en wordt daar voor veroordeeld. En geloof mij maar, dat gebeurt bij jou op de faculteit ook en later bij jou op het werk en misschien ook wel in je straat, en dan bedoel ik dus vreemd gaan of een ONS

Lees erg veel reacties dat meisjes van 16 jaar niet in staat zouden zijn de gevolgen van hun daden in te schatten. Lieve mensen, ik, met mijn 29 jaar heb een paar maanden geleden nog een stomme fout gemaakt waarvan ik nu denk: ´moest dat nou echt?´. Natuurlijk komt verstand met de jaren en sommige mensen doen sommige dingen echt niet meer na 1 keer. Maar ja, liefde (en soms ook gewoon wat aandacht en goede seks) maakt nou eenmaal blind. Af en toe.
? En anders vragen met wie hun allemaal naar bed gaan?
Gelukkig doe je het veilig..enige wat ik je wel mee zou willen geven, want ik ben enorm ouderwets hierin..beetje meer respect voor je eigen lichaam. Nu ben je jong, maar als je over 10 jaar terugkijkt, zou je best eens erge spijt kunnen hebben van hoe je jezelf hebt opgesteld en jezelf als een candy hebt uitgedeeld.