Je reactie begrijp ik wel TS, ben zelf ook 2 keer gezakt en kon na die tijd ook alles wel kort en klein maken..

Volgende keer beter, succes!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:even n.a.v. je laatste bericht: instructeur mee kan wel degelijk invloed hebben. Dankzij mijn instructeur heb ik mijn examen gekregen denk ik
Ik maakte een fout tijdens mijn examen, wilde een fietser inhalen en miste een tegenligger, maar kon zelf op het laatste moment nog op de rem trappen en terugsturen, voor mijn examinator dat kon. (zat achter een bus met geblindeerde ramen en wilde blind achter hem aan rijden toen hij inhaalde, zo dom...)
Aan het einde vroeg hij me om alvast terug te gaan naar het CBR, hij wilde nog even met mijn instructeur praten.
Hoorde achteraf van haar, dat hij aan haar gevraagd heeft hoe ik normaal reed, hij twijfelde erg: alles ging goed, behalve die ene fout. Instructeur heeft toen gevraagd wie er op de rem trapte, en dat was ik. "Nou, dan had ze het zonder jou ook gekund en vind ik dus dat ze geslaagd is" was het antwoord van mijn instructeur en daar heeft de examinator mee ingestemt. Weet dus niet of ik ook geslaagd was als ik mijn instructeur niet bij had gehad...
Nu had ik een hele lieve examinator, hij hield echt super rekening met het feit dat ik doodzenuwachtig was, de buurt niet kende (leste niet in mijn eigen woonplaats, woonde pas net in de randstad...) en dat ik faalangst heb. Had met een andere examinator minder geluk gehad denk ik...
RavenIris schreef:Ik snap de reactie van TS ook wel. Ben gisteren ook moeten afrijden en was helaas ook niet geslaagd. Ik moest een raar kruispunt over en snapte niets van de hele situatie daarPuur van de stress! Ik had echt zoveel zin om iemand zijn nek om te wringen!
Maar helaas, volgende keer beter.
In België kost het examen 36€ als je met je eigen auto afrijdt, met een auto van de rijschool is het zo'n €140 in totaal.
RandyOrton25 schreef:ik snap de TS ook heel goed ik zou ook verschrikkelijk balen
ik moet 18 april afrijden
en het zogenoemde fabeltje van het percentage slagen heb ik ook uit de eigen mond van mijn
instructeur gehoord.
zal ook wel een kern van waarheid in zitten he is veel geld mee gemoeid.
RavenIris schreef:Ik snap de reactie van TS ook wel. Ben gisteren ook moeten afrijden en was helaas ook niet geslaagd. Ik moest een raar kruispunt over en snapte niets van de hele situatie daarPuur van de stress! Ik had echt zoveel zin om iemand zijn nek om te wringen!
In België kost het examen 36€ als je met je eigen auto afrijdt, met een auto van de rijschool is het zo'n €140 in totaal.
shilady schreef:RavenIris schreef:Ik snap de reactie van TS ook wel. Ben gisteren ook moeten afrijden en was helaas ook niet geslaagd. Ik moest een raar kruispunt over en snapte niets van de hele situatie daarPuur van de stress! Ik had echt zoveel zin om iemand zijn nek om te wringen!
Geld dat ook als je de auto van je vriend mag lenen voor het afrijden???? Want ik woon dichtbij de grens