Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nynke1995

Re: Net in mekaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:12

Ik ken dat meisje ook wel, en weet ook hoe ze is.. en ze is er dan gewoon te beroerd voor hoor.. ik bedoel als iemand in elkaar is geslagen loop je niet weg toch? of je loopt naar bewaking toe maar niet naar een groepje jongens alsof er niks aan de hand.. stom kind..

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:15

Jeetje, wat een verhaal... Goed van je dat je aangifte gaat doen, en wat super dat je er achter hebt kunnen komen wie een van de meiden was. Sowieso helpt aangifte doen denk ik altijd wel, want ook als je niet weet wie het is, als het nogmaals zou gebeuren en je herkent ze van de eerste keer dan staat er al wel een aangifte dat je eerder bent lastig gevallen door een nog niet geïdentificeerd persoon, lijkt me?

Het is triest dat dit soort dingen gebeuren. Ik hoop dat die 'vriendin' er niks mee te maken heeft ondanks dat ze een van de meiden kende. Het zou toch te gek voor woorden zijn als een zogenaamde vriendin dit zou organiseren? Bah... Je leert zo wel je vrienden kennen. :\

Sterkte nog, kan me voorstellen dat het enorm schrikken is en je de komende tijd wel extra over je schouder kijkt...

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:30

Kinke schreef:
Tuurlijk zal ze best bang geweest zijn, maar dan haal je toch hulp? Je hebt benen gekregen om te rennen en een mond om hulp te vragen. Je gaat toch niet op een afstandje 'chillen" terwijl je vriendin in elkaar gemept wordt? Bovendien stond haar vriendin bij een paar jongens, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je hun vraagt om te helpen.

nynke1995 schreef:
Ik ken dat meisje ook wel, en weet ook hoe ze is.. en ze is er dan gewoon te beroerd voor hoor.. ik bedoel als iemand in elkaar is geslagen loop je niet weg toch? of je loopt naar bewaking toe maar niet naar een groepje jongens alsof er niks aan de hand.. stom kind..

Oh ik vind het ook ontzettend laf hoor,daar niet van.
Maar je zou er echt van opkijken wat angst met een mens doet.
Als ze dat meisje zelf kende (omdat ze haar op hyves had.) en ze zag dat gebeuren,scheet ze wss zo erg in haar broek dat ze ook niet aan haar vrienden wou vragen om wat te doen,want dan had ze er zelf ook iets mee te maken,en stond ze niet meer aan dat kind haar kant.
Dus zeker niet dat ik het een goed idee vind wat ze had gedaan,
maar ik denk gewoon dat die vriendin eerder 7 kleuren scheet dan dat het haar 'niets kon schelen'.

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:35

ik denk eerder dat ze er te beroerd voor was hoor.. en dat ze eerder met TS naar tdf ging zodat ze niet alleen heen hoefde.. ik bedoel je kan wel heel bang zijn.. maar ren dan gewoon naar de bewakers toch>?

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:37

nynke1995 schreef:
ik denk eerder dat ze er te beroerd voor was hoor.. en dat ze eerder met TS naar tdf ging zodat ze niet alleen heen hoefde.. ik bedoel je kan wel heel bang zijn.. maar ren dan gewoon naar de bewakers toch>?

Maar dat kan toch echt niet,dat het meisje waar je mee daar bent in elkaar wordt getrimt en dat je zoiets hebt van, 'oh,boeiend,héé Tim geef me dat glas eens!.'

Zo denkt toch geen gezond mens? :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:38

nynke1995 schreef:

Nou op zich kan het zo zijn dat je dat op dat moment niet doet, omdat je zo bang bent. Maar steun je vriendin dan op z'n minst achteraf (wat je zelf ook wsl nodig hebt als je zo geschrokken bent dat je niets gedaan hebt..) Dit vind ik echt ontzettend walgelijk van dat meisje. :( Het was ook niet dat ze niet goed wist wat ze er mee aan moest, het kon haar gewoon niet schelen en ze dacht alleen maar aan zichzelf.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 20:39

nynke1995 schreef:

inderdaad, zij heeft me al zo vaak iets geflickt...maar dit sloeg gewoon alles..
kleine kans trouwens dat ze hun wel kent, want het was wrs iemand anders..

maar daar niet van, toen ik haar na die 2e keer met moeite naar de wc trok, begon ze me maf aan te keken en zij ze;
je moet niet boos op mij worde, jezus! ik kan hier niks aan doen en ik ga naar die jongens.

Kom op! net toen ik mijn verhaal weer wou houden, zei ze dat. dit zou ik never nooit doen, ook niet wanneer ik bang ben :n
Op zn minst luister je toch naar iemand? daar had ze niet eens tijd voor. :n

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:39

nouja ik ken haar oook goed en weet wel hoe ze is.. en dat is echt zo.. want TS wou na de tijd ook naar bewaking om te vertellen maar dat wou zij ook niet.. nou halloo?! waarom zou je dat niet doen

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 20:42

nynke1995 schreef:
nouja ik ken haar oook goed en weet wel hoe ze is.. en dat is echt zo.. want TS wou na de tijd ook naar bewaking om te vertellen maar dat wou zij ook niet.. nou halloo?! waarom zou je dat niet doen

ja, ik zat te hyperventileren, en later kwamen ze buiten weer tegen. (we stonden te wachten op de auto)
ze stonden op 3 meter afstand van me, ik kreeg het gewoon benauwd en dat WIST zij!
Ik vroeg of we alsjeblieft ergens anders konden staan, want ik begon hem gewoon te chacken.

MAAR WAT ZIJ MEVR.: ach blijf gewoon staan juh...

eerst liet ik het door de angst over me heen gaan, maar nu kan ik hier zo kwaad om worden :(

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:45

Jezus dan vind ik het echt een vage meid..
Maar ik weet niet of zij vaker uitgaat met een hele groot groep enzo?
Want dan kan het wel dat ze dacht zelf heel veel problemen te krijgen als iemand haar naar die security zag gaan ofzo.
Maar mss ook helemaal niet.

Ik kan er gwn echt niet bij dat iemand zo kan reageren in zo'n situatie tenzij ze doodsbang is,Daarom.

Maar als ze vaker zulke streken uithaalt,lekker meisje is ze dan.. :\

daraxhester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:59

wat een rare 'vriendin' hoor.
volgende keer gewoon met een echte vriendin gaan..
ik zou het wel weten als een vriendin van mij in elkaar werd geslagen waar ik bij stond..

Lonka1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:21

marleen_usar schreef:
Veilig uit gaan kan dus niet zeker niet als je 14 bent,ik ben echt blij dat mijn dochter nog niet van uit gaan houd (16).Maar ik zou haar als 14 jarige niet uit laten gaan, weet niet hoe je altijd thuis komt? In deze tijd kan je gewoon steeds minder doen in de avond.

veilig uitgaan kan idd niet...blijkt.maar een discoavond voor 12-14 jarigen verwacht je toch zoiets niet!!! vraag me wel af waarom deze meiden er waren omdat ze ver boven deze leeftijd zijn....verder wordt ze keurig gehaald en gebracht!!! deze teenageparty is een keer in de mnd en meestal gaat ze niet eens!!!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:25

Ach ze zijn gewoon zelf ontzettend onzeker blijkbaar dat ze zichzelf stoer/zekerder voelen en dit zelfs misschien wel als soort statussymbool zien en hopen dat andere mensen gaan denken dat ze niet met hun moeten sollen; door lieve onzekere meiden van 3 jaar jonger tegen de grond te werpen.
Tsjaaaaaa.

Ga verder helemaal mee met Kim. Je wordt er op de 1 of andere rare manier sterker van.
Weet er alles van, als meisje die altijd al met der mond vol tanden stond als je BOE riep. Nu vergissen ze zich hard in mij!

Lonka1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:32

Mer1980 schreef:
In de TDF worden vaak foto's gemaakt, probeer daarop te zoeken naar die meiden. Aangifte is goed en nog makkelijker als je een foto kan laten zien.

Als ik je moeder was geweest had ik je op de 14e nog niet eens uit laten gaan, damn wat jong voor een discotheek (zal wel heel jeugdig bokt over me heengaan).

Volgende keer meteen naar 1 van de uitsmijters toestappen en zorgen dat de meiden gepakt worden, ook buiten doen ze dat nog voor je, politie staat er echt altijd in de straat. Ik begrijp niet waarom je dit niet hebt gedaan of dat je 'vrienden' dit niet hebben gedaan. De mensen daar zijn echt wel ok genoeg om je te helpen. Ken de club goed (alleen dan zakelijk).

ik ben de moeder en vind dat ze best een keer in de mnd naar de teenageparty mag....ze gaat meestal met een groepje van school...!!
en daarbij kan ik je zeggen dat ze vorig jaar misschien 4 a 5 keer is geweest!!
heb altijd gedacht dat het daar een veilige plaats was met zoveel bewaking...maar helaas was deze nu net niet even aanwezig!!

wat die vriendin betreft wil ik even zeggen dat het geen vriendin is zoals jullie denken,het is gewoon een meisje van stal die haar vroeg om mee tegaan....en haar gedrag is idd erg vreemd,maar ook niet zo raar, haar kennende!!!! maar hoe bang je ook bent......doe dan iets en dwing desnoods die jongens om haar te helpen,maar zelfs dat niet!!!! maar om nou zo te doen alsof het je niets kan schelen is vaag....ook later bij ons thuis wilde ze zo snel mogelijk weg!!

Tancreda4

Re: Net in elkaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:46

Pff, gezellig avondje uit uhum, dat verwacht je toch niet! Jeutje... Wat een rare personen lopen er ook rond... Wat betreft je 'vriendin' daar valt niets voor goed te praten. Dat je weg rent en niet bij je vriendin blijft als er op in wordt geslagen kan ik nog ergens eventueel wel begrijpen (niet mijn reactie zijn waarswchijnlijk, maar weet je nooit tot je in zo'n situatie zit), maar haal dan hulp!! En dat heeft ze blijkbaar niet gedaan, en dat is echt kwalijk! Ze heeft haar eigen hachie gered en thats it, wat een laf iemand, eigenlijk net zo laf als dat groepje dat je tegelijk te grzen hebben genomen....

Hopelijk kunnen ze er wat mee doen bij de politie, en de tent daar zelf, doen die er nog wat mee? Eventueel schorsen, niet meer binnen laten of iets dergelijks?

Jammer hoor, dat het zo moet gaan...Hopelijk ben je snel een beetje van de schrik bekomen, en kun je een andere keer met ECHTE vrienden weer genieten van een avondje uit.

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:52

Lonka1 schreef:
marleen_usar schreef:
Veilig uit gaan kan dus niet zeker niet als je 14 bent,ik ben echt blij dat mijn dochter nog niet van uit gaan houd (16).Maar ik zou haar als 14 jarige niet uit laten gaan, weet niet hoe je altijd thuis komt? In deze tijd kan je gewoon steeds minder doen in de avond.

veilig uitgaan kan idd niet...blijkt.maar een discoavond voor 12-14 jarigen verwacht je toch zoiets niet!!! vraag me wel af waarom deze meiden er waren omdat ze ver boven deze leeftijd zijn....verder wordt ze keurig gehaald en gebracht!!! deze teenageparty is een keer in de mnd en meestal gaat ze niet eens!!!

Maar is het in de auto ook niet besproken dan?

Ik vind het echt een naar verhaal! Dit soort dingen gebeuren steeds vaker, overal...
TS, ik wil je sterkte wensen en ik hoop dat er snel weer overheen bent! Volgende keer gewoon lekker met een groep echte vrienden uitgaan en dan denk ik dat het vanzelf weer beter word ;)

Lonka1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:52

heb gebeld met hun en ze willen wel graag weten wie deze meiden zijn,zodat ze een verbod kunnen krijgen...maar dat werkt toch niet,want ze kijken nu al nergens naar...meisjes van 14 die naar 16+ gaan met valse pasjes zien ze ook niet...en daarbij waren deze meiden al boven de 16 en horen volgens mij niet op deze avond daar te zijn!!!

Lonka1

Re: Net in elkaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 00:54

wij hebben haar niet gehaald,dat waren de ouders van dat andere meisje.....anders was ik er wel op afgestapt

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 12:42

net bij het politiebureau geweest, ben bang dat ze (haast) niets gaan doen. Aangezien het een lage prioriteit heeft..
Kortom: je mag je gewoon in elkaar laten slaan in Nederland :j

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 13:55

echt nederland :(

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 13:58

In TDF lopen heel veel van dit soort types rond, ik kom ook wel eens in deze discotheek maar de sfeer is niet van je het. Waar was de beveiliging in dit geval?

En wat ik me dan heel sterk afvraag, jij bent 14, deze club is 16+. Wat heb jij daar te zoeken?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:05

Nouja, betekend wel dat jij ook ongestraft hard terug mag meppen! }> (Moet je ook maar net kunnen/durven hoor)

Daisies er werd al eerder gezegd dat het eens in de zoveel tijd een disco is gericht op mensen van 12 tot 16 jaar(?). Dus kan beter vragen wat die meiden daar te zoeken hadden.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:17

Suus_ schreef:
Nouja, betekend wel dat jij ook ongestraft hard terug mag meppen! }> (Moet je ook maar net kunnen/durven hoor)

Daisies er werd al eerder gezegd dat het eens in de zoveel tijd een disco is gericht op mensen van 12 tot 16 jaar(?). Dus kan beter vragen wat die meiden daar te zoeken hadden.

Nee hoor, dan ben je net zo laag als die andere meiden!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:22

_Bitje_ schreef:
net bij het politiebureau geweest, ben bang dat ze (haast) niets gaan doen. Aangezien het een lage prioriteit heeft..
Kortom: je mag je gewoon in elkaar laten slaan in Nederland :j

Dat is helaas al jaren zo... mijn zus is alweer ruim 10 jaar geleden finaal in elkaar geslagen door een stel jongens op de achterhoekse paardendagen, tijdens de feestavond. Ze hebben haar toen een paar gebroken ribben geslagen. Omdat ze tussen die jongens en een paar van haar vrienden in ging staan.
Ze wist precies wie het waren en heeft aangifte gedaan. De politie heeft werkelijk niets gedaan hiermee... het had geen prioriteit.

Wel heel veel sterkte nog!

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 14:23

jeetje meid egt vervelend dat dit is gebeurt!
ik vind dat altijd zo triest als mensen ruzie gaan zoeken :(
ik denk niet dat er veel met je aangifte word gedaan en al had je wel bewijs kunnen ze nog niet veel doen(ik wil je niet bang maken maar soms kan het erger worden omdat ze dan boos zijn enzo) maarja ze krijgen dan wel een aantekening achter hun naam dus dan weet de politie er van
egt waar gaat de wereld heen ;(
ik hoop dat het allemaal goed komt want dit mag natuurlijk niet nog een keer gebeuren!
heel veel sterkte