Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Tuurlijk zal ze best bang geweest zijn, maar dan haal je toch hulp? Je hebt benen gekregen om te rennen en een mond om hulp te vragen. Je gaat toch niet op een afstandje 'chillen" terwijl je vriendin in elkaar gemept wordt? Bovendien stond haar vriendin bij een paar jongens, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je hun vraagt om te helpen.
nynke1995 schreef:Ik ken dat meisje ook wel, en weet ook hoe ze is.. en ze is er dan gewoon te beroerd voor hoor.. ik bedoel als iemand in elkaar is geslagen loop je niet weg toch? of je loopt naar bewaking toe maar niet naar een groepje jongens alsof er niks aan de hand.. stom kind..
nynke1995 schreef:ik denk eerder dat ze er te beroerd voor was hoor.. en dat ze eerder met TS naar tdf ging zodat ze niet alleen heen hoefde.. ik bedoel je kan wel heel bang zijn.. maar ren dan gewoon naar de bewakers toch>?
nynke1995 schreef:ik denk eerder dat ze er te beroerd voor was hoor.. en dat ze eerder met TS naar tdf ging zodat ze niet alleen heen hoefde.. ik bedoel je kan wel heel bang zijn.. maar ren dan gewoon naar de bewakers toch>?
nynke1995 schreef:nouja ik ken haar oook goed en weet wel hoe ze is.. en dat is echt zo.. want TS wou na de tijd ook naar bewaking om te vertellen maar dat wou zij ook niet.. nou halloo?! waarom zou je dat niet doen
marleen_usar schreef:Veilig uit gaan kan dus niet zeker niet als je 14 bent,ik ben echt blij dat mijn dochter nog niet van uit gaan houd (16).Maar ik zou haar als 14 jarige niet uit laten gaan, weet niet hoe je altijd thuis komt? In deze tijd kan je gewoon steeds minder doen in de avond.
Mer1980 schreef:In de TDF worden vaak foto's gemaakt, probeer daarop te zoeken naar die meiden. Aangifte is goed en nog makkelijker als je een foto kan laten zien.
Als ik je moeder was geweest had ik je op de 14e nog niet eens uit laten gaan, damn wat jong voor een discotheek (zal wel heel jeugdig bokt over me heengaan).
Volgende keer meteen naar 1 van de uitsmijters toestappen en zorgen dat de meiden gepakt worden, ook buiten doen ze dat nog voor je, politie staat er echt altijd in de straat. Ik begrijp niet waarom je dit niet hebt gedaan of dat je 'vrienden' dit niet hebben gedaan. De mensen daar zijn echt wel ok genoeg om je te helpen. Ken de club goed (alleen dan zakelijk).
Lonka1 schreef:marleen_usar schreef:Veilig uit gaan kan dus niet zeker niet als je 14 bent,ik ben echt blij dat mijn dochter nog niet van uit gaan houd (16).Maar ik zou haar als 14 jarige niet uit laten gaan, weet niet hoe je altijd thuis komt? In deze tijd kan je gewoon steeds minder doen in de avond.
veilig uitgaan kan idd niet...blijkt.maar een discoavond voor 12-14 jarigen verwacht je toch zoiets niet!!! vraag me wel af waarom deze meiden er waren omdat ze ver boven deze leeftijd zijn....verder wordt ze keurig gehaald en gebracht!!! deze teenageparty is een keer in de mnd en meestal gaat ze niet eens!!!
Suus_ schreef:Nouja, betekend wel dat jij ook ongestraft hard terug mag meppen!(Moet je ook maar net kunnen/durven hoor)
Daisies er werd al eerder gezegd dat het eens in de zoveel tijd een disco is gericht op mensen van 12 tot 16 jaar(?). Dus kan beter vragen wat die meiden daar te zoeken hadden.
_Bitje_ schreef:net bij het politiebureau geweest, ben bang dat ze (haast) niets gaan doen. Aangezien het een lage prioriteit heeft..
Kortom: je mag je gewoon in elkaar laten slaan in Nederland