Euhm... toiletpapier??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 01:45

Quellian schreef:
Zwitsal schreef:
(of als het er een beetje schoon uitziet ga ik gewoon zitten, verhoogt de weestand hou ik mezelf voor :p )

Knap knap :j
Ik kan dit mentaal -nog- niet, moet hier naartoe werken. Kamperen betekent ook standaard na een week een klysma :))

Haha zo was ik ook altijd, totdat ik afgelopen paar maanden door zuid-oost Azië gereisd heb. Nergens fatsoenlijke wc's, overal moet je staan/hangen boven een gat in de grond of een sloot. Op de terugweg hadden wij eindelijk 'normale' wc in het vliegtuig en op de luchthavens. Maar ik was superziek, voedselvergiftiging, waardoor ik helemaal geen tijd had om te kijken hoe of wat, laat staan de wc bekleden met wcpapier, dat was gewoon rennen en zitten...

Miracle_

Re: Euhm... toiletpapier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 01:48

Hahaha wat een schitterend topic _O- En dat dankzij wc-papier. :')

Ik zou gewoon zoiets zeggen als "Goh, ik zou toch zweren dat ik nog een rol wc-papier had op het toilet, weet jij waar die is gebleven?"

Gewoon doen of je neus bloed.. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 01:51

Of inderdaad maar 1 (3kwart volle?) rol ophangen, niks reserve leggen, wel keukenpapier op tafel zetten (mocht ze het inderdaad bij schoonmaken en snotneuzen gebruiken) en de vooraad verstoppen. Zeggen dat je geen tijd hebt gehad om wc papier te kopen, en neem je als je thuis bent de vooraad mee alsof je het net gekocht hebt.

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 02:23

Hier wordt ook niet zoveel papier gebruikt. Voor 3 personen 1 rol in de 2 dagen. Behalve als kids van hubbie er zijn. dan gaat er 1 rol per 3/4 dag door. Als die naar de WC gaan hoor je telkens een hele lange rrrrrrrrrrrrrr als ze papier pakken. Heb hier ook wat van gezegt hoor. Verder zorgen wij er gewoon voor dat we vaak op je werk moet. En je hoeft ook geen meters papier te gebruiken. Gewoon dubbelvouwen heb je aan 4 stukjes genoeg. Nou ja hangt er wel vanaf waar je het voor nodig hebt :D Maar dan nog kan het met per keer 4 stukjes.

Maar ik zou het inderdaad gewoon proberen aan te kaarten, op een tactische manier.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 02:33

Misschien heeft ze net zoals ik denk je dat je klaar bent, klaar! Ohnee toch nog een keer plassen :') Pff! Nou, nou ben ik echt klaar hoor! Ohnee toch niet! Nog een keer.. :') Soms echt 3/4 keer achter elkaar :7 Maar blijven zitten heeft ook geen nut _O- Maar ik ben wel zuinig met wc papier. Kreeg vroeger altijd bonje thuis als er te snel wc papier doorheen ging dus dat heb ik wel afgeleerd! :P

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 02:48

Ik heb niet alle pagina's gelezen maar het eerste wat in mij opkomt is: boulimia of smetvrees
Sorry dat ik er gelijk zo negatief in hak, maar ik kan niets anders noemen.

Aankaarten.. ik weet het niet. Zoiets is moeilijk te ontdekken.

Heb je trouwens van dat hele goedkope schuurpapier? Daar heb ik ook meer van nodig dan 1 blaadje ;)

Kan ook zijn dat ze gewoon nooit geleerd is om zuinig met papier te doen ivm verstopping. Zo heb ik ooit geleerd eerst een soort 'matje' van papier op de bodem te leggen bij de grote boodschap (scheelt je flink schrobben met die gore borstel :r ) tja... je kunt het maar geleerd hebben, niet!?!? Misschien maakt zij geen matje, maar een heel nest??? Sorry wordt er ook jolig van...

Hoop dat het gewoon is dat ze het als keukenpapier gebruikt.. en niet wat ik net noemde.

Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 02:54

Niet verkeerd bedoeld, maar waarvoor zou je zoveel wcpapier nodig hebben als je boulimia hebt?? Die link snap ik even niet. :P

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 03:19

overgeven, afvegen, overgeven, afvegen..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 03:39

Zidore schreef:
overgeven, afvegen, overgeven, afvegen..

Als ik moet overgeven wil ik daarna gewoon vooral een slokje water.. Als je boulimia hebt weet je toch dat je gaat overgeven? Je zorgt er immers zelf voor.. Dan spuug je denk ik echt niet zomaar over jezelf heen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 03:44

Nuja, je mond afvegen enzo? Maar goed, dan zou er ook heeeeel veel eten door heen moeten gaan ipv alleen toiletpapier. :D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 03:46

Anthea schreef:
Nuja, je mond afvegen enzo? Maar goed, dan zou er ook heeeeel veel eten door heen moeten gaan ipv alleen toiletpapier. :D

En bovendien.. Hoeveel wc papier kun je gebruiken om je mond af te vegen? :P Nee dat zal het denk ik niet zijn :D

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 07:29

Is ze verkouden??

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:42

Misschien heeft ze het koud & wil ze geen energie verbruiken.
Dus dan doet ze een laag wcpapier in haar sokken, onderbroek & t-shirt om zichzelf warm te houden :')

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 11:43

Wow, 8 pagina's vol over toiletpapier :') Ik had wel wat gegniffel verwacht, maar dit! :D

Ik ga geen papier verstoppen, heb het nu 1 keer een beetje moeilijker gemaakt, maar blijkbaar had ze het toch zo hard nodig dat ik het niet zo sociaal vind om haar echt "maar" met 1 rol de dag door te laten komen. Enne... wie weet wat ze dan door het toilet gaat spoelen? (keukenrol, de babybillendoekjes of hele vaatdoeken... neee).

Hmm, vrees dat ik toch m'n moed bij elkaar zal moeten rapen. Maandag is ze er weer...

Wat ik nog wel zou kunnen doen... "Joh, er is nog maar 1 rolletje papier over zag ik. Zou genoeg moeten zijn lijkt me, dus ik haal vanmiddag zelf wel even nieuw. Maar als je het daarmee niet redt, dan moet je even langs de supermarkt." Misschien komt er dan vanzelf wat. Misschien ook niet en dan maak ik het mezelf nog moeilijker, want dan moet ik er nog een keer over beginnen, wil ik het raadsel oplossen. Het is nog niet makkelijk :o?

Nou ja, nog een heel weekend om na te denken en mocht er nog iemand een lumineus idee hebben.. dan hou ik me aanbevolen. En ik beloof hier te posten als het raadsel is opgelost!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:48

Rare vraag maar gaat het misschien om een buitenlandse dame ?
In veel landen is het namelijk normaal je te wassen na toilet gebruik, misschien heeft het daar iets mee te maken ?

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:51

Even een stomme vraag, hoe weten jullie allemaal precies hoeveel rollen jullie verbruiken in een dag/week? :')

@TS: Ik denk dat dat inderdaad goed is, gewoon zoiets te zeggen. Dat is beter dan rechtstreeks: 'Goh, waarom gebruik jij zoveel toiletpapier??' :+

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:57

Sodeletuut schreef:
Even een stomme vraag, hoe weten jullie allemaal precies hoeveel rollen jullie verbruiken in een dag/week? :')

Daar kom je achter als je nog maar een rol hebt hangen op de zaterdagavond en zondag is alles gesloten. Geloof me dan ga je wel opletten hoeveel wc papier je verbruikt :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:58

Ania schreef:
Sodeletuut schreef:

Daar kom je achter als je nog maar een rol hebt hangen op de zaterdagavond en zondag is alles gesloten. Geloof me dan ga je wel opletten hoeveel wc papier je verbruikt :+

_O- Haha! :')

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:10

"Ik zag dat het toiletpapier nogal hard gaat als jij er bent. Ik hoef niet te weten hoe dat komt, maar kun je er in het vervolg een beetje op letten? Ook ivm het riool en verstoppingen." :)

Dan weten we niet wat ze er mee doet, maar misschien dat het werkt? :))

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:17

Wat een geniaal topic _O- :')
Ben heel benieuwd hoe TS dit maadnag gaat besreken...en wat de reactie wordt :P

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:17

ik ben benieuwd naar het antwoord maandag :D

cojo79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:19

Ze gebruikt het voor haar kattenbak of misschien wel voor in de paardenstal??????

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:23

of ze oefend voor minuite to win it

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:23

Ja, dat ze haar paard laat staan op wcpapier ipv stro/vlas :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:26

phormicola schreef:
"Ik zag dat het toiletpapier nogal hard gaat als jij er bent. Ik hoef niet te weten hoe dat komt, maar kun je er in het vervolg een beetje op letten? Ook ivm het riool en verstoppingen." :)

Dan weten we niet wat ze er mee doet, maar misschien dat het werkt? :))

Dat is wel een mooie vraag :)