Zinia schreef:Brainless schreef:Wat je ook veel ziet op Bokt is: stijgeren..... en alle werkwoordsvormen die daarbij gebruikt worden.
Huh? Deze snap ik denk ik niet zo goed..
Het is geen stijgeren..... maar steigeren.
edit: S_uus was mij al voor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zinia schreef:Brainless schreef:Wat je ook veel ziet op Bokt is: stijgeren..... en alle werkwoordsvormen die daarbij gebruikt worden.
Huh? Deze snap ik denk ik niet zo goed..

vinurr schreef:Ik ben hier thuis de hele dag door aan het verbeteren. Bij mijn ouders werkt het nog niet, maar broertjelief heeft pas de juf al verbeterd. Ik doe het dus toch nog ergens voor.

darwin schreef:Ik denk dat heel veel van die verkeerde uitspraken brabants zijn, hier zeggen ze ook alles verkeerd.
Ikzelf doe het trouwens ook hoor.
Bijv: ze hadden me gevragen of dat ik dat wou doen ipv ze hebben me gevraagd of ik dat wilde doen
S_uus schreef:Over dat "na" huis.
Buren van mijn opa en oma (r.i.p beiden) , hadden hun dochtertje Naniek genoemd.
Dus opa begon al te ouwehoeren :"Je zult maar een kind bij je in de klas hebben die dan Niek heet. :"Nee Naniek jij mag pas na Niek" , knap vervelend dan".
"vertel dat eens Dat, leg dat eens uit Dat, Dat wat doe je nou weer? dat is niet goed Dat. dat Dat dat kan zeg!
Sanniegirl schreef:Ik had dit topic net gelezen, en toen las ik een ander topic.
'Ik vindt.'
Hoe kom je er op, vraag ik me af. Net als ik wordt of iets dergelijks.
Ik irriteer me niet eens heel snel, maar daar het meeste aan.
En ja, iedereen maakt fouten. Dus we kunnen fouten uit zinnen gaan halen van iedereen die zich ergens aan ergert. Zie je, je kunt zelf niet eens spellen!
Ik typ ook niet perfect, waar ik het meeste moeite mee heb is of woorden aan elkaar moeten of niet.
Zoals 'er op' wat ik net typte. Volgens mij is die wel los, maar bij heel veel van die woorden die je ook samen kan voegen heb ik moeite.

S_uus schreef:

lifaya schreef:S_uus schreef:Over dat "na" huis.
Buren van mijn opa en oma (r.i.p beiden) , hadden hun dochtertje Naniek genoemd.
Dus opa begon al te ouwehoeren :"Je zult maar een kind bij je in de klas hebben die dan Niek heet. :"Nee Naniek jij mag pas na Niek" , knap vervelend dan".
Ik had een klasgenoot die Dat hete, dat was pas geniaal"vertel dat eens Dat, leg dat eens uit Dat, Dat wat doe je nou weer? dat is niet goed Dat. dat Dat dat kan zeg!
jeetje, die ken ik alleen als achternaam

Sanniegirl schreef:Dat is zo, er zijn inderdaad erg veel topics over. Misschien moet er 1 centraal topic van gemaakt worden ;')
Ik irriteer me vooral aan onleesbare dingen, en niet eens MSN-taal. Want die zie ik hier nooit eigenlijk. Maar geen punten, kommagebruik, heel veel spelfouten. Dat het echt moeilijk leesbaar is.
S_uus schreef:Sanniegirl schreef:Dat is zo, er zijn inderdaad erg veel topics over. Misschien moet er 1 centraal topic van gemaakt worden ;')
Ik irriteer me vooral aan onleesbare dingen, en niet eens MSN-taal. Want die zie ik hier nooit eigenlijk. Maar geen punten, kommagebruik, heel veel spelfouten. Dat het echt moeilijk leesbaar is.
Of super lange verhalen, zonder alinea's , gewoon het hele verhaal aan elkaar geplakt.
Inderdaad zonder punten/komma's/vraagtekens enz.

"Ben jij zo BI? Zoho!".