Weet ik nog niet.... Ben een aantal jaren flink te grazen genomen door soldaten met supersoakers.... weet niet of ik daar nu zin in heb ,... maar misschien wel een keertje efkes kijken
Wij hebben gister de laatste training gehad, 44 km gelopen. Ging aardig goed en nu maar een beetje spierpijn.
Wij gaan de caravan binnenkort naar Sportveld Haterd brengen.
Elise88
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-11 13:26
Nou, mijn voorbereidingen waren verre van optimaal, helemaal niet volgens de planning. Door problemen met m'n enkel (de pees die over het bot heen loopt is zwaar geïrriteerd) kan ik die halfhoge wandelschoenen (waardoor het probleem dus is ontstaan, of nouja: eigenlijk door m'n ver uitstekende rechterenkelbot ..) niet meer aan. Ze staan nu voor de alllllleerlaatste keer bij de schoenmaker, die gaat er een flink gat in maken. Misschien dat het helpt en anders loop ik op m'n lelijke hagelwitte hardloopschoenen: de enige schoenen die mijn enkel vrij houden, maar helaas niet waterdicht etc. (ook veel andere - lage - wandelschoenen gepast, maar da's geen oplossing (liggen tegen de enkel aan en kan ik bovendien nooit meer op tijd inlopen) ... zucht!
Wens wel iedereen veel plezier! Enne, laat je niet afschrikken door watersoakers he?! We kunnen wel wat support gebruiken
Wij hebben eerder altijd op de camping in Hatert gestaan, en wilden daar dit jaar weer heen, heeft mijn vader eens gezocht op de site hoe laat we daar terecht zouden kunnen, blijkt dat het er vorig jaar niet zo fris was, ook hondeneigenaren die hun honden er uit lieten en niet opruimden. Hoop dat dat dit jaar weer beter is.
We gaan als het goed is na het lopen ook nog wel naar het zwembad, even lekker ontspannen.
Baal nu wel aardig, maandag opeens last van mijn lies/heup gekregen. Maar dinsdag geen last meer van gehad. Maar nu aardig druk in de weer geweest en heb nu aardige last er van. Hopen dat dat snel weer weg gaat trekken.
Hebben jullie de weersvoorspellingen van vorige week ook al gezien? Hopen dat we nog wel iets droog hebben.
flyfly
Geplaatst: 14-07-11 13:58
Wij staan vrijdag (als het goed is) aan de St.Annastraat. Voor het eerst. Eens kijken hoe het er aan de andere kant van de dranghekken uit ziet. Qua temperatuur is dit ideaal, als het maar droog blijft. Veel plezier allemaal en weinig blaren.
Als het maar niet zo hard waait dan vind ik het allemaal prima. Gister de laatste 30 km gelopen en dat was wel zwaar met die regen en wind. Nu maar hopen dat mijn voorbereiding voldoende is geweest.
Astorga
Geplaatst: 14-07-11 23:07
Ik hoop zo dat de weersvoorspellingen niet uitkomen... Lopen doen we toch wel, maar met een zonnetje is dat veel prettiger en makkelijker.
Ik hoop ook dat het meevalt, maar anders heb ik een grote poncho en beenkappen. Maar ik ben wel blij dat ik gewoon in een huis slaap en niet op de camping of in een gymzaal. Lijkt mij toch niet echt lekker als je de hele dag in de regen hebt gelopen. Aan de andere kant zorgt het vast weer voor een hoop verbroedering en gezelligheid. Ook zou het jammer zijn voor alle toeschouwers en de bezoekers van de feesten. Maar de die-hards staat er toch wel.
joosie
Geplaatst: 15-07-11 15:08
Ik heb er zin in
Hoop inderdaad ook op droog weer...
Voorbereiding van mij was niet zo goed, maar goed ik ga hem uitlopen (altijd positief denken ) Ik heb 2x 40, 1x 35, 1x 30, 1x 18 en aantal keren 12 en 5 gelopen. en geen 1 keer ergens last van gehad dus laten we op het beste hopen.
Wanneer vertrekken jullie naar Nijmegen? Wij maandag als het goed is.
De temperatuur is super, als het maar een beetje droog blijft, dat zou wel fijn zijn. We gaan morgen nog even van die overschoenen halen, weet zo niet hoe dat heet. Maar dat je schoenen wat meer regen tegen houden.
joosie
Geplaatst: 16-07-11 01:05
Wij zondag, dan kunnen we in alle rust onze tenten opbouwen enzo.
Ik moet ook nog van die 'overschoenen' halen weet alleen niet waar..
flyfly
Geplaatst: 16-07-11 20:07
Mocht het nou volgende week gaan regenen, dan kun je beter onder een parapluutje lopen dan een poncho aan doen. Dat ding wordt aan de binnenkant zeiknat van het zweten en daardoor blijf je de hele dag nat. Onder een parapluutje waai je tussen de buien door nog een beetje droog. We hebben dit 2 jaar terug zelf mee gemaakt. Op de 3e dag begon het ook te regenen (nog voor de 7-Heuvelen) En het is niet weer droog geworden toen. Mijn maatje in de poncho en ik onder het pluutje. Mijn maatje is de hele dag koud en nat geweest terwijl ik tussendoor gewoon weer droog woei. Gewwon een klein formaat paraplu.
Carolien007
Geplaatst: 17-07-11 10:12
Ik vind een paraplu eerlijk gezeg waardeloos met zo veel mensen om je heen. We lopen zelf altijd in een goed regenpak, niets geen last van zweet. Maar we hebben al wel vaker meegemaakt dat die paraplu's van meedelopers erg irritand kunnen zijn voor de mensen die er omheen lopen.
We hebben trouwens nergens overschoenen kunnen vinden. Zelfs bij de beversport hier niet.
Wij gaan toch nu nog maar even naar Nijmegen, laatste fiets wegbrengen en startbewijzen ophalen. Hond van mijn ouders moet morgen eerst ook nog mee naar Nijmegen, vanaf daar wordt hij opgehaald naar zijn logeeradres. Maar hij heeft ook echt altijd de hele achterbak voor zichzelf nodig, dus dan kan er bijna niets meer mee.
Paraplu is irritant, vooral als je hem de hele tijd in je gezicht krijgt omdat mensen hem niet hoog genoeg vasthouden. Ik doe gewoon mijn regenjas van de tnt aan, werkt goed zat. En als je eenmaal nat bent dan maakt het ook niet meer uit.
Wij gaan vanmiddag de stad in, startbewijzen halen enz.
Wij zijn blij dat we net al startbewijzen zijn gaan halen, erker van de tent heeft kennelijk het zware weer van woensdag niet aangekunt en is in elkaar gestort. Erg veel water daar binnen. Maar de rest is doorg gebleven en door het mooie weer van vanmiddag was alles ook zo droog. Morgen gaan we rond de middag naar Nijmegen.
Die pakken van de Tnt zijn ook goed vind ik, die kunnen echt wel wat regen houden. Ik heb hem nog uit mijn posttijd en die gaat ook zeker mee.
capopjekop
Geplaatst: 17-07-11 18:44
Cyntje schreef:
Beetje reclame maken ook Krisje Nee... ik hoop echt dat jullie het droog houden...maar als ik die percentages zo zie...