Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
) en een singel-riem! De ruiterkleding gaat de dagelijkse mode veroveren

.
Ik zie op kantoor ook collegaatjes met hippe kleren rond lopen die op rijkleren lijken. Haha! Te grappig. Verder dan wat polo's met zomers weer kom ik niet. Vroeg wel iemand laatst waar wat voor merk HV Polo was en waar ik die vandaan had.

Ik loop iig niet meer voor aap met mijn paardrij kleding in de supermarkt
MarrieLeen schreef:Ik zag inderdaad pas in een schoenenwinkel rubberen laarzen, met een tekentje erop bovenaan, 70 euro!!!
Die dingen koop je voor 20/25 euro gewoon bij Divoza, alleen dan zonder glimmertje bovenaan.

80 euro..
Girassol schreef:Het is inderdaad vrij opvallend dat sommige producten veel weg hebben van ruiterkleding: leggings die lijken op rijbroeken, blazers die lijken op wedstrijdjasjes, hoge laarzen die lijken op rijlaarzen, enkellaarsjes die lijken op jodphurs, kleine bitjes als detail op een tas o.i.d. Bokt is dus lekker modieus bezig! Straks zijn de thermolaarzen ook in de mode lekker warm! Of een schoudertas zonder een normaal hengsel maar met een deel van een hoofdstel als hengsel, een mini-stijgbeugel aan een ketting, een zweep-paraplu, een dressuurhoedje als gewone hoed, een pet-uitvoering van de cap (inclusief kinbandje) en een singel-riem! De ruiterkleding gaat de dagelijkse mode veroveren
![]()
Ik zag die outfit van Nina trouwens ook bij gtst en come on, wie gaat er een buitenrit maken in een complete dressuurwedstrijd-outfit?
Joslinn schreef:Girassol schreef:Het is inderdaad vrij opvallend dat sommige producten veel weg hebben van ruiterkleding: leggings die lijken op rijbroeken, blazers die lijken op wedstrijdjasjes, hoge laarzen die lijken op rijlaarzen, enkellaarsjes die lijken op jodphurs, kleine bitjes als detail op een tas o.i.d. Bokt is dus lekker modieus bezig! Straks zijn de thermolaarzen ook in de mode lekker warm! Of een schoudertas zonder een normaal hengsel maar met een deel van een hoofdstel als hengsel, een mini-stijgbeugel aan een ketting, een zweep-paraplu, een dressuurhoedje als gewone hoed, een pet-uitvoering van de cap (inclusief kinbandje) en een singel-riem! De ruiterkleding gaat de dagelijkse mode veroveren
![]()
Ik zag die outfit van Nina trouwens ook bij gtst en come on, wie gaat er een buitenrit maken in een complete dressuurwedstrijd-outfit?
hihi dan hoeven we het hoedje niet achterin de kast te gooien na 1 April 2013. Dan kunnen we die weer opdoen met uitgaan ipv op het paard
_Kellyy schreef:http://2.bp.blogspot.com/-YtP9JYtTp64/T ... 1_1165.jpg
Ik vind deze laarzen echt op rijlaarzen lijken!