Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maikeltje schreef:Sorry maar zo'n AH werkt dat zelf in de hand met al die stomme acties. En ik kom weer door het hele huis rondslingerende voetbalplaatjes tegen, daar denkt dan weer niemand aan. Aan de ECHTE slachtoffers. En dat zijn toch nog altijd de ouders die min of meer gedwongen worden hieraan mee te doen omdat hun kind anders niet meetelt
Betteke schreef:Wat is het probleem eigenlijk? Je bent toch hooguit een half uurtje per week kwijt aan boodschappen doen en dan heb je daar zoveel frustraties over? Eigenlijk heel erg zielig, er zullen toch wel belangrijkere dingen in je leven zijn waar je (positieve) energie in kan steken?
Electra63 schreef:maikeltje schreef:Sorry maar zo'n AH werkt dat zelf in de hand met al die stomme acties. En ik kom weer door het hele huis rondslingerende voetbalplaatjes tegen, daar denkt dan weer niemand aan. Aan de ECHTE slachtoffers. En dat zijn toch nog altijd de ouders die min of meer gedwongen worden hieraan mee te doen omdat hun kind anders niet meetelt
Je kan ook overdrijven.![]()
Ik verbaas me hier echt, dat mensen zich zo ergeren of AH mailen?
Vjestagirl schreef:Betteke schreef:Wat is het probleem eigenlijk? Je bent toch hooguit een half uurtje per week kwijt aan boodschappen doen en dan heb je daar zoveel frustraties over? Eigenlijk heel erg zielig, er zullen toch wel belangrijkere dingen in je leven zijn waar je (positieve) energie in kan steken?
Ik doe bijna iedere dag boodschappen, simpelweg omdat ik boodschappen doen leuk vind. Ik hou ervan om lekker tussen de schappen te lopen, nieuwe producten te ontdekken. Dus het is meer dan een half uurtje per week.
En daarbij kan ik me kwaad maken om dingen die ik absoluut schandalig vind. Dat jij dat niet hebt: fijn voor jou.
Betteke schreef:Vjestagirl schreef:Ik doe bijna iedere dag boodschappen, simpelweg omdat ik boodschappen doen leuk vind. Ik hou ervan om lekker tussen de schappen te lopen, nieuwe producten te ontdekken. Dus het is meer dan een half uurtje per week.
En daarbij kan ik me kwaad maken om dingen die ik absoluut schandalig vind. Dat jij dat niet hebt: fijn voor jou.
Ik lees wel vaker dingen van jou op bokt, en het is bijna altijd negatief, vooral als het over kinderen gaat. Als je al een dergelijk topic moet aanmaken omdat je een keer uitgescholden wordt, dan wens ik je nog veel sterkte toe met de rest van je leven, want er bestaan ergere dingen dan het (wan)gedrag van kinderen.
Vjestagirl schreef:Zodra ze me uitschelden voor prutsmuts vind ik het idd onopgevoede gevallen ja.
Ik doe iig mijn best om beleefd en correct te zijn, om andere mensen niet in de weg te lopen. Als iemand mij onbeleefd vind mogen ze me dat ook best vertellen, dan zal k kijken wat ik daaraan kan doen.
stef schreef:Sorry maar nu wordt Vjesta veroordeeld omdat zij het niet acceptabel vind dat ze door een KIND voor prutsmuts of kankerwijf uitgemaakt wordt? Beetje omgekeerde wereld voor mijn gevoel.
Is dat normaal dan? Zou ik ook niet accepteren hoor (ook niet van een volwassene trouwens, dat terzijde)