Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vind EMDR al niks omdat ik dan al het gevoel heb te veel controle af te moeten geven. Bij hypnose geef je natuurlijk nog veel meer van die controle af. Alles eigenlijk... Vind dat een heel beangstigend idee. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet precies weet hoe dat in zijn werk gaat. Ben je dan ook echt helemaal 'weg'? Heeft iemand hier ervaringen mee? Of iemand die die er wat meer over kan vertellen?
Anoniem1991 schreef:Dat stomme praten ook...'t probleem is dat ik daar eigenlijk helemaal niet goed in ben.![]()
Ptss...tja...daar heb je misschien wel gelijk in. Maar vind het raar om dat te erkennen eigenlijk... Afleiding werkt bij mij meestal het beste. Ik moet juist geen tijd hebben om dan verder over dingen na te denken. Omdat mijn gedachten dan behoorlijk als een cirkel werken word het over het algemeen alleen meer negatiever dan positiever. Vooral omdat ik dan niemand in de buurt heb die me een beetje uit die cirkel kan laten denken.![]()
Via pb word al hypnose geopperd... Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik dat een goed idee vind.Ik vind EMDR al niks omdat ik dan al het gevoel heb te veel controle af te moeten geven. Bij hypnose geef je natuurlijk nog veel meer van die controle af. Alles eigenlijk... Vind dat een heel beangstigend idee. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet precies weet hoe dat in zijn werk gaat. Ben je dan ook echt helemaal 'weg'? Heeft iemand hier ervaringen mee? Of iemand die die er wat meer over kan vertellen?
Pff... ik op dit soort moment heb ik echt iemand nodig...héél hard nodig...alleen is ze er nu niet...![]()
Vind van mezelf dat ik al een stukje op weg ben. Door het topic en alle lieve en begripvolle reacties. Het voelt goed om het (ein-de-lijk) bespreekbaar te kunnen maken. Maar ik vind het nog steeds zo raar, zo onwerkelijk, zo beangstigend. Maar...dit is niet alles. Er is nog Zo Veel meer...hierover. Durf het niet...sterker nog... ik zou niet eens weten...hoe ik dát zou moeten opschrijven...
help
Vaak lopen er zoveel emoties door elkaar heen, dat ik niet eens meer precies weet wat nu de sterkste en belangrijkste is… Angst. Verdriet. Pijn. Onmacht. Schaamte. Vernedering. Verwarring. Onrust. Paniek. Afkeer. Wantrouwen. Het zijn er gewoon Te Veel om te benoemen.
waarvoor moeten er een van hun bij zijn.. ?
top meid.. !!
!)
Anoniem1991 schreef:Brocoli & xxLiesjuhhxx:
Op die vraag geef ik liever geen antwoord omdat het nogal moeilijk is me daar over uit te wijden op Bokt. Hoop dat jullie dat begrijpen. Heb trouwens nog geen bevestiging van psychologe gekregen. Zit me een beetje zenuwachtig te maken nu. Wel, niet, wel, niet. Vraag me ook een beetje af hoe het verdere contact tussen ons gaat verlopen, maar helaas kan niemand in de toekomst kijken. (Iemand met die gave mag zich melden!)
Wie van jullie heeft ervaring met de overstap 1e lins naar 2e lijns psychologie? Wat dus ook inhoud dat je een andere psychologe krijgt. Vind dat moeilijk omdat ik merk aan mezelf dat ik me op sommige momenten toch behoorlijk vast kan houden aan de psychologe die ik nu heb. Het lijkt me namelijk ook helemaal niks om het hele verhaal weer opnieuw te moeten vertellen. Het heeft me al zoveel moeite gekost om haar duidelijk te maken wat er nu precies gespeelt heeft.
??
Ben echt heel moe nu.