Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 14:48

SaskiaKur schreef:
Het is niet te geloven maar heb ik zojuist vandaag hetzelfde probleem meegemaakt. Mijn vader staat momenteel ook bij de KPN omdat hun nergens van af weten terwijl wij zwart op wit hebben staan dat na veel reparaties en nieuwe telefoon mogen uitzoeken. Waarschijnlijk krijg ik geen nieuwe telefoon. Ik ben het dan ook spuugzat met die domme mensen daar. :r

Hoe is het uiteindelijk bij jou afgelopen?

Heb na 11 maanden een nieuwe gekregen... ;)

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:53

Ja heb inmiddels enkele pagina's gelezen. Ben blij dat het zo goed is afgelopen voor haar!
Nu ben ik benieuwd bij mij!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:22

Mijn vader heeft zojuist gebeld.
Hij is vanaf kwart voor 1 tot kwart over 3 bij de KPN geweest. Ze wisten nergens van en hebben zoveel managers en weet ik veel wie, gebeld om te kijken waarover dit gaat aangezien ze dit nog noooooooit hebben gehad. Al met al, na zo lang wachten krijg ik geen telefoon en kan ik een klachtenformulier invullen.

:r :r :r :r

_-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

djuulsie

Re: Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 16:34

Succes! het heeft bij mij 6 keer opsturen, 11 maanden en 5 klachten geduurd...

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:49

Mijn vader belt nog een keer met Samsung. En anders betaal ik de rekeningen niet meer en sluit een nieuw abbonement + telefoon bij bijv. Vodafone. Voor ons is het nu al na 3 maanden genoeg. :n

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:58

Das niet slim krijg je deurwaarder enz op je af.
Maar zwart op wit en geen nieuwe krijgen snap ik miet.
Hoe lang loopt je abbo nog?
En heb je genoteerd wie je gesproken heb?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:03

Maar dan krijg je wel de aandacht. Waarom zou ik voor iets moeten betalen wat ik niet heb en niet gebruik?

Mensen die daar werken zijn blijkbaar niet slim. We hebben het op papier, gestuurd door de Samsung zelf. Dus de gegevens weten ze ook meteen. Mijn abbonnement loopt misschien net een 3/4e jaar (Duurt 2 jaar in totaal, daar ga ik niet op wachten). En heb al een half jaar problemen. Drie keer telefoon stuk en de laatste keer is hij opgestuurd en is hij 'niet meer maakbaar' verklaart. Daarom hebben wij dus die brief van de Samsung gekregen om een nieuwe telefoon bij de KPN-winkel te halen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:25

Waarom je moet betalen is omdat je een contract getekent heb!
En das verkeerde aandacht dan krijg je t nog niet voor elkaar denk ik enkel dat je dan als wan betaler te boek komt te staan...
En contact opnemen met samsung?
Zei sturen de brief tenslotte dus eigenlijk zouden zei je ook een nieuw toestel moeten zenden lijkt me....

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 20:10

NIet betalen betekend afsluiten... en dan zit jij met de problemen! niet zij! dat is ook de reden dat ik met alle geduld van de wereld (en die was heeeeeeeeeeeel moeilijk op te brengen) elke keer weer opnieuw heb opgestuurd en klachten in gediend. heb uiteindelijk toch de strijd gewonnen!

maar als jij zwart op wit hebt dat je een nieuwe krijgt, dan hebben zij geen poot om op te staan hoor!