Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphx93

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 12:23

Zoeen man moet je echt martelen..
Bleghhhh
Dat doe je toch niet :?

upendo

De grootste blunder die ze maakte?

Vreemdgaan. ;)

_Bonte_

Wow ik hoop dat daar nu iets aan verandert is ... wat ziek !

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 12:43

Geweldig topic dit! (Behalve de ex van iemand die met z'n dochter in 1 bed ligt :r )

Ik weet zo even niet echt een blunder van mijn ex, wel van mij maar daar gaat dit topic gelukkig niet over!

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 12:51

Dat mijn ex op zn eigen wang heeft gespoten :oo
Verhaal erachter; Als je als manzijnde graag wil zeggen dat je bijna komt als je gep*pt wordt, moet je dat duidelijk doen.
Ik verstond het duidelijk niet, en dus op het moment supreme vraag ik hem wat ie nou zei..
Met als gevolg dat ie de hele zooi op zn gezicht kreeg :D .
Ging ondertussen al kapot van het lachen, vooral toen ik ook het licht niet aan mocht zetten!

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:00

blokje schreef:
Mooiste vond ik wel. Dat meneer politie man wou worden (is hij ook nu) en dan vooral politie te paard.
Vond ik helemaal geweldig! Want ja paarden vind ik super.
Toen hij een keer met mij naar de manege ging en ik mijn paard opzadelde en mijn handschoenen aan wou doen,
vroeg ik meneer of hij het paard/pony ff wou vast houden. Het was een onwijs lieve kleine haflinger die doods lui staat te doen.
Maar oeeee nee dat durfde hij niet dat dier was zooooo groot. En dat moest dan politie te paard worden :+
Hij schijt hem al 7 kleuren van een shetlander denk ik!
Echt versier praadjes dus. Heb hem op de manege hartelijk uit staan lachen dat hij als 'stoere' vent niet eens een pony durfde vast te houden.

Dat ken ik met mijn ex :+
Ik moest elke zaterdag mee ijshockey kijken, nou ik vond dat verschrikkelijk maar ging mee omdat hij dat wou onder de voorwaarden dat hij mee ging naar Pepper (foto's in me onderschrift krijg je een idee wat voor pony dat is :') ) Ik was hem uit ze land aan het halen maar daar staat nog een andere shet en die wilt graag mee als ik pepper eruit haal dus het is altijd even puzzelen met pepper eruit en snel hek dicht :')
Dus ik vraag aan me ex of die hem even vast kon houden.. nou echt niet he _O-
Dus ik werd al pissig dus ik sta te schreeuwen tegen hem: Watje! Het enige wat je moet doen is een touwtje vasthouden waar toevallig een pony aan vast zit die gewoon gras staat te eten!!!!! Maar hij weigerde hem vast te houden :') watje _O-

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:07

haha t grappig allemaal!

op 1 na dan :@

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:21

oeee pepper is inderdaad een onwijs grote gevaarlijke shetlandpony whaha

Yffiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:21

ja echt hoor :') Hij valt je aan en nog even en hij eet je op :oo

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:43

Haha geweldige verhalen allemaal:P Ik weet er zo 1 2 3 niet één van mijn ex al heeft die der vast genoeg gemaakt :+

Maar laatst ging ik met vriend lief naar de paardjes helemaal leuk gezellig gewandeld.
Aan het einde krijgt mijn paardje altijd lekker worteltjes ik eet der ook altijd eentje.
Hij wou ook wel omdat ik hem overtuigt had dat dit de lekkerste wortels zijn.
Hij neemt een paar happen. En na even begint hij toch te piepen.
Was hij vergeten dat hij allergisch is voor rauwe wortels.
Dus we konden snel naar huis toe rijden om z'n pilletjes te halen.
Zat die hoor stumper met op gezwollen rood hoofd en jeukende mond :(:)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:47

aaag, dat is zielig :P

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:48

Bermudaa schreef:
Hahaha :D :D balen he voor die arme ex :P

Eigen schuld :+ ik had hem gewaarschuwd :Y)

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:23

Dattie geboren werd, denk ik ..

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:27

chillaxing schreef:
Dattie geboren werd, denk ik ..

Dat is meer een blunder van je ex-schoonouders dan denk ik :=

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:33

Ik heb wel een blunder van mijn huidige vriendje.

We sliepen samen....tenminste hij sliep, ik was wakker...

lag hij te dromen, zei hij ineens "odette...Odette" ...
dus ik dacht al! who the f*ck is odette....kwam er achteraan: "Hoe sprong die Al Pacino" Dus ik lag in een scheur! (even voor de niet kenners, Al Pacino is een goedgekeurde springhengst, dit was dus een nakomeling die hij schijnbaar overdag op concours had zien springen)
Ik kende heel die odette niet....volgende ochtend werd hij wakker, dus ik vroeg licht beledigd, WIE IS ODETTE!
hij knalroodhoofd, Hoezo? "Ja, daar heb je vannacht over gedroomd" Wat zei ik dan?

dus ik kwam niet meer bij! Mijn lieve vriendje droomt alleen over paarden! dat is trouwens bijna net zo erg :P
Die zit snachts nog klikkend op zijn paard ( is prof. springruiter) als hij in zijn dromen naar een hindernis rijdt.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 14:54

Oooh geweldig! dat is gewoon te schattig voor woorden <3

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:02

Hahahahahaha die is echt schitterend :') .

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:10

hahah vond ik ook...was maar goed ook, dat "hoe sprong die Al Pacino" erachteraan kwam....anders was hij waarschijnlijk op de grond wakker geworden ;-)

BiHB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:21

Mijn ex had een erge blunder tijdens de sex, het is jaren geleden en we woonden beidde nog bij onze ouders... we waren bij hem op zijn slaapkamer een beetje aaan het freubelen,
hij ging uiteindelijk helemaal onder de dekens ( t was erg koud in de kamer en nee, hij ging geen boekje lezen oid ... ;) )
Hij was dus lekker bezig, komt zijn moeder ineens de slaapkamer binnen lopen met de vraag of we thee kwamen drinken... :?
Gelijk erachteraan vraagt ze waar zoonlief was... ik een hoofd als een tomaat, beetje stamelend,,, zegt exlief ineens vanonder de dekens... "wat is er schat?? Vind je het niet lekker...?? "

Ik heb vervolgens op die kamer gebivakkeerd tot zijn ouders naar bed gingen en ben er een paar dagen niet geweest...

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:26

BiancaLesley schreef:
Mijn ex had een erge blunder tijdens de sex, het is jaren geleden en we woonden beidde nog bij onze ouders... we waren bij hem op zijn slaapkamer een beetje aaan het freubelen,
hij ging uiteindelijk helemaal onder de dekens ( t was erg koud in de kamer en nee, hij ging geen boekje lezen oid ... ;) )
Hij was dus lekker bezig, komt zijn moeder ineens de slaapkamer binnen lopen met de vraag of we thee kwamen drinken... :?
Gelijk erachteraan vraagt ze waar zoonlief was... ik een hoofd als een tomaat, beetje stamelend,,, zegt exlief ineens vanonder de dekens... "wat is er schat?? Vind je het niet lekker...?? "

Ik heb vervolgens op die kamer gebivakkeerd tot zijn ouders naar bed gingen en ben er een paar dagen niet geweest...

whahaha je had je benen ook iets harder dicht moeten knijpen en gewoon moeten zeggen dat hij op de wc zat :P

Thomina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:26

BiancaLesley schreef:

Oeiii dies wel erg!! :oo

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:29

Ohh die is wel heel erg :oo

Die met die paarden is wel schattig :D

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:32

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah dit is echt een mooi topic! :=

Ik had wel een schattige blunder met mijn ex.. Het was in de winter op stal en ik zou hem een tijdje niet meer zien. Dus ik kustte hem nogal hartstochtelijk denk ik.. want hij kreeg spontaan een bloedneus tijdens het zoenen. Hij kreeg het nogal warm van mijn kusje hahahaha :=

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:52

Wat een geweldig topic is dit!
Ik zit hier gewoon keihard te lachen achter mijn pc :D

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 16:03

hmm mijn ex vergeleek mij met een auto...
ik was de ferarri onder de vriendinnen..weet neit hoe het met jullie zit maar word niet graag vergeleken met autos al helemaal niet die lelijke ferarri's

en een keer waren we eehm nouja bezig sochtens en zijn vader had zijn arm gebroken...
dus we waren eehm bezig en hoor je ineens die vader roepen of mijn ex zijn broek dicht kon komen maken..
ik lag HELEMAAAAAL dubbel en mijn ex was pissig!!