Bleghhhh
Dat doe je toch niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:Mooiste vond ik wel. Dat meneer politie man wou worden (is hij ook nu) en dan vooral politie te paard.
Vond ik helemaal geweldig! Want ja paarden vind ik super.
Toen hij een keer met mij naar de manege ging en ik mijn paard opzadelde en mijn handschoenen aan wou doen,
vroeg ik meneer of hij het paard/pony ff wou vast houden. Het was een onwijs lieve kleine haflinger die doods lui staat te doen.
Maar oeeee nee dat durfde hij niet dat dier was zooooo groot. En dat moest dan politie te paard worden![]()
Hij schijt hem al 7 kleuren van een shetlander denk ik!
Echt versier praadjes dus. Heb hem op de manege hartelijk uit staan lachen dat hij als 'stoere' vent niet eens een pony durfde vast te houden.
BiancaLesley schreef:Mijn ex had een erge blunder tijdens de sex, het is jaren geleden en we woonden beidde nog bij onze ouders... we waren bij hem op zijn slaapkamer een beetje aaan het freubelen,
hij ging uiteindelijk helemaal onder de dekens ( t was erg koud in de kamer en nee, hij ging geen boekje lezen oid ...)
Hij was dus lekker bezig, komt zijn moeder ineens de slaapkamer binnen lopen met de vraag of we thee kwamen drinken...![]()
Gelijk erachteraan vraagt ze waar zoonlief was... ik een hoofd als een tomaat, beetje stamelend,,, zegt exlief ineens vanonder de dekens... "wat is er schat?? Vind je het niet lekker...?? "
Ik heb vervolgens op die kamer gebivakkeerd tot zijn ouders naar bed gingen en ben er een paar dagen niet geweest...
BiancaLesley schreef:Mijn ex had een erge blunder tijdens de sex, het is jaren geleden en we woonden beidde nog bij onze ouders... we waren bij hem op zijn slaapkamer een beetje aaan het freubelen,
hij ging uiteindelijk helemaal onder de dekens ( t was erg koud in de kamer en nee, hij ging geen boekje lezen oid ...)
Hij was dus lekker bezig, komt zijn moeder ineens de slaapkamer binnen lopen met de vraag of we thee kwamen drinken...![]()
Gelijk erachteraan vraagt ze waar zoonlief was... ik een hoofd als een tomaat, beetje stamelend,,, zegt exlief ineens vanonder de dekens... "wat is er schat?? Vind je het niet lekker...?? "
Ik heb vervolgens op die kamer gebivakkeerd tot zijn ouders naar bed gingen en ben er een paar dagen niet geweest...