Hoop dat je een fijne dag gehad hebt. ( mijn dochter heeft het genoegen ook gehad , en kijkt er met veel plezier op terug , je wordt echt verwend en het is dan helemaal je dag)
vosscot
Geplaatst: 02-02-11 21:17
Ooh Hennie ik ben zo benieuwd hoe je het gehad hebt! Vast helemaal super geweest.
renske_13
Geplaatst: 02-02-11 21:20
Wat ontzettend leuk dat jij deze kans krijgt! (de reden is natuurlijk wat minder..) Maar..... Hoe was het vandaag?! Ben echt super blij voor jou! Ik hoop dat je echt een geweldige dag hebt gehad die je nooit meer zult vergeten! (wat ongetwijfelt wel zo zal zijn!) Hulde voor jou en voor deze stichting!
Owke daar komt het morgen ga een heel topic maken en alles maar kan zeggen was GEWELDIG en meer als dat Ben nu echt moe, ga lekker slapen en mij dag kan echt niet meer stuk vanaf nu Owja en fotos en alles komt later in het topic want de stichting heeft ze gemaakt en komt ze brengen!
Zooist
Geplaatst: 02-02-11 23:14
Stille meelezer hier......
Ben zo nieuwsgierig! En echt... petje af voor jou positieve instelling!
Anoniem
Geplaatst: 02-02-11 23:14
super dat je het naar je zin hebt gehad hennie ik op het topic + foto's
Ik lees je topic nu pas, respect voor jou en hoe positief je bent! Ik ben ook heel benieuwd hoe je dag is geweest maar aan je reaktie te zien was die onvergetelijk.. Heerlijk! Ik wacht nieuwsgierig op de fotos..
Javayo
Geplaatst: 02-02-11 23:22
je maakt ons nieuwsgierig fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!