Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
veerledec schreef:En hoezo zou het voor de rest geen probleem moeten zijn? Iedereen kan toch iets hebben dat echt niet te verzetten is? Waarom dan voor één persoon wel een uitzondering maken, als deze datum jullie nu eenmaal het beste schikt (en de locatie beschikbaar is).
Citaat:Ik snap heel goed dat je met de opvoeding van tegenwoordig niet graag kinderen op zo'n feestje hebt
Er zijn echt wel fatsoenlijk opgevoede kinderen hoor.
. Maar dat wil niet zeggen dat het altijd waar is he
? Ik hoor ook niemand van de moeders hier zeggen dat hun kinderen onopgevoed zijn, maar er zullen er toch vast een paar tussen zitten waar je echt niet blij van wordt als je in een knap restaurant zit.

.
. Kiwipitje schreef:Oftewel het ligt aan de kringen waar ik in rondloop?
Ik zie die kinderen gewoon bij de Albert Heijn hoor. Maar natuurlijk is die Albert Heijn waar ik heen ga een ongelofelijke tokkie Albert Heijn. Jup.
[edit] En ik begrijp dat jij alleen maar onopgevoede kinderen tegenkomt, en (bijna) nooit welopgevoede? Want dat impliceert jouw antwoord op mijn opmerking. [/edit]Blue_Eyes schreef:@Hyppolyte; ik had het dan ook niet specifiek tegen jou, maar tegen degene boven jou:Citaat:@blue-eyes: dat zeggen ouders nu altijd
.
) en mensen die niet zo kinderfan zijn zien alleen maar losgeslagen oerang oetangs in de supermarkt
Ik deed daar helemaal geen uitspraak over