Ik hoop maar dat het snel gaat dooien Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Warbling schreef:Zit nu op school in Rotterdam. Reis met de trein en de bus (woon tussen Alphen a/d Rijn en Leiden in) zie ik net dat de dienstregeling in Leiden gestaakt isWe hebben ook geen auto dus moet nog maar zien hoe ik thuiskom. Nouja anders ga ik wel met een klasgenoot mee.
dat was inderdaad de reden dat ik dus niet naar school durfde te gaan (zit in amsterdam op school en reis dus via leiden) 
Ingmar_ schreef:Bij mij is het alleen maar wit ook inderdaad. ^^
Ik ga zo met de fietsch naar huis.
guess you'll need it 
Warbling schreef:Lifaya, jij woont in Oegstgeest toch? Ik was vanochtend met de 186, die reed toen nog wel.
Nu ook niet meerWees maar blij dat je niet naar school bent dan
poedersuiker
ik woon bij de simonvestijklaan
ofwel de eindhalte
Vanochtend had ik dus nie genomen met het idee van "Ach kan ik terug 3 bussen nemen, dat komt vast goed" was ik dus toch iets te optimistich haha. lifaya schreef:Ben er geen 1 tegengekomen op de heen en terugweg naar Leiden.
En het is ook niet te zien dat ze sneeuw schuiven, want kon alsnog nergens rijden
ik kwam nouja, sneeuwvegers tegen. die tractors met zo'n enorme bezem die ronddraait ervoor
[/quote]