The love in the air zou ruiken

Snifsnif.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Je kunt me nu officieel wegdragen na het lezen van dit topic.![]()
Zo heb ik ooit op de wc zitten wachten op een vriendinnetje van de middelbare school.
Arme meid had last van buikkrampen.
Plots hoorde ik vanaf een wc flink gekreun komen. Ik dacht nog 'arme meid, hoop dat het een beetje gaat met haar.'
Ze is zeker een kwartier blijven zitten..
Ik verveelde me, totdat er vanaf de rechtse wc een meisje met een kop als een boei kwam.
Zonder handen te wassen of me aan te kijken loopt ze weg.
Uit diezelfde wc komt een halve minuut later een jongen. Loopt weg zonder handen te wassen of me aan te kijken.
Toen viel 't kwartje pas bij mij.
Sence schreef:Ik word zo vrolijk van dit topic
Ik bedenk me net dat ik zelf ook iets genants had. Ik sliep bij mijn vriend en wij waren ehm... bezig. Onder de dekens thankgod, me on topmaar toen kwam ineens zijn broer binnen. Die ging doodleuk achter de computer zitten, die nog geen halve meter van het bed af stond. Daar lagen wij dus.. Ik bovenop... Doodstil... Na 10 minuten ging hij weer weg
Ik was zo bang dat hij die deken eraf zou trekken of the love in the air zou ruiken
VinandoW schreef:Ik ben wel een keer 'betrapt' door mijn vader. Mijn vriend en sliepen bij mij thuis en we waren 'bezig' opeens gaat de deur open staat mijn vader daar, hop deur weer dicht. Hij dacht dus waarschijnlijk dat ik niet thuis was en wou daar gaan slapen. Volgende dag van mij moeder moeten horen, dat mijn vader had gezegd dat wij een kunstje aan het doen waren xD
VinandoW schreef:Oooh god ik heb er nog eentje! Mijn vriend en ik wouden het een keer bij mij thuis in de stal doen, ik mijn broek naar beneden. Komt mijn moeder er in één keer aan, heb maar gezegd dat ik nodig moest plassen en dat in de stal wou doen. Volgens mij geloofde ze mij niet