Ik kende je niet persoonlijk... weer een bokker. Gecondoleert en heel veel sterkte voor de nabestaanden.
just_kiki
Geplaatst: 11-12-10 21:19
Sterkte voor de nabestaanden en vrienden
colunder
Geplaatst: 11-12-10 21:19
Wat een triest bericht,alweer een bokker van ons heengegaan!! ik kende haar niet, maar wil wel alle nabestaande en iedereen die bevriend met haar was condoleren met dit vreselijke verlies!!
Fenneke in het dikke buiken topic hebben jij en je dochter veel indruk op mij gemaakt. Bij deze dan ook een dikke knuffel voor al je nabestaande en in het bijzonder voor je dochter.
Jee zeg, ik wist niet dat ze ziek was en nu dit bericht Énorm veel sterkte voor iedereen die haar lief heeft
Nado
Geplaatst: 11-12-10 22:07
Ben en Marije, heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Fenneke, jullie waren zo'n sterke drieeenheid, wat zal het nu stil zijn bij jullie. Dikke knuffel
Fen, het is lang geleden dat we elkaar spraken, maar er zijn veel goede herinneringen, zoals de manier waarop ik zo geweldig ben opgevangen na mijn auto ongeluk door jullie en de supergezellige offcam-meetings en gekke gekke Dirk waar jij zo gek op was. Het is zo onwerkelijk, ik hoop dat je nu rust hebt, je bent tot het laatst zo sterk geweest. Geef Ida een knuffel van me.
Jeetje, schrik hier van... Wat een vreselijk verlies... Ik kende haar niet persoonlijk, de berichten in dit topic spreken boekdelen over hoe bijzonder ze was en wat ze voor mensen heeft betekend...
Heel veel sterkte voor de nabestaande
Aukelizzy
Geplaatst: 11-12-10 22:34
Heel veel sterkte voor iedereen...
Maysie
Geplaatst: 11-12-10 22:36
Oh ben er stil van . Heb in het verleden via barncam-topic en marestare gezellig meegekeken via hun camera's, hoe al die prachtige veulentjes geboren werden en hoe ze dan er vol liefde en zorg bijstonden..
Marije en alle familie, vrienden, kennissen heelveel sterkte in deze moeilijke tijd en die nog komen gaat! Gedachten gaan naar jullie uit ..
Moge ze ruste in vrede..
keresa
Geplaatst: 11-12-10 22:37
Marije en Ben heel veel sterkte toegewenst
sietske83
Geplaatst: 11-12-10 22:38
Heel veel sterkte Marije en familie en nabestaanden..
fokfanaat
Geplaatst: 11-12-10 22:38
heel veel sterkte Marije en Ben, wat een onbeschrijflijk verlies! koester alle mooie herinneringen. ze was een onvoorstelbaar prachtig mens!