Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMarloes schreef:...en al helemaal als ze zegt; ik kan dat geld wel beter gebruiken...
zonnebloem18 schreef:Kan je niet elke dag even voor je haar wegbrengt nog wat last minute boodschapjes doen een kwartier lang ofzo dan is voor haar de lol er vast snel vanaf.
Sonja schreef:Ook leuk
Uiteraard ook tanken onderweg, niet zorgen dat je tank vol zit als je gaat. En dan gewoon elke dag voor 5 euro omdat je krap zit omdat jij de benzine in je eentje betaalt. Of bij elk tankstation stoppen omdat je moet plassen. Boodschappen gaan doen op de terugweg (en lijstje vergeten dus dat duurt wel ff). Met vriendin afspreken dat die ergens langs de route staat, stoppen omdat je haar 'toevallig' tegenkomt en uitgebreid bij gaan staan kletsen (met het raampje open natuurlijk he, zorg dat je zelf een lekker warme jas aan hebt
) En vreselijk irritante rotmuziek gaan draaien uiteraard.
Chubby schreef:Il0na schreef:Ik zou zeggen gewoon meebetalen, en anders maar lekker zelf vervoer regelen!
Jullie zijn er geld aan kwijt, en zij profiteert er lekker van, lekker makkelijk..
Het wordt toch niet duurder wanneer er 3 in plaats van 2 personen in één auto zitten?
Sonja schreef:zonnebloem18 schreef:Kan je niet elke dag even voor je haar wegbrengt nog wat last minute boodschapjes doen een kwartier lang ofzo dan is voor haar de lol er vast snel vanaf.
Ook leuk
Uiteraard ook tanken onderweg, niet zorgen dat je tank vol zit als je gaat. En dan gewoon elke dag voor 5 euro omdat je krap zit omdat jij de benzine in je eentje betaalt. Of bij elk tankstation stoppen omdat je moet plassen. Boodschappen gaan doen op de terugweg (en lijstje vergeten dus dat duurt wel ff). Met vriendin afspreken dat die ergens langs de route staat, stoppen omdat je haar 'toevallig' tegenkomt en uitgebreid bij gaan staan kletsen (met het raampje open natuurlijk he, zorg dat je zelf een lekker warme jas aan hebt
) En vreselijk irritante rotmuziek gaan draaien uiteraard. O en als je zelf verkouden bent en niets ruikt een zoute haring in je auto leggen, dat lijkt me ook errrreg grappig
![]()
Anoeska schreef:Ik vind echt dat je je enorm aanstelt. Blijkbaar moeten jullie alle 3 ongeveer dezelfde route afleggen. Waarom zou je dan in hemelsnaam gaan zitten mutsen als er nog iemand meerijdt. Je rijdt die route al, dus het kost je niets extra's. Echt zeuren om niks!
Konstantine schreef:buster4ever schreef:had al aan madam gevraagd of ze bijdrage wil doen in de benzine maar dat doet ze dus niet. want ze kon het geld beter gebruiken
Dat verandert de zaak.
In dat geval: laat haar maar fietsen. Is ook gratis en hartstikke gezond, want auto's lopen niet op water en het ov of een taxi kost toch zeker ook geld?