Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:37

Meid, ik kan je 1 advies geven, het is hard ik waarschuw je...Het is een L*L die niet gaat veranderen en alleen om zichzelf denkt. Zoals ik het lees, is hij lief voor je op het moment dat het hem uitkomt...En dat is EGOISTISCH. Ga lekker naar Amsterdam_30 laat hem stikken en kies voor jezelf!!! Het zal niet meevallen, been there, dont that, maar 1 ding, je komt er sterker uit!!! Zet jezelf op de eerste plaats, ipv zo'n puber die je als oowikziewelwanneerikaandachtaanjebesteed...Je verdient 100000x beter hoor!! :(:) :(:) :(:)

Rhendera

Re: Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 19:51

Jeetje, net met verbazing alle 8 pagina's gelezen.

Ga mijn ongezouten mening even lekker voor mezelf houden en jouw heel veel sterkte en beterschap wensen. Wat een Éikel (oeps, daar gaat mn goede voornemen.. :D )

Óf even het ziekenhuis bellen, of even contact opnemen met Amsterdam_30. Wél echt doen hoor, je verdiend het, en een stemmetje in mijn hoofd zegt ook dat je het hard nodig hebt....

Ontzettend veel sterkte gewenst! :(:)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:01

winnie03 schreef:
Nou. net het gesprek aangekaart.. Hij is de deur uitgestampt, geen idee waar naartoe. Hij wil er niet over praten. Het enige wat ik terugkrijg is 'je bent ziek, we gaan het daar niet over hebben nu. Ik had dingen te doen en ik had nog een afspraak die ik was vergeten en ik was vergeten je te bellen.' En de uitspraak die het hardst aankwam: 'Waarom moest ik zonodig bellen?!'

Wat nu. Ik hang kotsend over plee de hele dag en nu dit...

Net wat Ibbel zegt: doe wat voor jezelf.
Die klojo is zó onvolwassen dat ie weer op de vlucht slaat en jou weer laat stikken!
Hij zou bezorgd om je moeten zijn, je helpen; dat kan je duidelijk vergeten...
Geen excuus hiervoor.
Pak je telefoon en help jezelf.
:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:04

Het is trouwens weekend. Waar heeft ie dan de hele tijd uitgehangen? Toch hopelijk ook wel wat thuis geweest bij jou, of heb je de hele tijd alleen moeten doorbrengen?

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:06

Varekaj schreef:
Het is trouwens weekend. Waar heeft ie dan de hele tijd uitgehangen? Toch hopelijk ook wel wat thuis geweest bij jou, of heb je de hele tijd alleen moeten doorbrengen?

Het klinkt niet alsof hij veel thuis geweest is eigenlijk. Het klinkt eigenlijk alsof ie nauwelijks thuis is. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:15

Daarom dat ik het net vraag. En wat voor lieve dingen heeft ie de laatste tijd eigenlijk dan wel gedaan?

Charlie_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:17

Ja dat vraag ik me ook af...ik denk dat hij alleen maar lief is als hij iets van der nodig heeft...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:19

Charlie_206 schreef:
Ja dat vraag ik me ook af...ik denk dat hij alleen maar lief is als hij iets van der nodig heeft...

Mja, dit is geen tiepje in goede of slechte tijden, alleen in zijn tijden...

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:56

Allereerst beterschap. En wat een eik.l sorry, maar dit kun je toch niet menen dat hij gewoon vertrekt en jou ziek thuis laat. Ik vind het aanbod van amsterdam ook erg lief.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:18

En mocht je wat verder weg willen, ik heb ook wel een logeerkamer over, sterkte en beterschap.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 21:47

Ik zit wel erg ver weg, maar ik heb ook wel een plekje hoor. Maar ik hoop dat TS inmiddels al contact met Amsterdam_30 heeft. :j Zodat die vent misschien even zijn lesje kan leren..

stephanie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:53

Jeetje hier valt minn mond echt van open. Hoop dat je inmiddels ergens bent waar wel voor je gezorgt wordt want dat is nu even veel belangrijker dan je vriend! Laat hem voor wat het is en kijk verder als je opgeknapt bent. Dan kan je ook wat helderder denken en doe/ zeg je geen dingen waar je spijt van kan krijgen! Wat een eikel het ook is hou de eer altijd aan je zelf! Dan kan niemand daar wat over zeggen. Maar heel veel beterschap en zorg asjeblief goed voor je zelf!!

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 23:24

Allereerst bedankt voor de ontzettend meedenkende mensen hier. Het verbaast me hoeveel lieve reacties ik inmiddels al heb ontvangen. Helaas ben ik op dit moment al amper in staat om naar de wc te lopen dus vervoeren naar een andere locatie probeer ik zo lang mogelijk uit te stellen.,Veel duidelijkheid verkregen vanavond. Hij is thuisgekomen na enige tijd en de ruzie heeft zich (uiteraard) voortgezet. Ik heb aangegeven dat ik met heel veel dingen kan leven maar dat dit iets is wat mij zo tot wanhoop drijft elke keer dat ik hier niet mee kan leven. Ik heb, tevergeefs, nogmaals gevraagd waarom hij er zich niet aan houdt, waarom hij compleet zijn eigen gang gaat en of het hem dan totaal niets doet dat ik op hem wacht en dus in dit geval doodziek thuis lag te wachten tot hij eindelijk op zou komen dagen. Hij bleef antwoorden met: ik wil er niet over praten, laat me met rust, ik weet het niet, ik weet het niet.., Heb gevraagd of hij het ten minste kan erkennen en hoe hij het denkt op te gaan lossen. Ook dat wist hij niet., Hij weigert om erover na te denken of er ook maar een normaal volwassen gesprek over te voeren. Op een gegeven moment liepen de gemoederen zo hoog op dat hij uitschreeuwde, iets wat ik al dacht maar hij had het nooit gezegd, 'Ik wil geen afspraken maken! Ik wil geen afspraken maken hoor je dat! Ik wil doen waar ik op dat moment zin in heb!'. Ik was zo met stomheid geslagen dat ik daar niks op terug had. Heb hem later gevraagd of hij meende wat hij zei en of hij besefte dat als dat het geval was dat ik morgen weg zou zijn. Na mijn vraag eerst met 20 wedervragen beantwoordt te hebben antwoordde hij 'Ja ik meen wat ik zei'.. En aan de ene kant hoef ik niet meer te weten., Als dat het geval is dan wil ik mijn leven niet delen met zoiemand. Aan de andere kant maakt het me ontzettend bang want ik kan nergens heen. Ik ben net 5 weken dakloos geweest, toen was er, behalve hij, niemand om me te helpen en ik kon nergens terecht. Zit nu een maand in dit huis. Ben alles kwijtgeraakt, slecht contact met familie.., En daarboven op komt nog dat ik enorm ziek ben op dit moment.. Waar moet ik heen? Hoe pak ik dit in godsnaam aan als ik dit door wil zetten?

Liefs, een wanhopige zieke

stephanie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:29

Jeetje wat erg als ik in de buurt woonde en ruimte had had ik je in huis genomen! Kan je echt helemaal nergens heen geen vrienden of familie? Veel sterkte

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:34

winnie neem contact op met amsterdam!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:35

Meid wat naar maar had niet anders verwacht.
Als ik jou was zou ik als je je beter voelt naar de gemeente stappen en urgentie op een woning aanvragen. Misschien kan je tot die tijd daar blijven?

Hoelang zijn jullie samen als ik vragen mag?

Sterkte joh!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:38

Ach jeetje meis. Wat een toestand. Ten eerste wil ik wel zeggen dat ik het ontzettend dapper van je vind om voor jezelf te kiezen. Dat moet niet makkelijk zijn geweest.

Heb je geen vrienden, vriendinnen, wie weet je schoonouders misschien? Ik wil je graag een plekje aanbieden, maar ik woon een heel eind van je af.
Heb je al contact gehad met Amsterdam_30??

Edit: Al kan ik me voorstellen dat het in deze situatie niet fijn is om bij iemand vreemds (neem ik aan) in huis te zitten. Maar als je echt niet anders kan.. Het is wel een geweldig lief aanbod.
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 05-12-10 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:38

Heb dit hele topic met verbazing doorlezen. Lieve Winnie, je bent nog maar 20 ( in je profiel gespiekt ), je zou dit soort problemen echt nog niet mogen hebben :(:) ik hoop dat iemand je kan helpen. Heb je geen vriendinnen van voor je hier kwam wonen? Of zou je alsnog niet terechtkunnen bij je ouders, in uiterste nood?

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:41

Lieve TS, ik heb je net een berichtje gestuurd per pb. Je kunt mij nu dus bereiken als je wilt.
Moet nu slapen.. morgen werken.. maar je kunt hier echt komen!
Heb helaas geen extra kamer, maar je mag in mijn slaapkamer en dan slaap ik in de woonkamer.
Kan natuurlijk niet eeuwig..... maar het is even iets!!!
Als je het fijn vindt, kan ik morgen foto's sturen van mezelf zodat je een idee hebt. Meer uitleg over wie ik ben staat in de pb. Ben gewoon een nette jonge vrouw.
Daar blijven omdat je nergens heen kunt is geen optie hoor!!
Mocht je interesse hebben, laat je dan even weten waar je (ongeveer) woont per pb?
Morgen avond kan ik je al halen en anders di avond.
Veel liefs en sterkte!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 23:51

Super amsterdam, echt waar!! +:)+
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 00:00

Amsterdam wat supertof van je +:)+

Ik hoop dat je het aanbod van Amsterdam aanneemt TS, of zoek even goed in je familie of oude vrienden van vroeger of er iemand is waar je je een beetje veilig bij voelt en bel dan gewoon. Mensen doen dat graag, echt. Als je zelf gebeld zou worden door een nichtje of oude schoolvriendin met jouw verhaal dan zou je waarschijnlijk ook zo klaarstaan. Dan kan je even bijkomen, een plan maken en dan ziet de wereld er weer veel zonniger uit.

Veel sterkte :(:)

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 00:23

Ik heb met stomme verbazing het topic grotendeels doorgelezen... vooral je laatste berichtje was té erg!

Ik zou zeggen neem het aanbod van Amsterdam_30 aan. en mocht je nog medicijnen nodig hebben dan moet je even de apotheek bellen en zeggen dat je de deur niet uit kan en daar gewoon laten bezorgen! Zelf huisartsen komen nog langs als je niet weg kan!

Verder is het heel mislukt (denk aan een ander woord) maar kies voor jezelf!
Ik ken t type vriend en daar is niet mee te leven...En mocht hij het niet voorbij willen gaan dan moet je naar therapie waar hij zich dan hopelijk wel uit... Maar ik ga qua gevoel helaas voor optie nummer 1...

Succes en mocht ik nog met iets kunnen helpen moet je t maar laten weten! (ik ben helaas niet in de positie je een dak boven je hoofd te bieden)

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 01:12

Dit was exact wat ik al vreesde, wat je in mijn vorige reacties al las. Lieve meid, ik zou willen dat ik ongelijk had gehad, echt, maar het is ZO herkenbaar....
Die vent leeft voor zichzelf, heeft het niveau van een kleuter en wil gewoon doen waar hij op dat moment trek in heeft. Dat jij in de ellende zit interesseert hem gewoonweg niet. Hij had er nu moeten zijn, hij had je moeten verzorgen. Maar in plaats daarvan gaat meneer fijn de boemel op en maakt vervolgens nog ruzie ook, na de (OH ZO BEKENDE) doordoeners als ''weet ik niet, wil ik het nu niet over hebben'', enz...

Ik hoop echt dat je snel weg kunt daar... je verdiend VEEL beter.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 02:28

Bij mij is het andersom. Ik zie wel wanneer ik thuis kom.
Maar zo extreem als bij jou TS is het niet en zeker nu hij je thuis laat zitten terwijl je je al zo ellendig voelt.
Dan wil je toch bij je partner zijn om die te steunen???
Want dat snap ik dan weer niet!
Persoonlijk zou ik hier dus echt niet tegen kunnen, ondanks dat er met mij ook geen tijd af te spreken is ( wat thuisfront betreft).

Als ik jou was zou ik heel duidelijk zijn naar mijn vriend toe.
Jij hebt een heleboel opgegeven om samen te kunnen zijn, kan hij zich niet wat aanpassen dan zou ik goed vertellen en zo hard mogelijk aan laten komen dat de relatie dan over is!

Succes TS! Hopelijk dring je nog wat tot hem door.
En succes en sterkte natuurlijk :(:)
Kop op meis, alles komt weer op zijn pootjes terecht!

Edit: Super tof Amsterdam dat je dit aanbied voor dit meisje.
TS ik ben wel benieuwd hoe het nu op termijn met je gaat, houd je Bokt een betje op de hoogte?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 07:23

Hij wil blijkbaar niet alleen geen afspraken maken, maar ook nergens rekening mee houden en er niet voor je zijn. Ik hoop echt dat je op het aanbod van amsterdam_30 in gaat, dan heb je in ieder geval op korte termijn een plek om heen te gaan. Dan kan je aansterkten, en van daaruit een oplossing voor de lange termijn zoeken.
*stuurt een dikke knuffel jou kant op*