Brilletje schreef:Als ik ff zo meelees, als je een partner hebt, die je niet eens wilt helpen in nood, voor iets wat jij belangrijk is, dan noem ik dat puur egoisme!!!!
In een relatie doe je toch dingen voor elkaar, ook waar je zelf in eerste instantie niet je interesse ligt.
En dat iemand niet met een hengst gaat lopen, oke, maar je even helpen met voeren of je erheen rijden omdat je wat gebroken hebt.
Hoe gaat zo'n partner om met andere zaken in het leven, die hij misschien ook niet leuk vind?
In goede en in slechte tijden zou ik zo zeggen. Hiermee bedoel ik dus niet, dat partner verplicht jouw hobby ook leuk moet vinden en telkens moet komen en dergelijke. Maar beetje intresse en hulp bieden aan elkaar, mag je toch wel verwachten in een relatie?
vind ik ook......helemaal mee eens...
je kan niemand dwingen om van elkaars hobbys te houden, maar je kan toch wel respect hebben ervoor
en is ff meehelpen, lijkt mij als je elkaar helpt dat je dan lekker samen bent, nooit te laat thuis komt..

soort van quality time....
laatst was de scooter van dochter stuk, manlief stond in de kou, ik zag hem ploeteren, ik riep hem met scooter en al binnen..

Zo doen we dat altijd, mss mutserig maar ja...