Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
In de kast waar de haardroger ligt?
In het kastje bij de shampoo? 

Amy77 schreef:...hmmm....wellicht was Sinterklaas verdwaald en krijg je hem met 5 december weer terug, met een gedichtje erbij dat je niet ander mans spullen mag lenen zonder te vragen
Nee even zonder gekheid, dit is echt heel maf..hij kan niet weggewandeld zijn en tussen de radiator beland zijn? Gets wat irritant, nu wil ik het ook weten hoor...
dat moet hem gewoon zijn! De goedheiligman
Amy77 schreef:...hmmm....wellicht was Sinterklaas verdwaald en krijg je hem met 5 december weer terug, met een gedichtje erbij dat je niet ander mans spullen mag lenen zonder te vragen
Nee even zonder gekheid, dit is echt heel maf..hij kan niet weggewandeld zijn en tussen de radiator beland zijn? Gets wat irritant, nu wil ik het ook weten hoor...

LynnDenise schreef:Fien__ schreef:Ik had vroeger toen ik een jaar of 6 was een knuffeltje,hij heette 'rozenparkje' en het was een roze knuffelhondje die ik overal mee naartoe zeulde,
Op een dag gingen mijn moeder en ik naar de pizzeria,en ze zei 'laat hem even in de auto'
dus ik zet hem helemaal netjes neer op de achterbank, en dan echt op mijn voorzichtigst want hij was echt mijn alles
En ik doe de deur toe,moeder doet de auto opslot,en ik kijk er nog naar door de raam omdat ik zo bang was dat er wat met hem ging gebeuren,alles in orde.
We komen terug na de pizza gehaald te hebben,we doen de autodeur open,ik keek naar achteren,
En hij was weg,en echt spoorloos verdwenen,
we hebben op stoepen gekeken,achterbanken omhoog gehaald,zetels voor en achteruit geschoven,de matten eruitgedaan,in de bakken gekeken,onder het ijzer,onder de airco,nog eens op de stoep gekeken,
en echt,ik heb dat beestje nooit teruggezien,
en ik snap nog steeds niet hoe dat nou in godsnaam heeft kunnen gebeuren
Dat is er vroeger ook met mijn speen gebeurd
Toen ik op mezelf ging kreeg ik te horen dat mijn moeder deze expres had verstopt dus er is nog hoop
(*krabbelt zich verder op het hoofd, was zal inmiddels ook wel gedraait zijn en uitgehaald zijn denk ik? Hier beland de afstandsbediening nog wel eens in de was tussen de lakens en komt er na de droger pas weer uit)