Gek verhaal, wie vindt een verklaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laverite

Re: Gek verhaal, wie vindt een verklaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 12:52

Als ik hem vind op een plaats waar iemand zei, dan stuur ik een cadeautje op :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 13:45

heb je huisdieren? Heeft die hem niet opgegeten? :+

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 13:45

Nee, geen huisdieren.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 13:48

En toen werd je wakker? Het was een droom? 8-)

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:06

laverite schreef:
Als ik hem vind op een plaats waar iemand zei, dan stuur ik een cadeautje op :D

Hmm, toch maar een gokje wagen dan :P
In een tas die je bijna nooit gebruikt?

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:09

Bureau lade? Prullenbak? Tussen kleding? Toch nog op stal laten liggen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:13

Hij kan niet op stal liggen want ze heeft hem maar 7 minuten alleen gelaten...hij lag in haar kamer....ze is gaan douchen en toen was ie weg.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:17

In de verpakking van de haardroger? :D In de kast waar de haardroger ligt? :D In het kastje bij de shampoo?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:26

...hmmm....wellicht was Sinterklaas verdwaald en krijg je hem met 5 december weer terug, met een gedichtje erbij dat je niet ander mans spullen mag lenen zonder te vragen :P

Nee even zonder gekheid, dit is echt heel maf..hij kan niet weggewandeld zijn en tussen de radiator beland zijn? Gets wat irritant, nu wil ik het ook weten hoor...

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:41

Amy77 schreef:
...hmmm....wellicht was Sinterklaas verdwaald en krijg je hem met 5 december weer terug, met een gedichtje erbij dat je niet ander mans spullen mag lenen zonder te vragen :P

Nee even zonder gekheid, dit is echt heel maf..hij kan niet weggewandeld zijn en tussen de radiator beland zijn? Gets wat irritant, nu wil ik het ook weten hoor...

_O- dat moet hem gewoon zijn! De goedheiligman :j

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:48

Amy77 schreef:

Ik lees al een tijdje mee, maar heb er ook geen verklaring voor! Echt heel raar! Al zou ik de oplossing van Amy zo zien gebeuren.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:57

Amy77 schreef:

Jaaaa ... Opgelost !!! wat voor telefoon was het ( stuur ik er zelf wel 1 op hahah )

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 14:59

Heb je m niet toevallig in je hand? :')

Ik heb altijd dat ik dingen kwijt ben, gigantisch chagerijnig word omdat ik het niet kan vinden, dan vind ik het in mijn hand :+

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:01

grrr zo heb ik mijn internet bankieren ding gister in mijn tas gestopt, dacht je dat hij er nu nog in zit :=

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:03

T3mptati0n schreef:

Ik heb altijd dat ik dingen kwijt ben, gigantisch chagerijnig word omdat ik het niet kan vinden, dan vind ik het in mijn hand :+

Al meer dan 2 dagen??? _O-

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:05

LynnDenise schreef:
T3mptati0n schreef:

Al meer dan 2 dagen??? _O-

Je weet het nooit := _O-

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:06

LynnDenise schreef:
Fien__ schreef:
Ik had vroeger toen ik een jaar of 6 was een knuffeltje,hij heette 'rozenparkje' en het was een roze knuffelhondje die ik overal mee naartoe zeulde,
Op een dag gingen mijn moeder en ik naar de pizzeria,en ze zei 'laat hem even in de auto'
dus ik zet hem helemaal netjes neer op de achterbank, en dan echt op mijn voorzichtigst want hij was echt mijn alles :')
En ik doe de deur toe,moeder doet de auto opslot,en ik kijk er nog naar door de raam omdat ik zo bang was dat er wat met hem ging gebeuren,alles in orde.

We komen terug na de pizza gehaald te hebben,we doen de autodeur open,ik keek naar achteren,
En hij was weg,en echt spoorloos verdwenen,
we hebben op stoepen gekeken,achterbanken omhoog gehaald,zetels voor en achteruit geschoven,de matten eruitgedaan,in de bakken gekeken,onder het ijzer,onder de airco,nog eens op de stoep gekeken,
en echt,ik heb dat beestje nooit teruggezien,
en ik snap nog steeds niet hoe dat nou in godsnaam heeft kunnen gebeuren :')

Dat is er vroeger ook met mijn speen gebeurd
Toen ik op mezelf ging kreeg ik te horen dat mijn moeder deze expres had verstopt dus er is nog hoop :Y)

Haha nu je het zegt ,
Ik moest daar dus gisteren aan denken toen ik dit las,
dus ik vroeg aan mijn moeder 'mam?'
zij *wat?*
'dat roze hondje he,heb jij dat dat niet toevallig afgenomen van me omdat je het genoeg vond?'
*nee helemaal niet,ik ben echt benieuwd wat er met dat ding gebeurd is*

Dus dat weet ik dan ook al weer dat zij het niet was,
Het gaat me echt achtervolgen voor derest van mijn leven,net als haar telefoon :')

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:08

ja dit moet echt het topic van de maand worden hoor...Sinterklaas komt dit jaar niet hier en we willen een kadootje, boeeehoeee. Dus we zullen de gouden tip geven hoor :) (*krabbelt zich verder op het hoofd, was zal inmiddels ook wel gedraait zijn en uitgehaald zijn denk ik? Hier beland de afstandsbediening nog wel eens in de was tussen de lakens en komt er na de droger pas weer uit)

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:09

is hij niet met de handdoeken van je haar in de wasmachine verdwenen? Dan komt er water in en doet hij het ook niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:14

Haha ojee, zou ook echt een actie voor mij zijn eigenlijk :D

Heb je hem zelf niet gewoon ergens (onbewust) opgeruimd? Dan zou hij vanzelf weer een keertje boven water moeten komen toch?

Ga je topic trouwens wel even volgen. Veel spannender dan een soap! :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:19

mijn telefoon en mijn ipod-tutch zijn meerdere keren op gegeten door mijn kussen! je ziet het en voeld het niet, omdat hij steeds naar benden zakt!
haha

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:28

Nou niet om het een of ander, maar dit lijkt erg op wat mij meerdere keren is overkomen. Eerst een ring. Toen dacht ik nog dat een muis die had meegenomen, ware het niet dat hij maanden later op dezelfde plek terug kwam en het lijkt me stug dat een muis iets terug gaat leggen.
Vorig jaar raakte mijn moeder een zware schakelarmband kwijt in mijn huis. Nu woon ik in een piepklein huis met zeer weinig meubels dus veel plek waar het heen kan verdwijnen is er niet. Een jaar later net voordat ze weer op bezoek zou komen, sta ik voor de kachel, ik draai me om en de armband ligt schuin achter me. Er is geen enkele verklaring voor. Onlangs is er een vork verdwenben, die is nog niet terug. Maar gezien het feit dat de andere dingen wel terug zijn gekomen, zou ik zeggen er is nog hoop.
Persoonlijk denk ik aan een "leen spook" die schijnen te bestaan. Maar een vriendin van mij zegt ook altijd :"Wat het huis neemt, geeft het ook weer terug" en dat is dus ook meestal wel zo. Vroeger of later komt het weer voor de dag.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:32

Dat is een heel eng verhaal Lusitana!

Maar een verklaring voor het verdwijnen van de telefoon zou daarmee wel enigzins "opgelost" kunnen zijn!
Hij kan ook niet onder tapijt ofzo zijn geschoven? Dat die gevallen is, met openen van de deur ergens onder geschoven en nu klem liggen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:32

Toch misschien ergens achter gevallen waardoor door de klap misschien de telefoon uit is gegaan?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 15:41

wendy1987 schreef:
Dat is een heel eng verhaal Lusitana!

Ik vind het niet eng, het is alleen onhandig.
:D