Toppunt van blondheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vidya

Re: Toppunt van blondheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 02:11

Hahah heel vermakelijk dit!
Had vorige week nog een domme actie. Reed op een best verlaten weg met de auto. Komt me een andere auto tegemoet, groot licht, flitsend en al,.. Ik zag niets meer en moest echt afremmen want was totaal gedesorienteerd.. Vloekend en tierend doorgereden, Crisis, wat moet die gast nou?!
100 m verder zie ik.. , IK had per ongeluk mn grote licht nog aanstaan.... (sorrrryyy....)

Ook vreselijk blond. Ga ik met een vriendin op stap, al lichtelijk aangeschoten zetten we de fietsen in de stad en voor de zekerheid aan elkaar vast (want in Groningen kan je fiets soms aan de andere kant van de stad belanden in de kleine uurtjes).. Dus al ouwehoerend maak ik mijn fiets vast aan ,wat ik dacht, de hare, en hop ..lekker feesten...
Kom ik rond een uurtje of 4 aan bij mn fiets om naar huis te gaan, staat daar nogal een wat verontwaardige en enigzins gepikeerde jongen ... "Hoe ik het in mn hoofd kon halen mn fiets zomaar aan andermans fietsen vast te maken" ehm..oeps?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:39

_O- :') Was het nog wel een leuke jongen? :P

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 18:56

Haha, geweldig.
Ik ging een jaar gelden een nieuwe pony kopen.
Wij daar heen rijden met trailer en al, daar de papierene n alles geregeld.
Wij weer op weg naar huis, uhm ik heb het gewvoel dat we iets vergeten maar wat?tien minuten zitten denken.
*&^*&% de pony!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 19:06

strawberrry schreef:
Mijn vader ging laatst alleen met de riem naar buiten en vergat de hond :')

Fenartoe schreef:
Deze heeft mijn zusje meegemaakt. Ze moest schrijven op een wedtstrijd voor ponyruiters. Komt er een moeder naar de juryauto gelopen... kan mijn dochter wat later rijden ? We zijn haar pony vergeten.

Hoe doe je dat toch ???

saroanda schreef:
Of de hond bij de supermarkt vergeten.... En er thuis pas achter komen :o

Hahahaha dat zou er ook een van mij kunnen zijn :D

Fenartoe schreef:
Of een vriendin van mij, we gaan even op het balkon bij haar voordeur stan (flat) omdat ze wil roken. Ze had haar sleutels op het aanrecht laten liggen zagen we terwijl we naar de deur lopen
Zegt ze.. help onthouden dat ik de deur niet dichttrek, al zeggende trekt ze de deur dicht :D

xRoosss schreef:
mijn broer vertelde me paar dagen geleden dat er iemand was aangereden en zijn hoofd er af was. En toen vroeg ik: "is die dood?"
en toen lachte iedereen me uit :(

edit; typo

Hier heb ik toch wel heel hard om moeten lachen _O-.

Mijn blondste actie; knuffelen met een vriendin, heeel hard lachen, vriend van me duwde me, ik viel op haar schouder, bleef met m'n beugel achter haar (wollen) vestje hangen, kregen we niet meer van m'n beugel af, zij vestje uitgetrokken, tja sta je dan met een lang wollen vestje aan je beugel _O-. Uur daarna hadden we Nederlands, andere vriend; MEVROUW GAAN WE SPELLEN? AH TOE MAG IK REBECCA SPELLEN? K A P S T O K .

Dit heb ik echt laaang aan moeten horen hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 19:28

Je hebt blond, en blond :)

Ben zo een keer naar mijn werk gegaan op een feestdag. Vond het al bizar dat er haast niemand op de trein zat, metro en tram ook rustig. ochja, handig dacht ik. Kom je aan op het werk, is het hek dicht. "Gesloten wegens feestdag". Gatver, voor niks om 6u uit m'n bed gerold.

Sleutels zoeken die ik in m'n hand heb, bril zoeken die op m'n neus staat of denken "oliebol me bril is weg" en vergeten dat ik m'n lenzen in heb.

Ex heeft een keer z'n portefeuille op het dak van z'n auto laten liggen. Zijn netjes aan het rijden, krijgt ie telefoon. Of hij toevallig niks kwijt was. Gelukkig heeft de eerlijke vinder alles netjes bijgehouden en terugbezorgd zoals het was "achtergelaten" :+

Sterkste was toch een ex-klasgenootje. Die had bruin haar, maar kleurde het. Had ze op een moment een uitgroei van toch wel 3cm, komt er een ander klasgenootje naar haar toe "Hey Noor, je mag wel een keer je uitgroei bijwerken hoor". Waarop Noor heel serieus antwoord: "Uitgroei? Ik ben wel naturel blond hoor!".
En daar moest ik dan mijn eindwerk samen mee maken....

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 19:38

zo kwam ik vorige week op school, liep rustig naar mn kluisje. k*t mn kluissleutel, uhhm waar is mn tas eigenlijk.
*paniek*
had ik dus heel mn tas in de bus laten staan :=
ik als een dolle naar het station gerend, helemaal buiten adem kwam ik daar 10 minuten later aan, gelukkig stond mn bus daar nog te wachten. en gelukkig lag mn tas nog braaf op zn stoel. mensen keken me wel raar aan toen ik naar binnen liep, mn tas pakte en weer wegging :=

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:26

daphne1997a schreef:
Haha ik ken mijzelf er echt in :+ .
Ik had een keer, was ik mijn zonnebril kwijt, anderhalf uur gezocht omdat de zon heel fel scheen, zat die gewoon op mijn hoofd :') . Dat heb ik ook wel eens meegemaakt met een afstandsbediening, en nog wel meer maar kan er niet op komen :') .

Zo was ik druk met mijn zus aan het bellen, en ondertussen zoeken zoeken zoeken.
Zegt ze wat ben je toch aan het rommelen... dus ik zeg tegen haar ik zoek mijn telefoon...
Waarop zij zegt: lieve schat waarmee denk je dat je mij nu belt???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:35

Zwitsal schreef:
2 jaar geleden kreeg ik met sinterklaas bij mn schoonfamilie voor t eerst zo'n advent kalender.. zo'n kras ding.. (zo'n ding: http://www.willemdeboer.com/images/uplo ... _groot.jpg)
ik had nog nooit zo'n ding gehad dus helemaal leuk.

de dagen daarna heb ik elke dag braaf 1 vakje opengemaakt.
ik was alleen na een dag of 10 best wel teleurgesteld.. achterop stonden allerlei figuurtjes (kerstboompje, sneeuwpop enz) en als je dan bijv 10 kerstboompjes hebt dan had je een geldprijs.
alleen na 10 dagen, had ik alleen nog maar het symbool van een cadeautje onder de vakjes zitten die ik tot dat moment open had gemaakt.
dag 11 kwam vriendje gezellig langs dus ik vraag hem of hij al wat gewonnen had met zn kalender en dat ik alleen nog maar cadeautjes had en die waren niets waard.
vriend kijkt me met een heeeeele rare blik aan en vraagt of ik dat serieus meen.
ik snapte er niets van en heb mn kalender erbij gepakt " ja kijk maar, alleen maar cadeautjes".
vervolgens heeft vriendje 10 min over de grond gerold van het lachen waarna ie eindelijk kon uitbrengen dat ik die cadeautjes natuurlijk nog moest openkrassen.. t heet niet voor niets een KRASkalender.

zucht.. toen voelde ik me ook wel echt heel erg blond zeg

zeg , mag ik even vragen waarom jij mijn belevenis steelt? (haha just kidding maar het is mij ook overkomen vorige week nog zelfs hahaha.)

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 00:18

ik ben dus ook blond, ma dan echt blonT , ksteek echt zulke dwaze dingen uit e xD