Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
strawberrry schreef:Mijn vader ging laatst alleen met de riem naar buiten en vergat de hond
Fenartoe schreef:Deze heeft mijn zusje meegemaakt. Ze moest schrijven op een wedtstrijd voor ponyruiters. Komt er een moeder naar de juryauto gelopen... kan mijn dochter wat later rijden ? We zijn haar pony vergeten.
Hoe doe je dat toch ???
saroanda schreef:Of de hond bij de supermarkt vergeten.... En er thuis pas achter komen
Fenartoe schreef:Of een vriendin van mij, we gaan even op het balkon bij haar voordeur stan (flat) omdat ze wil roken. Ze had haar sleutels op het aanrecht laten liggen zagen we terwijl we naar de deur lopen
Zegt ze.. help onthouden dat ik de deur niet dichttrek, al zeggende trekt ze de deur dicht
xRoosss schreef:mijn broer vertelde me paar dagen geleden dat er iemand was aangereden en zijn hoofd er af was. En toen vroeg ik: "is die dood?"
en toen lachte iedereen me uit
edit; typo
daphne1997a schreef:Haha ik ken mijzelf er echt in.
Ik had een keer, was ik mijn zonnebril kwijt, anderhalf uur gezocht omdat de zon heel fel scheen, zat die gewoon op mijn hoofd. Dat heb ik ook wel eens meegemaakt met een afstandsbediening, en nog wel meer maar kan er niet op komen
.
Zwitsal schreef:2 jaar geleden kreeg ik met sinterklaas bij mn schoonfamilie voor t eerst zo'n advent kalender.. zo'n kras ding.. (zo'n ding: http://www.willemdeboer.com/images/uplo ... _groot.jpg)
ik had nog nooit zo'n ding gehad dus helemaal leuk.
de dagen daarna heb ik elke dag braaf 1 vakje opengemaakt.
ik was alleen na een dag of 10 best wel teleurgesteld.. achterop stonden allerlei figuurtjes (kerstboompje, sneeuwpop enz) en als je dan bijv 10 kerstboompjes hebt dan had je een geldprijs.
alleen na 10 dagen, had ik alleen nog maar het symbool van een cadeautje onder de vakjes zitten die ik tot dat moment open had gemaakt.
dag 11 kwam vriendje gezellig langs dus ik vraag hem of hij al wat gewonnen had met zn kalender en dat ik alleen nog maar cadeautjes had en die waren niets waard.
vriend kijkt me met een heeeeele rare blik aan en vraagt of ik dat serieus meen.
ik snapte er niets van en heb mn kalender erbij gepakt " ja kijk maar, alleen maar cadeautjes".
vervolgens heeft vriendje 10 min over de grond gerold van het lachen waarna ie eindelijk kon uitbrengen dat ik die cadeautjes natuurlijk nog moest openkrassen.. t heet niet voor niets een KRASkalender.
zucht.. toen voelde ik me ook wel echt heel erg blond zeg