vind dat meisje wel heel overdreven reageren, hoe zet je je zelf voor l*l

TS je hebt goed gehandeld in deze situatie zeg, vraag me af als ik zelf wel rustig was gebleven..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILOVE_TARA schreef:Ik vind de politie ook echt te hard optreden. Een beetje op iemand z'n hoofd staan te trappen.. Nee sorry, dat vind ik echt te ver gaan.
DDW1190 schreef:wat een gedoe zeg om niks!
vind dat meisje wel heel overdreven reageren, hoe zet je je zelf voor l*l![]()
TS je hebt goed gehandeld in deze situatie zeg, vraag me af als ik zelf wel rustig was gebleven..
DDW1190 schreef:haha volgens mij was je ook de enige die er rustig onder bleef
robeer schreef:Dit valt echt onder zero tolerance beleid zoals dat toch al weer een poosje wordt uitgevoerd in ingezet door de diverse politiekorpsen in on land.
Dat er beveiligers nodig zijn op nachtbussen wil natuurlijk al wat zeggen hé. Die zijn echt niet in het leven geroepen omdat die mannen anders niks te doen hebben in het weekend. Als een beveiliger je verteld de bus te verlaten dan ga je. Punt uit.
Ik ken de situatie in Amsterdam-Amstelland niet maar er zijn ongetwijfeld goede afspraken gemaakt over de samenwerking tussen busbedrijf en politie. Als de politie dan komt heb je alsnog de keuze: eieren voor je geld kiezen of de stoere jongen uithangen.
Hier wordt op vrijdagavond altijd de laatste trein uitgezwaaid. Helaas is dit nodig omdat hulp voor het personeel van de NS te laat is als het escaleert en de politie niet op het perron aanwezig is. Heel jammer dat het tegenwoordig zo moet.
Waar haalt die jongen (en niet alleen hij overigens) trouwens het lef vandaan om die agente een duw te geven? Publieke taak -> publiek bezit-> alles mag? Het is nog altijd zo dat de politie het geweldsmonopolie heeft in NL. Dit wel onder hele strenge regels en voorwaarden. Zomaar een diensthond inzetten mag ook niet hoor. Ook voor de hond wordt ingezet moet er aan bepaalde eisen voldaan worden. De hond wordt gezien als een zwaar geweldsmiddel.
Floortje88 schreef:jemig wat een geschreeuw idd!! en dat blonde meisje!!!?? wat hysterisch.
Volgens mij zag ik je zitten ts, aan het begin, onder op een stoel toch??
wat moet jij je geërgerd hebben!
Daks schreef:en ook dat was dus amsterdam-amstelland. Die staan in de top 5 van hardhandige aanpakken.
wendyashley schreef:Daks schreef:en ook dat was dus amsterdam-amstelland. Die staan in de top 5 van hardhandige aanpakken.
Ik vind dat hardhandige nog wel meevallen, kijk als voorbeeld even naar Spanje daar hebben de mensen tenminste respect voor Politie, hier zijn ze in mijn ogen veel te soft.
Alleen het eerste stukje van het filmpje al(heb ook niet verder gekeken naar die achterlijke histerie), dat achterlijke geschreeuw,gescheld en vooral de nodige kankers vliegen om de oren, mijn haren stonden rechtop hoor en die mensen (want ja ook een agent is maar een mens) moeten het allemaal maar pikken.
Misschien niet helemaal netjes van die schop tegen het hoofd, maar als meneer alleen een woordenwisselingetje had gehad was het echt niet op zo'n manier afgelopen.
4 weken geleden getuige geweest van hoeveel geduld de politie heeft.
Auto met 4 marokkanen (hoe cliché maar echt waar) ramt een tram en 3 geparkeerde auto's op de De Clerqstraat, jongens springen uit de auto en vliegen de tram in om de bestuurder wel even flink te grazen te nemen (gelukkig zat de beste man al veilig in zijn hokje) politie komt met de nodige hulpdiensten ter plaatse en word compleet aangevallen door in ene 8 jongens ( die waren even opgeroepen door de 4 jongens)
Een vrouwelijke agente word uitgemaakt voor k*nkerho*er en de nodige ander ziektes, vervolgens word zij keihard geduwd richting tram. Eén van de jongens begint fiesten uit de stalling te trekken en richting politie en omstanders te smijten, vervolgens gaan ze rustig de naastgelegen snackbar in om een PATATJE te halen.....meneer agent haalt de auto bestuurder terug en word vervolgens de huid vol gescholden omdat meneertje honger had.
Vervolgens word uiteraard het word racisme weer herhaaldelijk genoemd en begint de auto-bestuurder een dreigende houding aan te nemen tegenover een agente, en toen kreeg hij eindelijk een klap met de knuppel en was meneer stil.
Ook wij als getuige werden uitgescholden, ik heb me ingehouden maar was echt blij toen hij die klap kreeg, na 3 kwartier schelden mag dat geduld wel eens op zijn.
Dus nee ik vind de aanpak in die bus niet ernstig, als je het er niet naar maakt hoeft het ook niet te gebeuren.
Spijtig voor de TS dat je leuke avond zo moest eindigen.